Die zijn al genoemd en Snoopy Charlie Brown en Woodstock ook,quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef Soempie het volgende:
was iets over snoopyfiguren toch?
lucie en linus al genoemd![]()
Hij doet raarquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:28 schreef Soempie het volgende:
Doet Fok! raar of ligt het aan mijn verbinding?
fok doet raarquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:28 schreef Soempie het volgende:
Doet Fok! raar of ligt het aan mijn verbinding?
yeah!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Neleos het volgende:
Het volgende nummer is een cover. De uitvoerend artiest hoef ik niet te weten.
Wie is de originele uitvoerende en hoe heet het?
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F4CDA89B7F24E6E9
Ja, maar dat is niet het antwoord.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik krijg Jan Smit - Laura in beeld...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
De begeleiding doet me denken aan The Model van Kraftwerk
Ik vind Kraftwerk geweldig, maar deze cover net zo fantastischquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
She's a model and she's looking good...
Ik moet toegeven dat ik liever Kraftwerk hoor dan deze herrie die je op ons losliet....
Spaarde een nietje uit? Economisch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tegenwoordig worden steeds meer kranten uitgebracht op het Tabloid-formaat.
Maar waarom waren kranten - tot voor kort - allemaal op dat belachelijk onhandige grote formaat?
Omdat het toendertijd makkelijker was voor de drukpers?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tegenwoordig worden steeds meer kranten uitgebracht op het Tabloid-formaat.
Maar waarom waren kranten - tot voor kort - allemaal op dat belachelijk onhandige grote formaat?
Ook in veel tabloids zit geen nietje, hoor. En met economisch heeft het zijdelings wel te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Spaarde een nietje uit? Economisch?
Ik! Zal eens op zoek gaan naar een versie met betere kwaliteit, die basgitaar klonk wel erg lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem vrij onherkenbaar.
Daffodil31LE + 1
Uitvoerende is trouwens King Automatic, voor wie het boeit.
Nee, dat heeft er nou echt niets mee te maken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Voor de zwervers?
Er was alleen groot papier beschikbaar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ook in veel tabloids zit geen nietje, hoor. En met economisch heeft het zijdelings wel te maken.
Ja, dat is heel warm. Wie of wat moesten ze per bladzijde betalen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef geenaam het volgende:
Dat het goedkoper was omdat het minder bladzijdes dan was? Misschien moesten ze per blz. betalen?
De overheid? Per pagina?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat is heel warm. Wie of wat moesten ze per bladzijde betalen?
Vroeger waren het tafeluitklappers en nu moet het makkelijk op schoot te lezen zijn (snel tussendoor lezen, in de trein e.d.)?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er nou echt niets mee te maken...
Eigenlijk moet je niet zoeken naar de reden waarom de kranten nu massaal lijken over te stappen op Tabloid-formaat, maar meer in de geschiedenis kijken.
Ik weet niet of je betere kwaliteit kan vinden hoor. Ik heb deze zo van de site van het label www.voodoorhythm.com gehaald.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik! Zal eens op zoek gaan naar een versie met betere kwaliteit, die basgitaar klonk wel erg lekker
kan me ook wel voorstellen dat Daf het herrie noemt, hou zelf normaal gesproken ook niet echt van dat snoeiharde geluid, maar dit klonk musicaal nog best goed
Bingo!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef geenaam het volgende:
Krantenbelasting?
Dan wacht ik nog even met de weggeefhints.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef macondo het volgende:
Ik vermoed dat Soempie zo wel even een puntje komt snoepen hier...
Shit, die wilde ik eigenlijk zeggen in plaats van Degasquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef peaceman het volgende:
Cezanne?
Dat is 'mquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef peaceman het volgende:
Cezanne?
Neleos....die druk op mijn schoudersquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef Neleos het volgende:
Hoewel ik dacht dat wyccie dit ook wel wist.
Dat is Paul Gauguin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neleos....die druk op mijn schouders![]()
En ik wist het dus wel. Ik dacht nog "die vriend van Van Gogh, die op Tahiti woont"
gauguin is datquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neleos....die druk op mijn schouders![]()
En ik wist het dus wel. Ik dacht nog "die vriend van Van Gogh, die op Tahiti woont"
wyccie + 1quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Charlotte, Emily en Anne.
jup, maar je hebt ze wel goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Maar is die vraag niet al geweest?
Is dat zo? Ik kan hem niet herinneren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Maar is die vraag niet al geweest?
Hmmm.....ik ga even zoeken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:31 schreef Neleos het volgende:
Is dat zo? Ik kan hem niet herinneren.
wat een reactiesnelheid!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
edit: laat maar
gablentz +1quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef gablentz het volgende:
Catherine Deneuve
Oke too easyquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:56 schreef gablentz het volgende:
Mozambique
Als je ook 1/3 deel van de vraag steltquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
Als dat goed is, mag ik dan 1/3 punt?
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:27 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je ook 1/3 deel van de vraag stelt
Hoefde 'm alleen maar in te koppen.quote:
Doeka +1quote:Op woensdag 13 september 2006 00:51 schreef doeka het volgende:
Lelystad
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef dartfanaat het volgende:
Blauw
Doeka +1quote:Op woensdag 13 september 2006 01:00 schreef doeka het volgende:
Van As
Ja, vind ik ook. Moest even wat punten pakkenquote:
Ze komen voor in een soap; daar wonen ze in een fictieve Amerikaanse stad.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef NoSigar het volgende:
In de V.S.?
ja, weet je ook waar ze wonen? anders doe ik een andere vraag hoor!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
ATWT?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Saskia Noort!
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wist geen eens dat ze collumniste was in Linda Magazine..![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef doeka het volgende:
Waar wonen de familie Snyder, Hughes en Walsh?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:23 schreef Supersheep het volgende:
Rwanda
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:23 schreef Supersheep het volgende:
Rwanda
[..]
Geslacht: Vrouw
gelukkig
quote:
Moet je nog wel puntje geven aan Sheep toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:37 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps, ik was mijn vraag helemaal vergeten!Wat een schaap ben ik toch
Ja was goed!![]()
suicide_is_painless?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:40 schreef BwennieBren het volgende:
Op 23 januari 2003 heeft een Amerikaanse jongeman online via een website zelfmoord gepleegd door heel veel drugs in te nemen. Hoe heette deze jongeman op IRC?
Bonus: wat is zijn echte naam
arme meidquote:Op woensdag 13 september 2006 01:42 schreef Jojoortje het volgende:
Supersheep + 1
(Sorry ik ben heel druk op MSN)
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
suicide_is_painless?
[..]
arme meid![]()
Ik geef nu dus een superhint hoor!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef doeka het volgende:
Ik heb geen idee, Bwennie; ik ga naar bed.![]()
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef doeka het volgende:
Ik heb geen idee, Bwennie; ik ga naar bed.![]()
Die meneer van mijn foto. Ik neem aan dat jullie deze Engelse seriemoordenaar wel allemaal kennen toch? Het derde woord van de naam van deze meneer is de naam van die jongen die hij op IRC gebruikte toen hij zelfmoord pleegde. Laat de bonus dan maar zittenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Gooitzen het volgende:
Geen idee. Welke meneer?
Superschaap, ben je behalve van sheep go to heaven ook bewonderaar van andere nummers van Cake? Ik wel namelijk, vooral van hun album Fashion Nugget.quote:
Gooitzen +1quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gooitzen het volgende:
Ripper?
Hiep hoi!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gooitzen +1
Heel triest verhaal overigens. Deze Brandon Vedas dacht wel dat ie veel drugs kon handelen en wilde dat bewijzen op het internet. Mensen in de chatroom jutte hem dan ook op om meer en meer te nemen. Toen ze zagen dat hij niet meer reageerde en zijn webcam uiteindelijk vanzelf uitging, werden ze pas bezorgd
http://en.wikipedia.org/wiki/Brandon_Vedas
voor zover ik kan nagaan ben ik geen dame, maar toch:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep hoi!
Triest, maar ook wat onnozel.
Volgens mij heb ik vooral met dames te doen nu, dus
Vijf films met Reese Witherspoon.
Yo! Te makkelijk?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef Jojoortje het volgende:
Legally Blonde
Legally Blonde 2
Cruel Intensions
Vanity Fair
Walk the line
Niet editen he!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
voor zover ik kan nagaan ben ik geen dame, maar toch:
Pleasantville![]()
Cruel Intensions
Walk The Line
Just Like Heaven
Legally Blonde
Legally Blonde 2
Tuurlijk! en Fashion Nugget is idd nog steeds het mooiste album (al komt Comfort Eagle redelijk in de buurt)quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Superschaap, ben je behalve van sheep go to heaven ook bewonderaar van andere nummers van Cake? Ik wel namelijk, vooral van hun album Fashion Nugget.
? doe ik ook niet?quote:
Mooi, dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tuurlijk! en Fashion Nugget is idd nog steeds het mooiste album (al komt Comfort Eagle redelijk in de buurt)
[..]
? doe ik ook niet?
Ik ga later als ik groot ben met haar trouwen...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie vrouw is dat! Is ook getrouwd met een heeeele mooie man!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ga later als ik groot ben met haar trouwen...
Net 22, en 1,90, en wanneer zij Philippe de deur uit doet hoop ik in het gat te springen en huisman te worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hoe groot ben je nu dan? Zij is vrij klein hoor!
Ja iddquote:Op woensdag 13 september 2006 02:17 schreef Supersheep het volgende:
Timmy, Kenny, Kyle, Stan, Cartman, Chef, Mr Hankey, Starvin Marvin
je had gerust het dubbele aantal kunnen vragen
Ligt er aan of je de humor ervan in kan zien waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 02:27 schreef Gooitzen het volgende:
Geen idee, ik heb de serie zelfs nog nooit gezien. De moeite waard?
en Ike?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:28 schreef Jojoortje het volgende:
Mc Cormick, Brofloski, Marsh
Jojoortje +1quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Jojoortje het volgende:
Kenny Mc Cormick
Kyle & Ike Broflovski
Stan Marsh
Is het tegenwoordig nog op de buis? Misschien een keertje kijken. Het spreekt me niet echt aan, maar misschien is het beter dan ik denk.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de humor ervan in kan zien waarschijnlijk
Vind het wel leuk, al kijk ik liever Family Guy
[..]
en Ike?
Op The Box, en internet natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig nog op de buis? Misschien een keertje kijken. Het spreekt me niet echt aan, maar misschien is het beter dan ik denk.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef BwennieBren het volgende:
Vraag?
Jaaaja, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 13 september 2006 02:47 schreef Snarf het volgende:
Mean Girls!
Alleen gekeken omdat er geile meiden in zaten :>
Ik ook, maar het is niet iets om te onthouden...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef BwennieBren het volgende:en ik heb de film nog wel gezien...
true, so truequote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet iets om te onthouden...
ik ben m kwijtgeraaktquote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bwenniebren! Mag ik t punt?
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef BwennieBren het volgende:en ik heb de film nog wel gezien...
niks aan toch lijkt me? afgezien van Rachel McAdamsquote:Op woensdag 13 september 2006 02:49 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet iets om te onthouden...
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik ben m kwijtgeraakt![]()
[..]
[..]
niks aan toch lijkt me? afgezien van Rachel McAdams![]()
BwennieBren stond ook vast in de rij!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:54 schreef BwennieBren het volgende:
2000?
Nee hoor, Bwenniebren raadde maar watquote:Op woensdag 13 september 2006 02:56 schreef Snarf het volgende:
[..]
BwennieBren stond ook vast in de rij!
BwennieBren + 1
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:59 schreef Gooitzen het volgende:
China?
Inca's leefden in het noordwestelijk deel van Zuid-Amerika, dit volk leefde in het zuiden van Mexicoquote:Op woensdag 13 september 2006 02:59 schreef Snarf het volgende:
De Inca's?
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
Maya's?
Die leven nog, aapje. Hun koningin is pas nog overledenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:03 schreef Gooitzen het volgende:
Maori's?
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:03 schreef Snarf het volgende:
De Azteken dan?
Hmm, dan denken we in de zelfde richting.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:04 schreef Snarf het volgende:
[..]
Die leven nog, aapje. Hun koningin is pas nog overleden
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:07 schreef Gooitzen het volgende:
Het is iets met Ol. Ik weet niet meer wat, heb er ooit een werkstuk over gemaakt, maar wat er na Ol komt, weet ik niet meer. Olmaten?
Trustuh!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen ik ga slapen! Veel plezier nog en tot morgen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen ik ga slapen! Veel plezier nog en tot morgen!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ek? Olmeken...!
JAAAAAAAAH!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ek? Olmeken...!
Lang geleden...quote:Op woensdag 13 september 2006 03:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Wat een bevalling he?
Gooitzen +1
Tom Poes en OB Bommel zijn geen verhalenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Lang geleden...
Iets anders.
Mag ik naast Tom Poes en O.B. Bommel twee andere verhalen van Marten Toonder.
Maar hij stond er welquote:
Je wist m stiekem toch wel he Wollie?quote:Op woensdag 13 september 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik olmaten zag staan haakte ik maar af
Zo kom je er niet, dat is een Bommel verhaal.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook slapen beste luitjes, welterusten en slaap lekker![]()
Dan weet ik het niet, sorry!quote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zo kom je er niet, dat is een Bommel verhaal.
Een scheepvaarder,
Een koning,
en een met uitsterven bedreigd dier uit China.
nee, en wat kijk je boosquote:Op woensdag 13 september 2006 03:21 schreef BwennieBren het volgende:
Je wist m stiekem toch wel he Wollie?![]()
ik ga ookquote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook slapen beste luitjes, welterusten en slaap lekker![]()
Yo. En misschien Koning Hollewijn. Allemaal mooi.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Kappie schiet me te binnen.Misschien bedoel je die. Ik zou er meer moeten weten als inwoner van ZaltBommel waar Olie het symbool is met Carnaval. Maar het is al laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |