Bedanktquote:
Denk eerder dat het de omgeving van de puberende kinderen is die continu zullen roepen dat hun moeder een hoer is ect...die druk zal (denk ik) erger zijn ..zelf wet je hoe je partner is (lijkt mij) en maak je vooraf afspraken .quote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef berney het volgende:
= Ik bedoel, ze waren steeds te intiem, tijn zat notabene in d'r naad met zijn hand.
D'r man/kids zien dat natuurlijk ook wel. en kun je je conclusies trekken.
Joh, rot zelf lekker op.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef berney het volgende:
Ze moet gewoon de eer aan haarzelf houden en voor haar gezin kiezen.. Ze heeft het zichzelf moeilijk gemaakt om té intiem met Tijn te worden. Ik bedoel, ze waren steeds te intiem, tijn zat notabene in d'r naad met zijn hand.
D'r man/kids zien dat natuurlijk ook wel. en kun je je conclusies trekken.
ze heeft het er zelf naar gemaakt.
Dag monique.
en hieke en ferdi dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinds BB1, ook Karin kreeg *subtiel* haar man te spreken i.v.m. wat dingetjes die op de streams te zien (en horen) waren m.b.t. Maurice, daarna is BB1 de streams gaan manipuleren, als Maurice en Karin zich terugtrokken dan hoorde en zag je vrijwel niets meer maar bleven de streams op de overige bewoners. Ook toen was er contact met het thuisront middels telefoon in de DBK , Tanja kreeg bezoek van haar moeder, Mona had contact met de thuisbasis, eigenlijk is er altijd bij complexe situaties al contact gewest.
dat is een zeer reeele mogelijkheid idd...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:02 schreef Inca het volgende:
Die blijft er gewoon in en de volgende keer bij de exit weg
ja maar nu word hun vader een dictator omdat hij EIST dat zijn vrouw het huis uit komt bij die zelfde puberende omgevingquote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de omgeving van de puberende kinderen is die continu zullen roepen dat hun moeder een hoer is ect...die druk zal (denk ik) erger zijn ..zelf wet je hoe je partner is (lijkt mij) en maak je vooraf afspraken .
Idd, vandaar dat de reacties nu een tikkie overtrokken zijn , het gebeurde namelijk al vanaf BB1quote:
Nu kan ze ongestoord aan geyle neuqseks doen met Tijn, zonder dat Rob (of wij) dat zien.....quote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Anitra het volgende:
Maar waarom staan de streams nog op zwart als ze er nog in zit?
ze krijgt toch bericht van het thuisfront?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef frankium het volgende:
Ik snap het niet, de buitenwereld heeft toch geen contact met de bewoners?
Dat we geen streams hebben heeft puur te maken met een storing volgens mij. Als hummy de streams uitzet, krijg je 4x het logo in beeld, zoals gisteravond even gebeurde. Op dit moment ligt de boel gewoon weer plat.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef CartWOman het volgende:
En we krijgen vast geen streams tot alles achter de rug is.![]()
Misschien hadden ze zoiets vantevoren met elkaar afgesproken en handelt hij daar nu naar.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:06 schreef Coraatje het volgende:
ja maar nu word hun vader een dictator omdat hij EIST dat zijn vrouw het huis uit komt bij die zelfde puberende omgeving
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Hummie weet verdomd goed dat wij juist dit soort momenten willen zien. Dit levert discussie op, dit brengt BB onder de aandacht en dat is uiteindelijk toch wat ze wilquote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat we geen streams hebben heeft puur te maken met een storing volgens mij. Als hummy de streams uitzet, krijg je 4x het logo in beeld, zoals gisteravond even gebeurde. Op dit moment ligt de boel gewoon weer plat.
[..]
Misschien hadden ze zoiets vantevoren met elkaar afgesproken en handelt hij daar nu naar.
Dan moet ze zich ook niet gedragen alsof er veel meer in het spel is en dat doet ze m.i. wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
Na overleg met zusje Sabrina besloot Monique gisteravond om 24 uur te wachten voordat ze een definitieve beslissing neemt. Ook benadrukt ze dat er niets is tussen haar en Tijn, maar dat ze begrijpt dat haar aanhankelijke gedrag misschien anders overkomt. Ze vindt hem een 'mooi mens' en is dol op hem, maar puur als maatje.
neemt niet weg dat BB nu ernstig inbreekt in het concept. Natuurlijk is er in voorgaande edities wel eens "bijgestuurd" als het thuisfront sputterde, maar nu wordt er (lijkt het) door BB op aangestuurd om haar ook daadwerkelijk te laten vertrekken. Dat is natuurlijk wel raarquote:Op woensdag 13 september 2006 10:30 schreef Verida het volgende:
nogmaals, ik zou zo'n maatje met zulk gedrag tov mijn echtgenoot, de ogen persoonlijk uitkrabben.
dit is geen normaal gedrag geweest.
Ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Als een familielid eist dat ze het huis uit gaat, dan denk ik niet dat ze dat kunnen negeren. Ik denk dat Hieke's man destijds gewoon geen of niet al te veel problemen heeft gemaakt. De man van Monique nu blijkbaar wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
neemt niet weg dat BB nu ernstig inbreekt in het concept. Natuurlijk is er in voorgaande edities wel eens "bijgestuurd" als het thuisfront sputterde, maar nu wordt er (lijkt het) door BB op aangestuurd om haar ook daadwerkelijk te laten vertrekken. Dat is natuurlijk wel raar
marcel terug , oh nee kan niet want die heeft al alles gehoord.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:35 schreef BlackSunday het volgende:
vrijwillige exit------>nieuwe bewoner?
iemand tijd om ff te gaan kijken?quote:Op 13-09-2006 @ 10:17 schreef Anna-G het volgende:
Er schijnt heel wat aan de hand te zijn. Politie voor het BB huis en de man van Mo die stennis schopt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:30 schreef Verida het volgende:
nogmaals, ik zou zo'n maatje met zulk gedrag tov mijn echtgenoot, de ogen persoonlijk uitkrabben.
dit is geen normaal gedrag geweest.
BB wil haar in het huis houden anders was ze nu al weggeweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
neemt niet weg dat BB nu ernstig inbreekt in het concept. Natuurlijk is er in voorgaande edities wel eens "bijgestuurd" als het thuisfront sputterde, maar nu wordt er (lijkt het) door BB op aangestuurd om haar ook daadwerkelijk te laten vertrekken. Dat is natuurlijk wel raar
sorry woon er een uur vanafquote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef teamlead het volgende:
van de Blog:
[..]
iemand tijd om ff te gaan kijken?
OMG!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef teamlead het volgende:
van de Blog:
[..]
Ze kunnen dan beter even de streams voor de ingang van BB richten, haha!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef teamlead het volgende:
van de Blog:
[..]
Van de BB chat... zo betrouwbaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef teamlead het volgende:
van de Blog:
[..]
'het zou zomaar kunnen natuurlijk.. jammer dat niemand ff kan gaan kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Van de BB chat... zo betrouwbaar.![]()
Dat vind ik wel vreemd. Je kiest er zelf toch voor om in dat huis te gaan zitten, afgesloten van de buitenwereld. En met die man hebben wij toch niks te maken. Laat hem lekker.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Als een familielid eist dat ze het huis uit gaat, dan denk ik niet dat ze dat kunnen negeren. Ik denk dat Hieke's man destijds gewoon geen of niet al te veel problemen heeft gemaakt. De man van Monique nu blijkbaar wel.
Roep LS ff.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
'het zou zomaar kunnen natuurlijk.. jammer dat niemand ff kan gaan kijken
Wat? Heb ik dat nu ook alweer gemist?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef arneaux het volgende:
Dan ben je als man zijnde ook lekker bezig. Bovendien word het verhaal dat Monique door het raam is gegooid door Rob wel heel erg waar.
Uhuh.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat? Heb ik dat nu ook alweer gemist?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maar
Die komt niet denk ik. Gewoon een weekje niet nomineren. Een nieuwe bewoner heeft geen schijn van kans.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:53 schreef berney het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoner/ster..
Het zal geen 10.000 euro zijn geweest, maar er is idd wel inleggeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Was het nou zo dat je als bewoner 10.000 euro moest inleggen, en dat je die terug kreeg als je weggestemd werd?
Als je uit je zelf zou weggaan, dan was je toch je inleg ged kwijt?
Als deze BB inderdaad 100 dagen gaat duren dan eindigt het dus ergens eind november. Als je er vanuit gaat dat de finaleweek weer (zoals de laatste 2 edities) met 4 man is, dan komen er nu nog 10 exits. Dat klopt dan precies. Als iemand vrijwillig eruit gaat, moeten ze inderdaad een nominatieronde overslaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die komt niet denk ik. Gewoon een weekje niet nomineren. Een nieuwe bewoner heeft geen schijn van kans.
een nieuwe bewoner weet ook teveel van deze bb6 af en van de berichtgeving van talpa. gaat dus met voorinformatie het huis inquote:Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die komt niet denk ik. Gewoon een weekje niet nomineren. Een nieuwe bewoner heeft geen schijn van kans.
Is bij DGK, als je binnen n jaar vertrekt ben je t kwijt, volgens mij niet bij BB.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Was het nou zo dat je als bewoner 10.000 euro moest inleggen, en dat je die terug kreeg als je weggestemd werd?
Als je uit je zelf zou weggaan, dan was je toch je inleg ged kwijt?
hier is diequote:Op woensdag 13 september 2006 10:53 schreef berney het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoner/ster..
Ik geloofde t tot de laatste alinia.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Aalsmeer, 13 september 2006
Ontruiming Big Brother huis aanstaande?
(van onze verslaggever)
Sinds gisterenavond is er grote commotie voor de deur van Big Brother huis, gelegen nabij de EndeMol studio's in Aalsmeer, ontstaan.
De echtgenoot (Rob) van een deelneemster (Monique, 35 jaar) aan het programma van Talpa eist dat zijn vrouw per onmiddelijk het huis verlaat. Eindredactrice Hummie van de Tonnekreek werd gisteravond door de lokale redactie geïnformeerd dat er een heetgebakerde man voor de studio stond en dat hij eiste zijn echtgenote te kunnen spreken. Hij voelt zich gekrenkt, omdat Monique tijdens de uitzendingen van Big Brother 6 te zien is dat zij veelvuldig intiem optrekt met medebewoner Tijn.
Hummie van de Tonnekreek is daarop ijlings naar de studio afgereisd en heeft de man gesproken, die niet voor reden vatbaar bleek te zijn. De eindredactrice heeft daarop aangeboden om zelf Monique op de hoogte te brengen van de aanwezigheid van haar man.
Monique heeft de keuze voor haar man óf voor de voortzetting van haar verblijf in het Big Brother huis niet kunnen maken, waarop Rob dreigde het huis desnoods zelf te gaan betreden.
Toen dit door veiligheidsbeambtes voorkomen kon worden, heeft Rob zich verschanst in zijn auto, alwaar hij de nacht heeft doorgebracht.
Vanmorgen deed er zich een herhaling van zetten voor, waarna de politie ingeschakeld werd. Een peleton Mobiele Eenheid heeft zich inmiddels voor het Big Brother huis verschanst en overleg tussen programmamakers en de lokale overheid is gaande.
Ondertussen probeert echtgenoot Rob nog steeds tevergeefs zijn echtgenote uit het Big Brother huis te halen. Monique en zus Sabrina hebben echter nog niets van zich laten zien of horen.
die kan misschien wel gaan kijken, maar hier posten wordt vervolgens wat lastigerquote:
en wat is hier de bron van ?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef MadMaster het volgende:
(van onze verslaggever)
Sinds gisterenavond is er grote commotie voor de deur van Big Brother huis, gelegen nabij de EndeMol studio's in Aalsmeer, ontstaan.
De echtgenoot (Rob) van een deelneemster (Monique, 35 jaar) aan het programma van Talpa eist dat zijn vrouw per onmiddelijk het huis verlaat. Eindredactrice Hummie van de Tonnekreek werd gisteravond door de lokale redactie geïnformeerd dat er een heetgebakerde man voor de studio stond en dat hij eiste zijn echtgenote te kunnen spreken. Hij voelt zich gekrenkt, omdat Monique tijdens de uitzendingen van Big Brother 6 te zien is dat zij veelvuldig intiem optrekt met medebewoner Tijn.
Hummie van de Tonnekreek is daarop ijlings naar de studio afgereisd en heeft de man gesproken, die niet voor reden vatbaar bleek te zijn. De eindredactrice heeft daarop aangeboden om zelf Monique op de hoogte te brengen van de aanwezigheid van haar man.
Monique heeft de keuze voor haar man óf voor de voortzetting van haar verblijf in het Big Brother huis niet kunnen maken, waarop Rob dreigde het huis desnoods zelf te gaan betreden.
Toen dit door veiligheidsbeambtes voorkomen kon worden, heeft Rob zich verschanst in zijn auto, alwaar hij de nacht heeft doorgebracht.
Vanmorgen deed er zich een herhaling van zetten voor, waarna de politie ingeschakeld werd. Een peleton Mobiele Eenheid heeft zich inmiddels voor het Big Brother huis verschanst en overleg tussen programmamakers en de lokale overheid is gaande.
Ondertussen probeert echtgenoot Rob nog steeds tevergeefs zijn echtgenote uit het Big Brother huis te halen. Monique en zus Sabrina hebben echter nog niets van zich laten zien of horen.
dumpen die kerel na bb. of ze er nu eerder uitgaat of niet dit komt je relatie niet ten goede.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:02 schreef frankium het volgende:
Hummie moet die gast recht in z`n bek uitlachen. Opzouten met je gezeur, keuze van z`n vrouw toch om daar in te gaan zitten. Wát een sneue gast!
waarom wachten? Nu in de dbk dumpen die gozerquote:Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
dumpen die kerel na bb. of ze er nu eerder uitgaat of niet dit komt je relatie niet ten goede.
Bron: Duim?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef MadMaster het volgende:
(van onze verslaggever)
gewoon spaquote:Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef matar het volgende:
Bron.? '' zijn duim. '' hahaha
wel eindelijk aktie...!!!!
Hij komt niet echt goed snik overquote:Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef toxikon het volgende:
dumpen die kerel na bb. of ze er nu eerder uitgaat of niet dit komt je relatie niet ten goede.
Misschien gaat het wel veel meer om de reactie van de kinderen en hadden ze dit totaal niet verwacht. Monique, in al haar onnozelheid, zag er waarschijnlijk niet veel kwaads in, maar heeft zich niet gerealiseerd dat BB er wel eens een item van zou kunnen maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
iemand die nu zo over de rooie gaat (althans: schijnbaar over de rooie gaat) zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd is, lijkt me idd niet iemand waar je nu naar toe zou willen gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef T-lex het volgende:
Denk ook dat Mo niet echt "zin" heeft om naar huis te gaan.
Misschien is het nog wel gevaarlijk ook...weet jij veel wat die Rob zich allemaal in z'n kop haald.![]()
Voor haar veiligheid moet moeten ze d'r gewoon lekker laten zitten.![]()
Laat die Rob eerst maar is een beetje afkoelen.
Dan is het wel vaag dat ze wel 3 maanden zonder hem weg mocht. Of dacht hij nu eindelijk alle controle te hebben doordat hij haar 24/7 kon volgen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef arneaux het volgende:
Hij is gewoon superjaloers, thats all.
kan ie nog meer bb kijken , en zien dat moniek liever een jong normaal blaadje heeft ipv zo'n agressievelingquote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef T-lex het volgende:
Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef arneaux het volgende:
Hij is gewoon superjaloers, thats all.
wat jij zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef T-lex het volgende:
Denk ook dat Mo niet echt "zin" heeft om naar huis te gaan.
Misschien is het nog wel gevaarlijk ook...weet jij veel wat die Rob zich allemaal in z'n kop haald.![]()
Hangt ervan af, als je kids elke dag gepest worden (iets wat zeer zeker niet ondenkbaar is op die leeftijd) en jij als thuisfront elke dag alles mag aanhoren dan kan ik mij dus wel voorstellen dat je als partner dit probleem even met je wederhelft wil besprekenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij komt niet echt goed snik over
Sorry hoor maar dat moet je dan maar lekker van te voren bedenken.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je kids elke dag gepest worden (iets wat zeer zeker niet ondenkbaar is op die leeftijd) en jij als thuisfront elke dag alles mag aanhoren dan kan ik mij dus wel voorstellen dat je als partner dit probleem even met je wederhelft wil bespreken
Dat vinden de meeste mannen héél iets anders!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Misstykal het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.
Sta je nog van te kijken als t echt zo isquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vinden de meeste mannen héél iets anders!![]()
Was dat ook op nationale tv en dat haar kinderen dat de volgende dag allemaal te horen kregen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Misstykal het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij er geen problemen mee had dat Monique iets had met n andere vrouw.
Iedereen blijft vergeten dat de reacties van de kinderen misschien wel eens de hoofdreden kan zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Misstykal het volgende:
Sta je nog van te kijken als t echt zo is
Maar Rob zal wel erg onzeker zijn, als je t id hebt dat je vrouw het goed heeft bij je doe je niet zo moeilijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |