Moet je het topic van sunchaser in Feedback maar even opzoeken. Ze gaat ons verlaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:45 schreef PsyCha het volgende:
huh?
Zeker weten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je het topic van sunchaser in Feedback maar even opzoeken. Ze gaat ons verlaten.
H5n1 in het drinkwater die overslaat op mensen, zo kwam het bericht bij mij aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zeker weten?
Geen dooi mus enzo![]()
Oy, ik ben me al aan het inlikken. Opzouten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:49 schreef NJ het volgende:
Kan er al gemaild worden voor de vrijgekomen admin-functie?
Goed topicquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef jogy het volgende:
Wanneer ga je, waar ga je heen wat ga je doen en vergeet je ons niet?
kijk je wel uit dat je niet ontvoerd wordt door één of andere spookgroep want de overheid zal niet nog een keer geld betalen om je vrij te krijgen, dat heeft Artsen zonder grenzen onderhand verprutst hè.
Bier.
moedigquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed topic
Ik moet eerst alle injecties halen enzo en m'n Zuster Theresa-Yvonne gewaden passen.
Ik ga arme negertjes helpen
Ik vergeet jullie nooit, jullie zijn de familie die ik nooit gehad heb
En denk je dat ze mij ontvoeren?
Ik scheld ze helemaal stijf
Ik krijg geld toe man!
2 bier
Ze hebben daar heul geen regen NJquote:
Vast geen witbierquote:
Water is dan niet het eerste waar ik aan denk bij Yvonnequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
H5n1 in het drinkwater die overslaat op mensen, zo kwam het bericht bij mij aan.
Ik probeer me een voorstelling te maken van hoe jij daar een regendansje uitvoertquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hebben daar heul geen regen NJ
Whe, Yvonne en David Hasselhoff aan een liaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ooga chaka ooga ooga ooga
Net zoals de 200000 andere breezers in nederlandquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:09 schreef Dirktator het volgende:
Als Yvonne van huis is, danst Brechtje naakt op tafel!![]()
http://www.artsenzondergrenzen.nl/index.php?pid=12quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:58 schreef Sebasser het volgende:
Whoppakee, http://www.artsenzondergrenzen.nl/index.php?pid=4
Welke van de 15 of zo ga je doen ?
Graagquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef remlof het volgende:
Bier?
De PMS-godinquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.artsenzondergrenzen.nl/index.php?pid=12
Had je niet hoeven vragen hè
Dat wordt dan van de neger in de drup.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hebben daar heul geen regen NJ
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.artsenzondergrenzen.nl/index.php?pid=12
Had je niet hoeven vragen hè
Check -> Pub&OUD/40+quote:Een pre:
Je hebt gewerkt met zowel volwassenen als kinderen.
Check -> TRUquote:klinische psychologie, psychotherapie, (sociale) psychiatrie, sociaal-psychiatrische verpleegkunde of psychische begeleiding
Check -> R&P/LIFquote:Twee jaar ervaring in individuele of groepsbehandeling in eerste of tweedelijns zorg.
Check -> KLB/SEXquote:Aantoonbare ervaring met de consequenties en behandeling van trauma of HIV/aids.
Check -> Brechtje.quote:Ervaring met gemeenschap georiënteerde programma's.
Kennis over bier en oorlog ect ok, maar verder niet veel.quote:Vermogen om klinische ervaring, kennis en vaardigheden over te dragen op anderen.
Train eerst remlof maar, als hij vrouwen kan laten klaarkomen door de lessen van jou dan ben je geslaagt.quote:Vermogen om trainingprogramma's te ontwikkelen en te implementeren.
Ja. Maar dat word wel door tandeloze inheemse ouwe wijven gemaakt uit voorgekauwde en weer uitgespuugde stukken fruit wat daarna voor een aantal dagen in de grond word begraven om te gisten. Bier met brokjes dusquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:43 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja. Maar dat word wel door tandeloze inheemse ouwe wijven gemaakt uit voorgekauwde en weer uitgespuugde stukken fruit wat daarna voor een aantal dagen in de grond word begraven om te gisten. Bier met brokjes dus.
Dan had ze net zo goed toch mee kunnen doen aan Groeten uit de Rimboequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:43 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja. Maar dat word wel door tandeloze inheemse ouwe wijven gemaakt uit voorgekauwde en weer uitgespuugde stukken fruit wat daarna voor een aantal dagen in de grond word begraven om te gisten. Bier met brokjes dus.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:44 schreef Litso het volgende:
Dit soort topics heb ik gemist toen het vakantie was.
Blij dat het schooljaar weer is begonnen, lekker kuttopics openen overdag.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan had ze net zo goed toch mee kunnen doen aan Groeten uit de Rimboe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |