quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Om even goede reclame te maken voor Draagdoek.nl: grote klasse. Ik kan alsnog een maat XL krijgen.
![]()
Gelukkig.
![]()
he wat fijn!
Bij mij is het toen ook allemaal goed opgelost. Mijn bestelling was om de een of andere reden blijven liggen en toen heb ik er als goedmakertje een bandana bij gekregen. En Kay heeft ook nog even gevraagd of ik zeker was van de kleur aangezien het bruin van de doek niet terug kwam in de camouflageprint van het middenstuk. Perfecte service dus!
Vandaag heeft Ronja weer de halve dag in de draagdoek doorgebracht in de stad. Heerlijk, zo'n slapend meisje tegen je aan. Halverwege de dag nog even gevoed in de burgerking (zowel zij als ik
![]()
) en daarna om het leuk te houden even omgekeerd in de doek (gezichtje naar voren). Da's geen ideale houding, maar voor een kwartiertje kan het net even wat afwisseling geven. Daarna heeft ze weer lekker ingestopt verder geslapen.
Ik merk wel dat ze groeit, ze zakt al weer een stukje verder het tricot in. Maar gelukkig lag er bij mijn moeder nog een meter of zes rode simpele katoen dus ik ga een niet-rekkende wikkeldoek a la storchenwiege maken om te kijken of dat ook bevalt. Als dat bevalt dan wordt het sparen sparen sparen want ik ben toch wel een beetje verliefd op die mooie regenboogkleurtjes van de Storch...