Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Kluivert gaat scoren.
Ik heb zoen raar voorgevoel
Idem, the requiem gaat morgen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.
Dat had ik ook namelijk. Maar goed, dankzij Koné zijn we de afgelopen periode ook weer met weinig tevreden ben ik bang. Prutser.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.
Hoezo is hij totaal uit vormquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef slaapkamermug het volgende:
Kluivert is totaal uit vorm dus ik betwijfel of hij tegen Feyenoord belangrijk kan gaan worden. Ik denk wel dat hij nog belangrijk gaat worden, maar dat zal nog wel een paar weken/maanden duren. Want zijn conditie is echt fucked up.
Ik heb hem laatst nog zien spelen en hij viel zwaar tegen. Misschien dat hij zich niet 100% gaf, omdat het maar een training was, maar ik betwijfel het. We zullen het wel zien zondag. Ik hoop natuurlijk wel dat hij minstens een hattrick scoort, dat gun ik hem zeker wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dit type speler, met zijn kwaliteiten en ervaring, heeft geen topvorm nodig om in de eredivisie mooie dingen te laten zien, en zich te onderscheiden ten dienste voor het team.
Dat ie waarschijnlijk niet meteen 3 goals per week gaat maken lijkt me een gegeven, maar met zijn aangeboren overzicht en techniek kan Kluivert op 75% al voor zeer mooie openende pasjes en assists zorgen.
Hij zal iig niet totaal "in" vorm zijn. Maar hij mag het morgen laten zien. Als hij morgen toch niet in mag vallen weten we genoeg, dan laat hij het op de trainingen niet zien.quote:
zou het ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen knalt Kluivert er 1 in, believe![]()
Radio 1 ofzo ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:57 schreef slaapkamermug het volgende:
Is de wedstrijd ook nog ergens op internet live te volgen?
Zet hem dan vooraan neer. Wie ziet dat ding nou in de nok van het uitvak behalve jullie zelf?quote:Op zondag 17 september 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Let op deze vlag in het uitvak bovenaan[afbeelding]
onderaan is lastig, omdat andere dan niks zienquote:Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zet hem dan vooraan neer. Wie ziet dat ding nou in de nok van het uitvak behalve jullie zelf?
De intentie is dat hij in gaat vallen ja, mocht Koeman hem dan alsnog op de bank houden dan weet je dat het gewoon helemaal fout zit met zijn vorm.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef LuukBes het volgende:
Hij gaat zeker invallen. De vraag is of dat een onbeduidende 10 mins is, of een 20 mins tot een complete helft.
Inderdaad. Hang hem onder aan de rand; dan zie je hem beter. Dan weet de PSV selectie welke kant hij niet iedere keer op moet juichen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zet hem dan vooraan neer. Wie ziet dat ding nou in de nok van het uitvak behalve jullie zelf?
gaat goedquote:Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef Neoktheone het volgende:
Jaaaaaaaaaa
Timmer is goed bezig (1-0)
Zweet staat in mijn handen... leuk zo'n radioquote:Op zondag 17 september 2006 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Slaat nergens op dat de slotfase nog spannend was
Maar goed PSV wint![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef JustJunior het volgende:
Alleen blessures voor Afellay en Farfán, met Cocu en Culina al geschorst.
Tardelli had een aardig debuut en Kluivert was ook zeker niet onaardig in de minuten dat hij meespeelde.quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef JustJunior het volgende:
Overwinning is heel mooi
Alleen blessures voor Afellay en Farfán, met Cocu en Culina al geschorst. Ik ben erg benieuwd naar de verrichtingen van Kluivert en Tardelli.
Shit ik ben dus te vroeg weggegaan. ze hebben nog een derde helft gespeeldquote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
Ben net terug vd wedstrijd.
Echt ongelofelijk het verschil van PSV van voor en na de 2e helft. De 1e helft werd Feyenoord echt compleet weggespeeld maar na de rust leek het of er een ander team in het veld stond. Op het einde ook veel paniek in de verdediging en aan fatsoenlijk opbouwen werd er ook niet veel meer gedaan. Kan eigenlijk nog van geluk spreken dat het 2-1 is gebleven.
De zwakke schakels waren Kone die weer eens totaal niet wist wat hij met de bal aan moest, en Lamey die gewoon weer ondermaats heeft verdedigd.....Kluivert en Tardelli heb ik dan weer wel vertrouwen in voor de toekomst![]()
Kone was wel beter dan vorige wedstrijden, hij wil alleen nog steeds te veel man voorbij en z'n passes zijn te vaak ondermaats.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
...
De zwakke schakels waren Kone die weer eens totaal niet wist wat hij met de bal aan moest, en Lamey die gewoon weer ondermaats heeft verdedigd.....Kluivert en Tardelli heb ik dan weer wel vertrouwen in voor de toekomst![]()
Ik vond Koné en lamey helemaal niet zo slecht hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
Ben net terug vd wedstrijd.
Echt ongelofelijk het verschil van PSV van voor en na de 2e helft. De 1e helft werd Feyenoord echt compleet weggespeeld maar na de rust leek het of er een ander team in het veld stond. Op het einde ook veel paniek in de verdediging en aan fatsoenlijk opbouwen werd er ook niet veel meer gedaan. Kan eigenlijk nog van geluk spreken dat het 2-1 is gebleven.
Voor een aanvaller waar je 9 miljoen voor betaald hebt mag je wel wat meer verwachten dan hij vandaag weer heeft laten zien, steeds als hij een goede mogelijkheid krijgt dan twijfelt hij weer wat hij moet doen en krijg je of een slap schot of een voorzet die niet aankomt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vond Koné en lamey helemaal niet zo slecht hoor.
Hij is constant gevaarlijk geweest, gaf Aissati de kans op 3-1 en hierld mensen bezig. Zijn doeltreffendheid en eindpass moet beter, ben ik het met je eens, maar om nu te zeggen dat ie slecht was...quote:Op zondag 17 september 2006 16:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Voor een aanvaller waar je 9 miljoen voor betaald hebt mag je wel wat meer verwachten dan hij vandaag weer heeft laten zien, steeds als hij een goede mogelijkheid krijgt dan twijfelt hij weer wat hij moet doen en krijg je of een slap schot of een voorzet die niet aankomt.
En Lamey deed het weliswaar beter dan Reiziger dinsdag, maar ik vind hem nog steeds geen psv waardige verdediger. Vandaag was het alleen de passing die slecht was maar als je hem weer tegen een fatsoenlijke aanvaller zet valt ie weer meteen door de mand denk ik.
quote:PSV'er Farfan naar ziekenhuis gebracht
Jefferson Farfan is zondag tijdens het duel PSV-Feyenoord naar een ziekenhuis gebracht. De aanvaller van PSV viel uit nadat hij in een duel aan zijn hoofd was geraakt. De Peruviaan raakte even buiten bewustzijn. Volgens een woordvoerder van de club heeft hij een hersenschudding, maar is nog niet exact duidelijk hoe zwaar de kwetsuur is.
"Voorlopig is hij in het ziekenhuis en wordt daar een scan van zijn hoofd gemaakt. We horen in de loop van de avond of hij in het ziekenhuis moet blijven of naar huis mag."
Ibrahim Afellay viel ook uit nadat hij op het veld groggy was geraakt. Zijn blessure lijkt mee te vallen. "Hij is nu naar huis, Hij mocht niet zelf rijden, maar het lijkt niet al te ernstig. Hij vooral veel hoofdpijn", aldus de zegsman van de club."
Slecht, slecht... Ik vind dat hij ondermaats presteert voor een spits van 9 mil met zoveel potentie. Ik denk dat ze die jongen gewoon veel moeten trainen op situaties waar hij zeeen vol met ruimte krijgt, zodat hij sneller en betere beslissingen neemt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij is constant gevaarlijk geweest, gaf Aissati de kans op 3-1 en hierld mensen bezig. Zijn doeltreffendheid en eindpass moet beter, ben ik het met je eens, maar om nu te zeggen dat ie slecht was...
Was dat niet Farfan?quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
die pass van Kone bij de 2-0 was geniaal. Maar dan denk ik weer terug aan die kans tegen Liverpool en dan krijg ik rillingen.
Toen hij erinkwam werd er toch wel danig gejuicht hoorquote:Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb er weinig van gezien, maar hoe deed Kluivert het? En hoe waren de reacties in het publiek toen hij erin kwam? Volgens mij is het meerendeel toch wel enthousiast over hem toch?
Nee was Kone, prachtig over Kolkka heen.quote:
Vink was schandalig slechtquote:Op zondag 17 september 2006 17:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Kone was zeer goed bezig vandaag, alleen die laatste pass schijnt erg lastig te zijn... Zonde. Eerste helft was goed, jammer dat 't maar bij 2 goals bleef en dat die tegengoal nog kwam.
En Vink...
Aha ik weet het al. Farfan kut en Ibrahim stelt zich aanquote:Op zondag 17 september 2006 17:50 schreef leolinedance het volgende:
Kone was erg goed. Mendez was niet echt aanwezig. 1e helft was erg goed (of was Feyenoord nu zo slecht?). Het had toen al 4-0 moeten staan. Jammer dat psv het aan het eind nog zo spannend maakt. Wel dik verdiende overwinning.
Hoe is het met Jefferson en Ibrahim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |