zeker! De url is gereserveerd en ik ben bezig om duidelijker plan te maken en van alles uit te zoeken op papier-gebied.. De focus zal denk ik niet liggen op de doeken maar meer op kraamcadeautjes met evt. doeken er bij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef PM-girl het volgende:
Zeg Owlet, was jij niet bezig je te verdiepen in het idee Working at Home Mum?![]()
Hij is er? Nice!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Jelief het volgende:
isse mooi hè![]()
Emma moet alleen nog ff wennen, op mijn rug vond ze niks op mijn buik was beter![]()
Ik doe mijn naam weer even eer aan en PM je even!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef owlet het volgende:
[..]
zeker! De url is gereserveerd en ik ben bezig om duidelijker plan te maken en van alles uit te zoeken op papier-gebied.. De focus zal denk ik niet liggen op de doeken maar meer op kraamcadeautjes met evt. doeken er bij.
hoezo, doek nodig?![]()
Als ik Hanne op mijn rug bindquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Hij is er? Nice!
Ronja vind rugdragen ook nog niet echt geweldig, zal ook wel even wennen zijn.
Ik vind het sowieso wel grappig om te zien hoe je kan merken of kinderen een draagdoek gewend zijn. Op een demonstratie o.i.d. zie je goed het verschil tussen de demobabydie geregeld op iemands rug gehesen wordt en de baby die al piept in een ringsling.
Uiteindelijk wennen ze allemaal wel, op wat persoonlijke voorkeuren na. Zo wil Ronja echt niet, nooit liggend in een doek. Die wil altijd rechtop zitten, zelfs toen ze dat eigenlijk nog helemaal niet goed kon hebben.
bedoel je echt de mei tai ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef pinquit het volgende:
hoe zwaar is hanne nu noli? beetje gekke vraag misschieneven ter vergelijk met max.
als k naar die mei tai kijk ben ik bang dat max er met zn handen bovenuit gaat en dan zover boven de 'lap' zit dat hij zo omkukelt
Dat is de methode waarmee ik Lucie droeg op de Moedermeeting in Zaltbommel. Zelfs met opgetrokken beentje en scheef slapend viel ze niet uit de doek.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef owlet het volgende:
Als een doek strak (maar comfortabel) zit en je houdt rekening met het zwaartepunt van het kind dan is het nog heel lang veilig.![]()
Dit (short cross carry):
[afbeelding]
Lijkt bijvoorbeeld best "eng" maar zit eigenlijk heel stevig.
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:17 schreef Macka66 het volgende:
Real men wear babies.
M.i. is een 5.20 dan handiger, vooral als je ook over je jas wilt dragen. Voor een aantal rugposities is 5.20 ook fijner, als je de slippen tussen je knieën houdt tijdens het knopen. Ronja wordt niet alleen groter maar ook beweeglijker. Dan is het fijn om met een kruisknoop en een buik/rugband te kunnen dragen. En je kunt natuurlijk een stukje van de staart afknippen om de doek precies op maat voor je te maken.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:44 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog steeds heel erg tussen een 4.60 en een 5.20.
Ik wil alles kunnen knopen, ook als Ronja wat groter is en ook over mijn jas. Confectiemaat 42, nu nog iets meer, flinke cupmaat.
Maar ook weer een hekel aan het wegstoppen van de staart.
twijfel twijfel.
We dromen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |