Al jaren niet meer gedaan, maar herinnerde het me opeens in een nachtmerrie.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Fliepke het volgende:
Zeg pberends, waarom speel jij eigenlijk the sims?
Inderdaad...flashbacks..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef Heidi- het volgende:
Sommige dingen blijven wel hangen, ik speelde dat 5 jaar geleden altijd
Als ze aan het bellen waren :
"Kan't wat snellah?".
"Kommaah langs ja"
ik ook met die code heul veel geld, en dan echt een heeeel extreem groot huisquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik maakte altijd een heel mooi huis en dan had ik geen zin meer om het te spelen.
hahaha! ik deed altijd precies hetzelfdequote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik maakte altijd een heel mooi huis en dan had ik geen zin meer om het te spelen.
Daarom moet het ook zonder cheats doen, want anders is het niet leuk... dan kun je alles meteen terwijl het leuker is om ergens naar toe te groeien zeg maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ook met die code heul veel geld, en dan echt een heeeel extreem groot huismet alles erop en eraan en dan was t saai
als het af was
Geldcheatquote:Op woensdag 13 september 2006 15:05 schreef Yozzz het volgende:
Klapaucius;!;!;!;!;!;!;!
sommige spelers vinden het nu eenmaal leuker om niet urenlang bezig te zijn voor een miezerige update maar willen gewoon vlot door kunnen spelen mbv een cheatcodequote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom moet het ook zonder cheats doen, want anders is het niet leuk... dan kun je alles meteen terwijl het leuker is om ergens naar toe te groeien zeg maar.
Maar nu krijg ik ook zin om het te spelen.
Bij 1 deed ik altijd rosebud;!;!;!;!;!;!;!;! en dan nog even iets erachter typen.. Dan geeft ie de melding dat die cheat niet bestaat, maar als je enter dan ingedrukt hield bleef het geld gewoon binnenstromenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Geldcheat!
Maar later werd het rosebud..
En in the Sims 2 werd het geloof ik motherlode, maar in 2 cheatte ik niet, alleen in 1 en alle expansions..
![]()
Mijn broertje ook, de freak...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:52 schreef Schuttingbeer het volgende:
M'n zussie kon het 'meepraten'
Dan vraagt ie of je wil deinstalleren.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:35 schreef switchboy het volgende:
Moet jij eens opletten wat er gebeurd als je naar start>>configuratiescherm>>Software>The Sims>Deïnstalleren gaat
ik legde wel eens een stuk steen op mijn enter toets en ging slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bij 1 deed ik altijd rosebud;!;!;!;!;!;!;!;! en dan nog even iets erachter typen.. Dan geeft ie de melding dat die cheat niet bestaat, maar als je enter dan ingedrukt hield bleef het geld gewoon binnenstromen![]()
quote:Chumcha
pizza (possibly delivery, as it is also used when ordering Chinese food)
Dag Dag/Soon-soon
goodbye. (Dag Dag, by coincidence, can also mean "bye bye" in Dutch. But is pronounced differently.)
Nooboo
baby.
Shooflee
In Sims 2 means labor, as in having a baby. Mother will scream this and wave her arms around.
Flibla
Means fire. In the original The Sims was interjected during a fire.
Zabaduchiya
Means "Bye!" Children say this in Sims 1 as they go to the school bus.
Cheeya Vedishya
Means "Challenge Everything", which is the EA Games motto. You can hear this by playing a computer game in The Sims 2.
Cummuns Nala?
means hello.
Oonga! Oonga!
means that Sim is hungry.
quote:The Sims development team created the unique Simlish language by experimenting with fractured Ukrainian and Tagalog, the language of the Philippines. Inspired by the code talkers of WWII, Sims creator Will Wright also suggested experimenting with Navajo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |