quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:44 schreef Litso het volgende:
Dit soort topics heb ik gemist toen het vakantie was.
Blij dat het schooljaar weer is begonnen, lekker kuttopics openen overdag.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:53 schreef Litso het volgende:
Het valt me al een tijdje op dat je een humorloze meeloper bent Jimbo. Doe er eens wat aan.
Hij bewijst natuurlijk ook dat hij smaak heeft!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:15 schreef Litso het volgende:
Nou. Há há.
Dat hij altijd wat waardevols heeft toe te voegen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:15 schreef Litso het volgende:
Ik heb nog 16 flesjes Dommelsch. Even eentje aanbreken.
En tja, dat hij altijd bereid is iemand te helpen!quote:
DISCLAIMER: Verder mag ik hier geen fuck over zeggen, ik ben nog een kutnoob, ondanks dit detail, aanbid/bediscussiëer hier Litso.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Slotje dan? Ban? Sticky? No modclose?
Stimmt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
Maar hij heet helemaal geen Tim. einzsszzzzzzzzzzzzzz!!11111111111nuleentweevijf.
nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:00 schreef Beach het volgende:
En je mag je tanden wel eens poetsen.
Stimmt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Prutsmod is het. En een idioot eerste klasse, irl
.
20, ik heb 'm een half jaartje geleden gemaakt. Met als doel Adje imiteren, dat welquote:
Billentast.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
Mensen, ik ben even eten. Ga door met aanbidden, dan kom ik zo terug om de kadootjes in ontvangst te nemen.
Jij hebt heul geen foto-archief van me nodigquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
*fotoarchief aanbreekt.
Voor die paar uur per week dat ik thuis zit en niet tegen je aan kijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen foto-archief van me nodig
Nee, het is mijn imitatie van de :8-smilie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor als hij er 2 tegelijk in zn mond wil?![]()
Had k wel gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, het is mijn imitatie van de :8-smilie.
Nouja dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ode aan de :8 smiley.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef AlohaXa het volgende:
Whehehe, hij heeft krullen
in more ways than onequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef AlohaXa het volgende:
Whehehe, hij heeft krullen
Purist, ik neem nu alle positieve dingen terug.quote:
quote:
Een vriendinnetje zo tof als de zijne vinden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:19 schreef killswitch het volgende:
[..]![]()
![]()
maare lits vertel eens, wat zou ik moeten doen om net zo'n algemeen geaccepteerd idool als jou te worden?
*proest*quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een vriendinnetje zo tof als de zijne vinden.
Bagger posten, bij yvonne slijmen, mod worden, meer bagger posten.quote:Op killswitch schreef (1) het volgende:
[..]
![]()
![]()
maare lits vertel eens, wat zou ik moeten doen om net zo'n algemeen geaccepteerd idool als jou te worden?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij hij niet eerst zo'n icoon van een kotsende beer?
Je Quotes worden vernoikt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Bagger posten, bij yvonne slijmen, mod worden, meer bagger posten.
Dat was een gezellige meet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja ik heb jou gewoon ontmoet op die bagger meet!
Ik was daar heel toevallig hoor![]()
Geen idee, ik post hier ook alleen maar voor mijn postcount.quote:
Het is vast een irritant kutusertje.quote:Op Bloemetjeshoning beweerde . het volgende:
[..]
Geen idee, ik post hier ook alleen maar voor mijn postcount.
quote:Op Dat orakel genaamd L. Itso schreef Een lekker wijf het volgende:
Vond 't wel tof klinken.
Wzz.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Kutkick.
Whehe, nope.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef Slarioux het volgende:
Was dat niet een kloon van jou, Lits?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |