ook sterkte voor jouquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef Beaver het volgende:
Ook ik heb het topic gevolgd en vreesde al voor het ergste... Heel veel sterkte S & M!
Mijn schoonmoeder is gisteren overleden aan longkanker....![]()
Ik neem aan dat jij de dochter van Jominro bent.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:29 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
Denk nog elke dag aan haar. RIP mam.
Ik kwam echt heel toevalig op haar topic terecht, ik kon aan jullie reacties al wel zien dat jullie erg met haar meeleefden en haar veel steun gaven. Ik vind het echt jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien, dan kon ik tenminste ook zien hoe zij zich overal bij voelde. En van dat op de hoogte brengen, graag gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de dochter van Jominro bent.
Ik wil je ook nu nog heel erg veel sterkte wensen en zeggen dat ik het heel fijn vind dat je ons op de hoogte hebt gebracht.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Ik kwam echt heel toevalig op haar topic terecht, ik kon aan jullie reacties al wel zien dat jullie erg met haar meeleefden en haar veel steun gaven. Ik vind het echt jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien, dan kon ik tenminste ook zien hoe zij zich overal bij voelde. En van dat op de hoogte brengen, graag gedaan.
daar ben ik eigelijk heel blij om en wil iedereen nog bedanken voor de steun de ze onze moeder hebben gegevenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Het is wel fijn te bedenken dat ze iets van haar angst en onzekerheid hier kwijt kon.
![]()
Het lijkt me echt een schok om zoiets plotseling op het internet tegen te komen. Dat je het gaat lezen, en je je langzaam realiseert om wie het gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Ik kwam echt heel toevalig op haar topic terecht, ik kon aan jullie reacties al wel zien dat jullie erg met haar meeleefden en haar veel steun gaven. Ik vind het echt jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien, dan kon ik tenminste ook zien hoe zij zich overal bij voelde. En van dat op de hoogte brengen, graag gedaan.
Ach godquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:56 schreef Mirage het volgende:
Jominro is 4 april 2006 overleden.
Een hele krachtige en mooie vrouw die haar verhaal met ons wilde delen.
Ik geloof niet dat de dood het einde is.
Niet voor degene die gaat en niet voor degenen die achterblijven.
In mijn beleving is ze nog steeds ergens...
waarschijnlijk kijkt ze mee over jullie schouders en is ze mega trots !!
Idem. Sterktequote:Op donderdag 14 september 2006 10:14 schreef draculettetje het volgende:
ook hier toch even stilte.
en sluit me aan bij wat anderen al hebben gezegd.
hallo Troublesomequote:Op woensdag 13 september 2006 13:29 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
Denk nog elke dag aan haar. RIP mam.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:31 schreef Michellll het volgende:
het is mijn moeder en heb vaak het gevoel dat ze bij me is
met ons gaat het heel goed aleen missen wij onze moeder heel erg maar daar moeten we mee leren levenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Vraag me idd ook regelmatig af hoe het met jou en je zusje gaat.
Dat missen zal inderdaad ook wel blijven. En soms denk je aan haar en voel je je vrolijk en soms voel je een pijnlijke steek. Ik denk dat zoiets nooit echt helemaal overgaat. Het slijt wel iets en de pijnlijke momenten komen minder vaak en de prettige herinneringen iets vaker. Maar er zullen altijd stukjes in je leven zijn waarvan je denkt: Daar had mam bij moeten zijn. En dat steekt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef Michellll het volgende:
[..]
met ons gaat het heel goed aleen missen wij onze moeder heel erg maar daar moeten we mee leren leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |