Zie jij er een leiderstype in? Dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:33 schreef T1andonly het volgende:
Dit is iemand die Cocu op kan volgen en PSV kan leiden.
"Jaij pakke die man! Jefferson! Jefferson! Fal aan! Nu! "quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dynamisch en multi-functioneel, goede techniek ook. Leiderstype valt nog moeilijk te zeggen omdat hij waarschijnlijk nog geen goed Nederlands kan.
gisteren kreeg hij een dot van een mogelijkheid om een hoek uit te zoeken... wat hij zeer slecht deedquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Gaat een grote worden verwacht ik. Manifesteert zich uitstekend in zijn eerste wedstrijden.
Wat zegge Jaij ? Ieck moet fallen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Jaij pakke die man! Jefferson! Jefferson! Fal aan! Nu! "
De afstanden waren telkens groot, maar hij komt er wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
gisteren kreeg hij een dot van een mogelijkheid om een hoek uit te zoeken... wat hij zeer slecht deed
Waarom zou hij Nederlands praten tegen Farfán terwijl ze beide vloeiend Spaans spreken?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Jaij pakke die man! Jefferson! Jefferson! Fal aan! Nu! "
spelers uit Equador slagen niet of nauwelijks in Europa, misschien dat dat een reden is dat hij daar nog voetbalde.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dat niemand hem met zn 27 al heeft opgemerkt. Heeft dus idd al 2 WK's gespeeld, en speelde nog bij zo'n clubje in Equador.
yep, zie zijn replies in het Mendez topic http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1041.php :quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef rubbereend het volgende:
zag Steef het trouwens totaal niet zitten in deze man? Daar staat me iets van bij.
Later in het topic komt ie enigszins terug op z'n eerdere uitsprakenquote:Rechter of centrale middenvelder. Overschat. Gaat wel veel en vaak diep, maar komt dan meestal niet verder dan een afzwaaier of een mislukte voorzet. Denkt dat-ie beter is, dan-ie eigenlijk is.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef kollie het volgende:
[..]
yep, zie zijn replies in het Mendez topic http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1041.php :
[..]
Later in het topic komt ie enigszins terug op z'n eerdere uitspraken![]()
Tenminste, als we het over dezelfde Steef hebben.
Inderdaad zo leer je iemand kennenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
Leuk stuk over hem vandaag in de Voetbal INternational!
Ik vond het ook een mooi stuk om te lezen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
Leuk stuk over hem vandaag in de Voetbal INternational!
Je zat zeker achter het doel van de tegenstander tijdens het WK. Die kerel heeft in totaal iets van 30x op goal geschoten, waarvan het overgrote deel in de 2e ring terecht kwam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben al fan sinds het afgelopen WK. Datie zo'n start zou hebben had ik nou ook weer niet gedacht.
Tegen Liverpool was hij toch één van de weinige spelers die wel een voldoende haalde.
Tis net Sneijder als ik het zo leesquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Je zat zeker achter het doel van de tegenstander tijdens het WK. Die kerel heeft in totaal iets van 30x op goal geschoten, waarvan het overgrote deel in de 2e ring terecht kwam.
Mendez doet alsof hij de lijnen uitzet, maar is vaak lichtzinning. Gevolg is dat hij vaak balverlies lijdt op cruciale plekken. Tegen Liverpool werd dat ook 3x pijnlijk duidelijk. 3x kwam Liverpool er direct uit, maar werd er gefaald in de afronding.
alleen speelt Sneider al jaren in NL en zit daar geen ruimte voor verbetering, bij EM wel....quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Tis net Sneijder als ik het zo lees.
overschat door wie? Voor mij is hij, tot nu toe dan, een leuke meevaller. Ik had niet veel van hem verwacht, mede door z'n leeftijd en het feit dat hij nog nooit door een club in Europa "ontdekt" is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:14 schreef Peter83 het volgende:
Ik vind hem overschat, maar blijkbaar is het hier al hosanna na een leuke pot tegen WillemII en een redelijke pot tegen Liverpool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |