Ja, maar dat is vast overdrachtelijk bedoeldquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat er een knoop doorgehakt is
Geen paint. Ik vroeg t en kreeg dit antwoord.quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel een heel slechte paint
quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
lol, iedereen toevogen op msn
Heh kut, ze zegt het nu ook net op FOK!Radioquote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen paint. Ik vroeg t en kreeg dit antwoord.
[FOKradio] Amerika herdenkt en FOK! was erbijquote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
en waar ergens is die radio te beluisteren?
Yvonne![]()
Ja, zeker wetenquote:Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef Maanvis het volgende:
Naja, wel groot gelijk van haar. Ik bedoel, je kan de hele dag bezig zijn met 'slands #1 tijdverspilling in goede banen te leiden of je kan iets echt nuttigs gaan doen met je leven.
Repsect!
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Leuk, is het weer 'yvonne op zwart'-dag?
Ja.quote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
sorry dat het net langer was
Dicequote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef splendor het volgende:
Tonks! Held!
Dat versje/liedje uit je signatuur stuur ik al jaren lang tevergeefs mijn hele MSN lijst rond op zoek naar iemand die er net als mij ook om kan lachen.Tot nu toe zonder enig succes. Maar dankzij jou weet ik dat ik niet meer alleen ben met een ziek gevoel voor humor.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben die een wijnproever nodig dan?
Tja, ik ben bang dat de crew in het verleden iets te vaak "ludiek" bezig is geweest, dus het is maar de vraag hoe betrouwbaar het is.... Ze heeft op Fok!Radio aangekondigd te stoppen, maar ik denk dat e.e.a. pas echt officieel wordt als er een MED bericht staat.quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoelang dit keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |