Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Kluivert gaat scoren.
Ik heb zoen raar voorgevoel
Idem, the requiem gaat morgen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.
Dat had ik ook namelijk. Maar goed, dankzij Koné zijn we de afgelopen periode ook weer met weinig tevreden ben ik bang. Prutser.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jij ook al, ik heb sinds Kluivert ging warmlopen bij PSV-Livverpool het gevoel dat hij belangrijk gaat worden voor PSV.
Hoezo is hij totaal uit vormquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef slaapkamermug het volgende:
Kluivert is totaal uit vorm dus ik betwijfel of hij tegen Feyenoord belangrijk kan gaan worden. Ik denk wel dat hij nog belangrijk gaat worden, maar dat zal nog wel een paar weken/maanden duren. Want zijn conditie is echt fucked up.
Ik heb hem laatst nog zien spelen en hij viel zwaar tegen. Misschien dat hij zich niet 100% gaf, omdat het maar een training was, maar ik betwijfel het. We zullen het wel zien zondag. Ik hoop natuurlijk wel dat hij minstens een hattrick scoort, dat gun ik hem zeker wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Dit type speler, met zijn kwaliteiten en ervaring, heeft geen topvorm nodig om in de eredivisie mooie dingen te laten zien, en zich te onderscheiden ten dienste voor het team.
Dat ie waarschijnlijk niet meteen 3 goals per week gaat maken lijkt me een gegeven, maar met zijn aangeboren overzicht en techniek kan Kluivert op 75% al voor zeer mooie openende pasjes en assists zorgen.
Hij zal iig niet totaal "in" vorm zijn. Maar hij mag het morgen laten zien. Als hij morgen toch niet in mag vallen weten we genoeg, dan laat hij het op de trainingen niet zien.quote:
zou het ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen knalt Kluivert er 1 in, believe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |