sinterklaasquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef whizzer2250 het volgende:
WIE???
Gehuurd met optie tot koop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Is hij nou eigenlijk gehuurd of gekocht?
Luie donder, kijk naar zijn shirt en je ziet dat hij uit Equador komt. Hij is gehuurd van LDU Quito en is 27 jaar oudquote:Op woensdag 13 september 2006 07:13 schreef Smeich het volgende:
Waar komt hij vandaan (land/club)?
Jammer dat jij op Fok! zit....quote:Op woensdag 13 september 2006 07:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Luie donder, kijk naar zijn shirt en je ziet dat hij uit Equador komt. Hij is gehuurd van LDU Quito en is 27 jaar oud
Goeie speler, jammer dat ie bij PSV zit.
Ja ik wist het wel, maar voor de anderen weet je wel...quote:Op woensdag 13 september 2006 07:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Luie donder, kijk naar zijn shirt en je ziet dat hij uit Equador komt. Hij is gehuurd van LDU Quito en is 27 jaar oud
Goeie speler, jammer dat ie bij PSV zit.
Zie jij er een leiderstype in? Dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:33 schreef T1andonly het volgende:
Dit is iemand die Cocu op kan volgen en PSV kan leiden.
"Jaij pakke die man! Jefferson! Jefferson! Fal aan! Nu! "quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dynamisch en multi-functioneel, goede techniek ook. Leiderstype valt nog moeilijk te zeggen omdat hij waarschijnlijk nog geen goed Nederlands kan.
gisteren kreeg hij een dot van een mogelijkheid om een hoek uit te zoeken... wat hij zeer slecht deedquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Gaat een grote worden verwacht ik. Manifesteert zich uitstekend in zijn eerste wedstrijden.
Wat zegge Jaij ? Ieck moet fallen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Jaij pakke die man! Jefferson! Jefferson! Fal aan! Nu! "
De afstanden waren telkens groot, maar hij komt er wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
gisteren kreeg hij een dot van een mogelijkheid om een hoek uit te zoeken... wat hij zeer slecht deed
Waarom zou hij Nederlands praten tegen Farfán terwijl ze beide vloeiend Spaans spreken?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Jaij pakke die man! Jefferson! Jefferson! Fal aan! Nu! "
spelers uit Equador slagen niet of nauwelijks in Europa, misschien dat dat een reden is dat hij daar nog voetbalde.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dat niemand hem met zn 27 al heeft opgemerkt. Heeft dus idd al 2 WK's gespeeld, en speelde nog bij zo'n clubje in Equador.
yep, zie zijn replies in het Mendez topic http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1041.php :quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef rubbereend het volgende:
zag Steef het trouwens totaal niet zitten in deze man? Daar staat me iets van bij.
Later in het topic komt ie enigszins terug op z'n eerdere uitsprakenquote:Rechter of centrale middenvelder. Overschat. Gaat wel veel en vaak diep, maar komt dan meestal niet verder dan een afzwaaier of een mislukte voorzet. Denkt dat-ie beter is, dan-ie eigenlijk is.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef kollie het volgende:
[..]
yep, zie zijn replies in het Mendez topic http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1041.php :
[..]
Later in het topic komt ie enigszins terug op z'n eerdere uitspraken![]()
Tenminste, als we het over dezelfde Steef hebben.
Inderdaad zo leer je iemand kennenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
Leuk stuk over hem vandaag in de Voetbal INternational!
Ik vond het ook een mooi stuk om te lezen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef kollie het volgende:
Leuk stuk over hem vandaag in de Voetbal INternational!
Je zat zeker achter het doel van de tegenstander tijdens het WK. Die kerel heeft in totaal iets van 30x op goal geschoten, waarvan het overgrote deel in de 2e ring terecht kwam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben al fan sinds het afgelopen WK. Datie zo'n start zou hebben had ik nou ook weer niet gedacht.
Tegen Liverpool was hij toch één van de weinige spelers die wel een voldoende haalde.
Tis net Sneijder als ik het zo leesquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Je zat zeker achter het doel van de tegenstander tijdens het WK. Die kerel heeft in totaal iets van 30x op goal geschoten, waarvan het overgrote deel in de 2e ring terecht kwam.
Mendez doet alsof hij de lijnen uitzet, maar is vaak lichtzinning. Gevolg is dat hij vaak balverlies lijdt op cruciale plekken. Tegen Liverpool werd dat ook 3x pijnlijk duidelijk. 3x kwam Liverpool er direct uit, maar werd er gefaald in de afronding.
alleen speelt Sneider al jaren in NL en zit daar geen ruimte voor verbetering, bij EM wel....quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Tis net Sneijder als ik het zo lees.
overschat door wie? Voor mij is hij, tot nu toe dan, een leuke meevaller. Ik had niet veel van hem verwacht, mede door z'n leeftijd en het feit dat hij nog nooit door een club in Europa "ontdekt" is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:14 schreef Peter83 het volgende:
Ik vind hem overschat, maar blijkbaar is het hier al hosanna na een leuke pot tegen WillemII en een redelijke pot tegen Liverpool.
Goed geraden!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef Peter83 het volgende:
Overschat door velen. Ik lees al 'topper', 'grote worden', 'prachtige speler' etc.
Ik snap verder niet helemaal hoezo er bij Sneijder geen ruimte tot verbetering is en bij Mendez wel. Omdat Sneijder al jaren in Nederland speelt?
Nou, prima dat PSV voor hem het plafond is. Misschien dat ie dan wat langer hier blijft. Ik heb in ieder geval genoten van zijn spel tegen Liverpool. Eindelijk eens iemand die die het spel naar zich toetrekt en risico in z´n spel legt en de oplossing naar voren zoekt ipv een tikkie terug. Dat ie dan soms balverlies lijdt neem ik dan maar op de koop toe, en is ook enigszins inherent aan zijn spel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef Peter83 het volgende:
Overschat door velen. Ik lees al 'topper', 'grote worden', 'prachtige speler' etc.
Verder is het niet zo dat die Mendez er niets van kan, maar gewoon een speler met PSV als absoluut plafond..
en dan nog... dan zet je er toch een stofzuiger achter, schijnt ie volgens Piet de Visser bij zijn oude club ook gehad te hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat ie dan soms balverlies lijdt neem ik dan maar op de koop toe, en is ook enigszins inherent aan zijn spel.
Hij bedoelde idd Valencia en zoals het op mij overkwam zei hij dat dit een ideaal koppel was omdat men elkaar compenseerde. Maar ok, of Valencia een echte stofzuiger is weet ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef Peter83 het volgende:
Wie dan? Piet de Visser vond Valencia en Mendez een prima koppel. Valencia is ook een topper, maar zeker geen stofzuiger. Integendeel.
Het is toch niet echt het meest gelukkige huwelijk gebleken, met name dit seizoen. Die rode kaart afgelopen week zei ook al genoeg natuurlijk.quote:Méndez wil PSV nog steeds verlaten
Edison Méndez wil na dit seizoen vertrekken bij PSV. De nieuwe trainer Fred Rutten wilde graag door met de middenvelder, maar die ziet zelf niets in contractverlenging.
De huidige verbintenis van Méndez loopt door tot medio 2010. Voor PSV is het een serieuze optie om hem ook volgend seizoen nog in Eindhoven te houden, ondanks dat hij dan transfervrij de deur uitloopt. "Edison heeft nogmaals aangegeven dat hij terug wil naar Ecuador", zo bevestigt algemeen directeur Jan Reker aan Voetbal International.
Reker geeft tevens toe dat het een serieuze optie is Méndez aan zijn contract te houden. "Alles is nog open, ook die optie dus. Onze nieuwe trainer Fred Rutten ziet in hem een belangrijke schakel in het elftal van komend seizoen en dus willen we Méndez hier houden."
Inderdaad, gewoon wegdoen die vent. Zo goed is die ook helemaal niet. Schopt naar alles wat los of vast zit, maar voetballen kan die niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch niet echt het meest gelukkige huwelijk gebleken, met name dit seizoen. Die rode kaart afgelopen week zei ook al genoeg natuurlijk.
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Je zat zeker achter het doel van de tegenstander tijdens het WK. Die kerel heeft in totaal iets van 30x op goal geschoten, waarvan het overgrote deel in de 2e ring terecht kwam.
Mendez doet alsof hij de lijnen uitzet, maar is vaak lichtzinning. Gevolg is dat hij vaak balverlies lijdt op cruciale plekken. Tegen Liverpool werd dat ook 3x pijnlijk duidelijk. 3x kwam Liverpool er direct uit, maar werd er gefaald in de afronding.
Mendez heeft ook gewoon 2,5 jaar zeer onopvallend gespeeld. Kan soms een nuttige speler zijn, maar voegt vrij weinig toe over het algemeen. Alleen in grote bikkel wedstrijden zoals tegen Ajax speelt ie goed. Enige andere waardoor die opvalt zijn zijn afrika cup tackles met 2 benen vooruit, die hij gemiddeld 1 per wedstrijd maakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef dndiek het volgende:
Vreemd eigenlijk dat in dit topic 2,5 jaar geen post is gezet.
Van mij mag ie nog altijd blijven
Normaal doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon weer lozen ergens in Zuid-Amerika en dan Meeuwis halen.
Meeuwis halenquote:
Dat is precies waar ik inderdaad bang voor ben...dat het weer een gevalletje Michael Ball gaat wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maarja, misschien hebben jullie wel gelijk en is het zo'n type speler die bij Roda/Groningen of zo er duidelijk bovenuitsteekt en bij PSV niet verder komt dan de bank.
quote:Méndez: 'Hoop dat PSV mijn wensen respecteert'
Edison Méndez wil deze zomer dolgraag de overstap maken naar Ecuador. De middenvelder van PSV kan een nieuw contract tekenen in Eindhoven, maar heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar zijn vaderland.
In het Eindhovens Dagblad verduidelijkt de controleur zijn wensen nog maar eens. "De club is van mijn wens op de hoogte. Ik en mijn gezin willen graag terug naar de familie, naar huis. Ik wil weer gaan spelen bij een club in Ecuador. Maar realiteit is ook dat ik nog een doorlopend contract heb (tot 2010, red.), dus zal een geïnteresseerde club tot een akkoord moeten komen met PSV. Daar ben ik me heel goed van bewust. Maar goed, als het even kan, wil ik terug."
PSV denkt er echter serieus over na om Méndez aan zijn contract te houden en hem volgend seizoen dan transfervrij te laten vertrekken. "Ik had graag in dezelfde situatie als Jason Culina gezeten. Hij keert terug terwijl hij transfervrij is. Ik heb nog een jaar. Als er geen opening komt, zal ik het contract respecteren. Ik zal nooit zomaar weggaan. Maar PSV weet wat mijn gevoelens zijn en ik hoop wel dat de club daar iets mee doet."
De Ecuadoriaan heeft reeds een gesprek achter de rug met de nieuwe trainer Fred Rutten, die bijzonder van hem gecharmeerd is. "Op zijn plannen ga ik niet in, het is aan hem om die naar buiten te brengen. Ik heb hem eerlijk verteld hoe mijn situatie is. Wat hij daarmee zal doen, weet ik niet", aldus Méndez, die nog wel een goed woordje over heeft voor de club PSV. "Ik ben blij dat ik bij PSV heb mogen spelen. Voor spelers uit Zuid-Amerika is deze club als familie. Je voelt je vanaf het eerste moment welkom. Mooie herinneringen dus."
Ongelukkig is hij dan ook niet bij PSV, het draait Méndez vooral om zijn familie. "Voor iedere speler uit Zuid-Amerika of waar dan ook is het een droom om in Europa te voetballen. Ik heb die kunnen verwezenlijken. Mijn familie staat op de eerste plaats, altijd. Ik ben nu drie jaar bij PSV en het verlangen naar huis wordt steeds sterker. Nu is het voor ons tijd om terug te gaan, we zijn er klaar voor. Ik voel me uitstekend thuis bij PSV, als voetballer en als mens, maar om echt gelukkig te zijn, moet ook de rest kloppen."
De 30-jarige Méndez kwam in 2006 van LDU Quito naar PSV. Sindsdien speelde de voormalig international, hij stopte vanwege het vele reizen, in drie seizoenen 72 competitieduels (negen doelpunten).
Leg uit? Vanwaar dit topic zo omhoog hel;pen met zo'n vraag? Weljk punt krijgt deze aankoop???? VERkoop bedoel je?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk punt krijgt deze aankoop van PSV?
Tegen Ajax speelde hij altijd goed.quote:Op zondag 6 september 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
een zesje, hij had zijn nuttige fases maar faalde even zo vaak.
Het is jou theorie, maar fijn dat je zelf ook inziet dat je wazig bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:46 schreef joers1 het volgende:
Dat is onzin....Mendez kwam tekort...simpel zat.
Ik zou eerder denken: laat scouts BETER werk doen en BETERE spelers zoeken, dan de wazige theorie die jij nu loslaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |