abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41843911
Kluivert gaat scoren.
Ik heb zoen raar voorgevoel
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:10:54 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41844198
PSV
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41850004
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Kluivert gaat scoren.
Ik heb zoen raar voorgevoel
Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.
pi_41851597
Dat had ik niet zo, maar ik blijf positief.
pi_41861328
Vermoedelijke opstelling:

Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Afellay - Simons - Mendez
Aisatti - Koné - Farfán

In de tweede helft Tardelli voor Aisatti en Kluivert voor Koné
pi_41861464
Goed plan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41862076
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.
Idem, the requiem gaat morgen plaatsvinden.
please?
pi_41863985
Zijn jullie ook zo'n fan van Mendez? Echt, het potentie van die gast komt gewoon z'n oren uit. Afgelopen dinsdag heeft hij twee fouten gemaakt, maar getuige z'n passing heeft die kerel echt visie.

En ik heb ook dat gevoel dat Kluivert weer groot kan gaan worden voor Nederlandse begrippen; dat hij zichzelf bij PSV hervindt. We zullen zien morgen.
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Dat had ik ook namelijk. Maar goed, dankzij Koné zijn we de afgelopen periode ook weer met weinig tevreden ben ik bang. Prutser.
pi_41865094
Ik ben ook érg gecharmeerd van Mendez. Ballen opeisen, goed doorpassen waarbij hij regelmatig laat zien dat ie echt inzicht heeft, door vernuftige diepte-passjes. Daarnaast is het een harde werker, een bijtertje, een goede balafpakker en heeft ook nog eens een heeel hard schot

Kortom, ik vind hem een heel complete middenvelder en ben erg blij met hem. Snel kopen maar!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41865107
Idd snel kopen, al zie ik het ook nog wel gebeuren dat een club als Manchester City of Portsmouth er straks mee aan de haal gaat .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41865215
Ik denk dat PSV Mendéz ook gewoon gelijk gekocht zou hebben, als de financiële middelen er waren geweest. Ze moeten nog wachten op die herfinanciëring en het spelersfonds (als die er ooit komen : ')), en daarna worden de opties op Mendéz en Tardelli gelicht
pi_41865292
Gelukkig is Mendéz ook zo duur. Tardelli wordt niet gelicht denk ik, dat is tot nu toe weinig bijzonders geweest. Kun je nog beter Robert terug halen. Al hoop ik dat Tardelli vriend en vijand gaat verrassen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41866175
Kluivert is totaal uit vorm dus ik betwijfel of hij tegen Feyenoord belangrijk kan gaan worden. Ik denk wel dat hij nog belangrijk gaat worden, maar dat zal nog wel een paar weken/maanden duren. Want zijn conditie is echt fucked up.
pi_41866812
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef slaapkamermug het volgende:
Kluivert is totaal uit vorm dus ik betwijfel of hij tegen Feyenoord belangrijk kan gaan worden. Ik denk wel dat hij nog belangrijk gaat worden, maar dat zal nog wel een paar weken/maanden duren. Want zijn conditie is echt fucked up.
Hoezo is hij totaal uit vorm
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41869191
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:36 schreef dndiek het volgende:

[..]

Misschien omdat hij in April zijn laatste officiele wedstrijd speelde?
Patat Friet
pi_41869737
Dit type speler, met zijn kwaliteiten en ervaring, heeft geen topvorm nodig om in de eredivisie mooie dingen te laten zien, en zich te onderscheiden ten dienste voor het team.

Dat ie waarschijnlijk niet meteen 3 goals per week gaat maken lijkt me een gegeven, maar met zijn aangeboren overzicht en techniek kan Kluivert op 75% al voor zeer mooie openende pasjes en assists zorgen.
pi_41869800
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dit type speler, met zijn kwaliteiten en ervaring, heeft geen topvorm nodig om in de eredivisie mooie dingen te laten zien, en zich te onderscheiden ten dienste voor het team.

Dat ie waarschijnlijk niet meteen 3 goals per week gaat maken lijkt me een gegeven, maar met zijn aangeboren overzicht en techniek kan Kluivert op 75% al voor zeer mooie openende pasjes en assists zorgen.
Ik heb hem laatst nog zien spelen en hij viel zwaar tegen. Misschien dat hij zich niet 100% gaf, omdat het maar een training was, maar ik betwijfel het. We zullen het wel zien zondag. Ik hoop natuurlijk wel dat hij minstens een hattrick scoort, dat gun ik hem zeker wel.
pi_41870985
Hatrick Kluivert?
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:25:02 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41871036
Nog mensen die de trein opwachten
pi_41871138
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:36 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij zal iig niet totaal "in" vorm zijn. Maar hij mag het morgen laten zien. Als hij morgen toch niet in mag vallen weten we genoeg, dan laat hij het op de trainingen niet zien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41871235
Hij gaat zeker invallen. De vraag is of dat een onbeduidende 10 mins is, of een 20 mins tot een complete helft.
pi_41872851
Morgen knalt Kluivert er 1 in, believe
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:33:50 #173
139407 jorienvdherik
pi_41872914
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen knalt Kluivert er 1 in, believe
zou het ?
pi_41872996
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zou het ?
Ja toch
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:44:39 #175
139407 jorienvdherik
pi_41873219
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja toch
We zullen zien, wel veel zin zeg in de wedstrijd
pi_41873608
Is de wedstrijd ook nog ergens op internet live te volgen?
  zondag 17 september 2006 @ 00:23:52 #177
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41876152
ben benieuwd naar de uitslag morgen... .en natuurlijk de grote vraag, komt Patrick erin
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 17 september 2006 @ 00:25:23 #178
139407 jorienvdherik
pi_41876209
Let op deze vlag in het uitvak bovenaan
pi_41876727
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:57 schreef slaapkamermug het volgende:
Is de wedstrijd ook nog ergens op internet live te volgen?
Radio 1 ofzo ?
pi_41877057
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Let op deze vlag in het uitvak bovenaan [afbeelding]
Zet hem dan vooraan neer. Wie ziet dat ding nou in de nok van het uitvak behalve jullie zelf?
  zondag 17 september 2006 @ 01:01:36 #181
139407 jorienvdherik
pi_41877149
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zet hem dan vooraan neer. Wie ziet dat ding nou in de nok van het uitvak behalve jullie zelf?
onderaan is lastig, omdat andere dan niks zien

vlag is best goed te zien boven
pi_41881508
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef LuukBes het volgende:
Hij gaat zeker invallen. De vraag is of dat een onbeduidende 10 mins is, of een 20 mins tot een complete helft.
De intentie is dat hij in gaat vallen ja, mocht Koeman hem dan alsnog op de bank houden dan weet je dat het gewoon helemaal fout zit met zijn vorm.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41881863
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Inderdaad. Hang hem onder aan de rand; dan zie je hem beter. Dan weet de PSV selectie welke kant hij niet iedere keer op moet juichen.
pi_41883967
Gomes, Kromkamp, Lamey, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Afellay, Farfán, Koné en Tardelli.

Tardelli kan het meteen laten zien
pi_41884555
Jaaaaaaaaaa

Timmer is goed bezig (1-0)
We sure are cute for two ugly people.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 12:44:09 #186
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41884717
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef Neoktheone het volgende:
Jaaaaaaaaaa

Timmer is goed bezig (1-0)
gaat goed

En 020 ook nog achter
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 13:07:38 #187
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41885590
  zondag 17 september 2006 @ 13:15:35 #189
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41885901
pi_41888485
Slaat nergens op dat de slotfase nog spannend was

Maar goed PSV wint
pi_41888532
onnodig spannend weer op het einde...gelukkig toch nog gewonnen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zondag 17 september 2006 @ 14:27:07 #192
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41888537
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Slaat nergens op dat de slotfase nog spannend was

Maar goed PSV wint
Zweet staat in mijn handen... leuk zo'n radio
pi_41888586
PSV

En Ajax verliest. Wat een mooi weekend!!!
We sure are cute for two ugly people.
pi_41888623
nu AZ nog
pi_41888661
pi_41888713

Ajax

Feyenoord
pi_41888767
Overwinning is heel mooi

Alleen blessures voor Afellay en Farfán, met Cocu en Culina al geschorst. Ik ben erg benieuwd naar de verrichtingen van Kluivert en Tardelli.
pi_41888974
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef JustJunior het volgende:

Alleen blessures voor Afellay en Farfán, met Cocu en Culina al geschorst.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 17 september 2006 @ 14:59:07 #199
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41889470
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:
nu AZ nog
Ja dat zou mooi zijn
  zondag 17 september 2006 @ 15:06:02 #200
3485 kavorka
lure of the animal
pi_41889675

Derde situatie met vallende Gomes zegt hij duidelijk dat er van te voren getrokken en geduwt werd en dat hij Kolkka gewaarschuwt had. Daarna floot hij opnieuw voor Kolkka omdat hij opnieuw een duwende beweging maakte. Daar heeft hij voor afgefloten.

Tweede situatie met Boussaboun en Alex zegt ie dat Boussaboun eerst de overtreding maakt met het vasthouden aan Alex en dat Alex daarop Boussaboun vastpakt.

Eerste situatie met Aisatti zegt ie dat hij teveel Saidi opzocht maar dat het ook anders geinterpreteerd worden.

Bron: Olai op psv.netwerk.to
animal magnetism sexual attractive state
pi_41889832
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef JustJunior het volgende:
Overwinning is heel mooi

Alleen blessures voor Afellay en Farfán, met Cocu en Culina al geschorst. Ik ben erg benieuwd naar de verrichtingen van Kluivert en Tardelli.
Tardelli had een aardig debuut en Kluivert was ook zeker niet onaardig in de minuten dat hij meespeelde.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41889936
nu nog wat scherper worden en wat meer gemie erbij, dan kunnen er leuke dingen gebeuren dit seizoen
pi_41891758
ik wilde uitslapen maar werd nu pas wakker, dus alles is langs me heengegaan

mooie uitslagen op teletekst, dat is dan wel weer lekker wakker worden
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41891845
Ben net terug vd wedstrijd.

Echt ongelofelijk het verschil van PSV van voor en na de 2e helft. De 1e helft werd Feyenoord echt compleet weggespeeld maar na de rust leek het of er een ander team in het veld stond. Op het einde ook veel paniek in de verdediging en aan fatsoenlijk opbouwen werd er ook niet veel meer gedaan. Kan eigenlijk nog van geluk spreken dat het 2-1 is gebleven.

De zwakke schakels waren Kone die weer eens totaal niet wist wat hij met de bal aan moest, en Lamey die gewoon weer ondermaats heeft verdedigd.....Kluivert en Tardelli heb ik dan weer wel vertrouwen in voor de toekomst
Patat Friet
pi_41892056
Grappig: geen plaats gestegen op de ranglijst en toch de grote winnaar van het weekend zijn.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_41892136
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef ganzenherder het volgende:

Echt ongelofelijk het verschil van PSV van voor en na de 2e helft. De 1e helft werd Feyenoord echt compleet weggespeeld maar na de rust leek het of er een ander team in het veld stond. Op het einde ook veel paniek in de verdediging en aan fatsoenlijk opbouwen werd er ook niet veel meer gedaan. Kan eigenlijk nog van geluk spreken dat het 2-1 is gebleven.

De zwakke schakels waren Kone die weer eens totaal niet wist wat hij met de bal aan moest, en Lamey die gewoon weer ondermaats heeft verdedigd.....Kluivert en Tardelli heb ik dan weer wel vertrouwen in voor de toekomst
Shit ik ben dus te vroeg weggegaan. ze hebben nog een derde helft gespeeld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 17 september 2006 @ 16:32:13 #207
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_41892166
quote:
...

Kone was wel beter dan vorige wedstrijden, hij wil alleen nog steeds te veel man voorbij en z'n passes zijn te vaak ondermaats.
Gr.
pi_41892175
quote:

Ik vond Koné en lamey helemaal niet zo slecht hoor.
Wat een vrouw!
spits!
pi_41892275
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik vond Koné en lamey helemaal niet zo slecht hoor.
Voor een aanvaller waar je 9 miljoen voor betaald hebt mag je wel wat meer verwachten dan hij vandaag weer heeft laten zien, steeds als hij een goede mogelijkheid krijgt dan twijfelt hij weer wat hij moet doen en krijg je of een slap schot of een voorzet die niet aankomt.

En Lamey deed het weliswaar beter dan Reiziger dinsdag, maar ik vind hem nog steeds geen psv waardige verdediger. Vandaag was het alleen de passing die slecht was maar als je hem weer tegen een fatsoenlijke aanvaller zet valt ie weer meteen door de mand denk ik.
Patat Friet
pi_41892392
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:35 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Voor een aanvaller waar je 9 miljoen voor betaald hebt mag je wel wat meer verwachten dan hij vandaag weer heeft laten zien, steeds als hij een goede mogelijkheid krijgt dan twijfelt hij weer wat hij moet doen en krijg je of een slap schot of een voorzet die niet aankomt.

En Lamey deed het weliswaar beter dan Reiziger dinsdag, maar ik vind hem nog steeds geen psv waardige verdediger. Vandaag was het alleen de passing die slecht was maar als je hem weer tegen een fatsoenlijke aanvaller zet valt ie weer meteen door de mand denk ik.
Hij is constant gevaarlijk geweest, gaf Aissati de kans op 3-1 en hierld mensen bezig. Zijn doeltreffendheid en eindpass moet beter, ben ik het met je eens, maar om nu te zeggen dat ie slecht was...
Wat een vrouw!
spits!
pi_41892584
quote:
PSV'er Farfan naar ziekenhuis gebracht

Jefferson Farfan is zondag tijdens het duel PSV-Feyenoord naar een ziekenhuis gebracht. De aanvaller van PSV viel uit nadat hij in een duel aan zijn hoofd was geraakt. De Peruviaan raakte even buiten bewustzijn. Volgens een woordvoerder van de club heeft hij een hersenschudding, maar is nog niet exact duidelijk hoe zwaar de kwetsuur is.

"Voorlopig is hij in het ziekenhuis en wordt daar een scan van zijn hoofd gemaakt. We horen in de loop van de avond of hij in het ziekenhuis moet blijven of naar huis mag."

Ibrahim Afellay viel ook uit nadat hij op het veld groggy was geraakt. Zijn blessure lijkt mee te vallen. "Hij is nu naar huis, Hij mocht niet zelf rijden, maar het lijkt niet al te ernstig. Hij vooral veel hoofdpijn", aldus de zegsman van de club."
pi_41892632
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij is constant gevaarlijk geweest, gaf Aissati de kans op 3-1 en hierld mensen bezig. Zijn doeltreffendheid en eindpass moet beter, ben ik het met je eens, maar om nu te zeggen dat ie slecht was...
Slecht, slecht... Ik vind dat hij ondermaats presteert voor een spits van 9 mil met zoveel potentie. Ik denk dat ze die jongen gewoon veel moeten trainen op situaties waar hij zeeen vol met ruimte krijgt, zodat hij sneller en betere beslissingen neemt.
Patat Friet
pi_41892697
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:45 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ochja ik denk dat het wel meevalt, liever pijn aan het hoofd dan aan de benen...
Patat Friet
pi_41892772
die pass van Kone bij de 2-0 was geniaal. Maar dan denk ik weer terug aan die kans tegen Liverpool en dan krijg ik rillingen.
pi_41892778
Dadelijk Cocu er weer bij, Kluivert in vorm, vandaag had je de Kluivert totaal uit vorm gezien, het team meer ingespeeld op elkaar. Het spel zal alleen maar beter gaan worden.

Ja, we worden gewoon weer kampioen en zullen overwinteren in de CL. En de beker gaan we ook ver in komen.
pi_41892846
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
die pass van Kone bij de 2-0 was geniaal. Maar dan denk ik weer terug aan die kans tegen Liverpool en dan krijg ik rillingen.
Was dat niet Farfan?
Patat Friet
pi_41892881
Ik heb er weinig van gezien, maar hoe deed Kluivert het? En hoe waren de reacties in het publiek toen hij erin kwam? Volgens mij is het meerendeel toch wel enthousiast over hem toch?
pi_41893034
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb er weinig van gezien, maar hoe deed Kluivert het? En hoe waren de reacties in het publiek toen hij erin kwam? Volgens mij is het meerendeel toch wel enthousiast over hem toch?
Toen hij erinkwam werd er toch wel danig gejuicht hoor En hij deed het wel redelijk met een mooi hakballetje als hoogtepunt....
Patat Friet
pi_41893438
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Was dat niet Farfan?
Nee was Kone, prachtig over Kolkka heen.
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2006 @ 17:27:43 #220
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_41893949
Kone was zeer goed bezig vandaag, alleen die laatste pass schijnt erg lastig te zijn... Zonde. Eerste helft was goed, jammer dat 't maar bij 2 goals bleef en dat die tegengoal nog kwam.

En Vink...
pi_41894594
Ik denk dat het uitvallen van Farfan een geluk bij een ongeluk is voor Tardelli en Kluivert. Ik ga er iig van uit dat Kluivert woensdag(ook als Farfan wel had kunnen spelen) in de basis zal starten en dat door het uitvallen van Jeffe Tardelli vanaf de flank zal spelen.
  zondag 17 september 2006 @ 17:50:57 #222
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_41894612
Kone was erg goed. Mendez was niet echt aanwezig. 1e helft was erg goed (of was Feyenoord nu zo slecht?). Het had toen al 4-0 moeten staan. Jammer dat psv het aan het eind nog zo spannend maakt. Wel dik verdiende overwinning.

Hoe is het met Jefferson en Ibrahim?
  zondag 17 september 2006 @ 17:51:18 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_41894622
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Kone was zeer goed bezig vandaag, alleen die laatste pass schijnt erg lastig te zijn... Zonde. Eerste helft was goed, jammer dat 't maar bij 2 goals bleef en dat die tegengoal nog kwam.

En Vink...
Vink was schandalig slecht
  zondag 17 september 2006 @ 17:52:49 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_41894660
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:50 schreef leolinedance het volgende:
Kone was erg goed. Mendez was niet echt aanwezig. 1e helft was erg goed (of was Feyenoord nu zo slecht?). Het had toen al 4-0 moeten staan. Jammer dat psv het aan het eind nog zo spannend maakt. Wel dik verdiende overwinning.

Hoe is het met Jefferson en Ibrahim?
Aha ik weet het al. Farfan kut en Ibrahim stelt zich aan
  zondag 17 september 2006 @ 17:55:53 #225
139407 jorienvdherik
pi_41894783
Wel saai publiek hebben jullie zeg, behalve oost dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')