Uhuh.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat? Heb ik dat nu ook alweer gemist?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maar
Die komt niet denk ik. Gewoon een weekje niet nomineren. Een nieuwe bewoner heeft geen schijn van kans.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:53 schreef berney het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoner/ster..
Het zal geen 10.000 euro zijn geweest, maar er is idd wel inleggeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Was het nou zo dat je als bewoner 10.000 euro moest inleggen, en dat je die terug kreeg als je weggestemd werd?
Als je uit je zelf zou weggaan, dan was je toch je inleg ged kwijt?
Als deze BB inderdaad 100 dagen gaat duren dan eindigt het dus ergens eind november. Als je er vanuit gaat dat de finaleweek weer (zoals de laatste 2 edities) met 4 man is, dan komen er nu nog 10 exits. Dat klopt dan precies. Als iemand vrijwillig eruit gaat, moeten ze inderdaad een nominatieronde overslaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die komt niet denk ik. Gewoon een weekje niet nomineren. Een nieuwe bewoner heeft geen schijn van kans.
een nieuwe bewoner weet ook teveel van deze bb6 af en van de berichtgeving van talpa. gaat dus met voorinformatie het huis inquote:Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die komt niet denk ik. Gewoon een weekje niet nomineren. Een nieuwe bewoner heeft geen schijn van kans.
Is bij DGK, als je binnen n jaar vertrekt ben je t kwijt, volgens mij niet bij BB.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Was het nou zo dat je als bewoner 10.000 euro moest inleggen, en dat je die terug kreeg als je weggestemd werd?
Als je uit je zelf zou weggaan, dan was je toch je inleg ged kwijt?
hier is diequote:Op woensdag 13 september 2006 10:53 schreef berney het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoner/ster..
Ik geloofde t tot de laatste alinia.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Aalsmeer, 13 september 2006
Ontruiming Big Brother huis aanstaande?
(van onze verslaggever)
Sinds gisterenavond is er grote commotie voor de deur van Big Brother huis, gelegen nabij de EndeMol studio's in Aalsmeer, ontstaan.
De echtgenoot (Rob) van een deelneemster (Monique, 35 jaar) aan het programma van Talpa eist dat zijn vrouw per onmiddelijk het huis verlaat. Eindredactrice Hummie van de Tonnekreek werd gisteravond door de lokale redactie geïnformeerd dat er een heetgebakerde man voor de studio stond en dat hij eiste zijn echtgenote te kunnen spreken. Hij voelt zich gekrenkt, omdat Monique tijdens de uitzendingen van Big Brother 6 te zien is dat zij veelvuldig intiem optrekt met medebewoner Tijn.
Hummie van de Tonnekreek is daarop ijlings naar de studio afgereisd en heeft de man gesproken, die niet voor reden vatbaar bleek te zijn. De eindredactrice heeft daarop aangeboden om zelf Monique op de hoogte te brengen van de aanwezigheid van haar man.
Monique heeft de keuze voor haar man óf voor de voortzetting van haar verblijf in het Big Brother huis niet kunnen maken, waarop Rob dreigde het huis desnoods zelf te gaan betreden.
Toen dit door veiligheidsbeambtes voorkomen kon worden, heeft Rob zich verschanst in zijn auto, alwaar hij de nacht heeft doorgebracht.
Vanmorgen deed er zich een herhaling van zetten voor, waarna de politie ingeschakeld werd. Een peleton Mobiele Eenheid heeft zich inmiddels voor het Big Brother huis verschanst en overleg tussen programmamakers en de lokale overheid is gaande.
Ondertussen probeert echtgenoot Rob nog steeds tevergeefs zijn echtgenote uit het Big Brother huis te halen. Monique en zus Sabrina hebben echter nog niets van zich laten zien of horen.
die kan misschien wel gaan kijken, maar hier posten wordt vervolgens wat lastigerquote:
en wat is hier de bron van ?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef MadMaster het volgende:
(van onze verslaggever)
Sinds gisterenavond is er grote commotie voor de deur van Big Brother huis, gelegen nabij de EndeMol studio's in Aalsmeer, ontstaan.
De echtgenoot (Rob) van een deelneemster (Monique, 35 jaar) aan het programma van Talpa eist dat zijn vrouw per onmiddelijk het huis verlaat. Eindredactrice Hummie van de Tonnekreek werd gisteravond door de lokale redactie geïnformeerd dat er een heetgebakerde man voor de studio stond en dat hij eiste zijn echtgenote te kunnen spreken. Hij voelt zich gekrenkt, omdat Monique tijdens de uitzendingen van Big Brother 6 te zien is dat zij veelvuldig intiem optrekt met medebewoner Tijn.
Hummie van de Tonnekreek is daarop ijlings naar de studio afgereisd en heeft de man gesproken, die niet voor reden vatbaar bleek te zijn. De eindredactrice heeft daarop aangeboden om zelf Monique op de hoogte te brengen van de aanwezigheid van haar man.
Monique heeft de keuze voor haar man óf voor de voortzetting van haar verblijf in het Big Brother huis niet kunnen maken, waarop Rob dreigde het huis desnoods zelf te gaan betreden.
Toen dit door veiligheidsbeambtes voorkomen kon worden, heeft Rob zich verschanst in zijn auto, alwaar hij de nacht heeft doorgebracht.
Vanmorgen deed er zich een herhaling van zetten voor, waarna de politie ingeschakeld werd. Een peleton Mobiele Eenheid heeft zich inmiddels voor het Big Brother huis verschanst en overleg tussen programmamakers en de lokale overheid is gaande.
Ondertussen probeert echtgenoot Rob nog steeds tevergeefs zijn echtgenote uit het Big Brother huis te halen. Monique en zus Sabrina hebben echter nog niets van zich laten zien of horen.
dumpen die kerel na bb. of ze er nu eerder uitgaat of niet dit komt je relatie niet ten goede.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:02 schreef frankium het volgende:
Hummie moet die gast recht in z`n bek uitlachen. Opzouten met je gezeur, keuze van z`n vrouw toch om daar in te gaan zitten. Wát een sneue gast!
waarom wachten? Nu in de dbk dumpen die gozerquote:Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
dumpen die kerel na bb. of ze er nu eerder uitgaat of niet dit komt je relatie niet ten goede.
Bron: Duim?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef MadMaster het volgende:
(van onze verslaggever)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |