quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
Na de opgelegde veranderingen ben ik er zeker van. De NOS, AVRO, NCRV, etc zullen het niet lang meer volhouden.
Actualiteiten-programma's overlappen elkaar. Netwerk en "vroeger" 2-vandaag hebben ieder al 500.000 kijkers verloren. Paul de Leeuw scoorde de helft aan kijkers. Het jeugdjournaal is om half zes, terwijl de lieve kindjes net aan hun toetje beginnen. Dit was het Nieuws wordt halverwegen onderbroken door Jack van Gelder omdat er een voorbeschouwing van 3 kwartier voor een voetbalwedstrijd de eter in geslingerd moet worden. Koefnoen is op Ned-1 en de lama's op Ned-3. Niemand weet waarom. Door de wijziging kunnen er geen samenvattingen van andere champions-Leaque wedstrijden meer worden uitgezonden. Studio Sport is om kwart voor zeven op Ned-1 en om kwart over tien op Ned-2. Terwijl de andere sport op Ned-3 is.
Wat ooit het mooiste bestel van de wereld was, wordt momenteel te graven gedragen.
he bahquote:Andries Knevel is al ingehuurd om de afscheidspreek te houden.
Nou nou, niet zo overdrijven!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
Wat ooit het mooiste bestel van de wereld was, wordt momenteel te graven gedragen.
Ik heb precies hetzelfde. Overdag kijk ik nooit tv, alleen vaak 's avonds altijd even die herhalingen, maar nu is er echt helemaal niks meer op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier ben ik het mee eens, ik keek s´nachts altijd nova, netwerk, en het nieuws, nu kijk ik helemaal niks meer vanwege de belachelijke veranderingen. Het is gedoemt te mislukken.
Alleen discovery nog maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Overdag kijk ik nooit tv, alleen vaak 's avonds altijd even die herhalingen, maar nu is er echt helemaal niks meer op.
Ik Netwerk. Zit je heel de week klaar om 20.30quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb vorige week heel de week Sesamstraat gemist![]()
Gelukkig was descendent1 in een ander topic zo lief om me een smaenvatting van vorige week te gevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Netwerk. Zit je heel de week klaar om 20.30
220.000quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel kijkers zal het sportjournaal om 22.15 op Ned-2 hebben getrokken vanavond ?
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Netwerk. Zit je heel de week klaar om 20.30
Dat bedoel ik. En dan komt het hockey ook nog eens op Ned-1.quote:
Op deze manier wel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef thedude0 het volgende:
publieke omroepen zijn geldverspilling
Zo verschrikkelijk bekrompen. Wat kan mij nou wielrennen of zoals gisteren de Davis-cup schelen.quote:Op zondag 24 september 2006 10:19 schreef tong80 het volgende:
Vandaag moeten weer 3 programma's, o.a. Buitenhof, wijken voor het wielrennen.
Wat een onzin, de BBC is gewoon een staatsomroep, natuurlijk krijgen ze alle vrijheid, maken ze prachtige programma's en worden ze ruim gefinanciert maar het Nederlandse systeem is qua model veel beter, aangezien elke groepering haar zegje mag doen en haar programma's mag maken zolang ze maar gesteunt worden door genoeg mensen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo overdrijven!
Dat mooiste omroepbestel van de wereld is en blijft de BBC
De nederlandse regering geeft niet om minder inkomsten, maar om MACHT en Invloed op de Media. Dus zullen ze Het omroepbestel Nooit opgevenquote:Op zondag 24 september 2006 11:26 schreef longinus het volgende:
Volgens mij verdient de nederlandse regering meer aan commerciele zenders dan aan de publieke omroep. Ze hebben dus alle belang om die publieke omroepen om zeep te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |