ja hij moet voor het einde van de week langer haar dan Rik hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Heeft Egbert een geheime missie?!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja hij moet voor het einde van de week langer haar dan Rik hebben![]()
bevestigd, zie officiele site.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Is het bevestigd dat Eggbert een geheime missie heeft?
Of is het gewoon een slapende drol?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja hij moet voor het einde van de week langer haar dan Rik hebben![]()
quote:Egbert,
Het is simpel. Om je sleutel terug te krijgen, moet jij de weekopdracht laten mislukken.
Dat moet niet moeilijk zijn. Je slaapt gewoon meer dan mag.
Maar let goed op. Wanneer je Medebewoners argwaan krijgen en je van een geheime missie gaan betichten, heb je mooi pech. Wanneer je ook maar met iemand spreekt over je Geheime Missie dan ben je niet alleen nog steeds je sleutel kwijt, dan sta je ook genomineerd. Wat maar lastig is zonder sleutel.
Egbert, Big brother biedt je een mooie kans om je sleutel terug te krijgen. Grijp die kans met beide handen aan.
O ja, de blikjes vormen jouw alibi voor jouw verblijf in de Dagboekkamer.
En, je kunt deze brief maar beter in de Dagboekkamer laten liggen.
Big Brother
e10 zou hilde nog pakken, maar ik denk niet dat ie dit leven nog een wippie maaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
E10 heeft wel zin om Milica te pakken
Dankquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb de info van Talpa even in de beginpost geplaatst.
Ik laat je gillen tot je stembanden je om genade zullen smeken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
RightDe enige die gaat piepen ben je zelf
![]()
Ojee straks krijgen we mail van de SC police![]()
Ontopic dan maar:
Hoop dat Egbert niet slaagt in z'n opdracht, wil hem graag zien lijden en kruipen voor BB..
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
Als BB zou zeggen dat Egbert een hele week met een AAbattery in zn pisbuis moet lopen om zn sleutel terug te krijgen zou hij dat ook nog doen denk ik.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
Als BB zou zeggen dat Egbert een hele week met een AAbattery in zn pisbuis moet lopen om zn sleutel terug te krijgen zou hij dat ook nog doen denk ik.
Of je stopt je hoofd in de grot van Hilde, dan ziet ook niemand datquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:54 schreef Misstykal het volgende:
Is niet zo moeilijk, donderdag ochtend n paar uur op de plee je ogen dicht, en t is klaar
Dat doet ie toch altijd al...quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef Morwen het volgende:
Dat hoofd van EggbertJe ziet hem denken en konkelen
![]()
Ja, want 'regels zijn regels'....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
He das ook een goeiequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:54 schreef Misstykal het volgende:
Is niet zo moeilijk, donderdag ochtend n paar uur op de plee je ogen dicht, en t is klaar
Daar krijgt ie toch geen langer haar vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:54 schreef Misstykal het volgende:
Tijn is misschien de enigste die "nee" tegen die opdracht zou zeggen, de rest van het huis zou er geen seconde over twijfelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik laat je gillen tot je stembanden je om genade zullen smeken.
En wat de neuk is de SC police? heb ik me daar ooit door laten weerhouden?![]()
Trouwens Flugel heeft toch nog steeds een waanzinnig zwak voor me ...hoop ik![]()
Ik wil Tijn wel eens zien als uitkomt dat Egbert de zooi verneukt!
Gewoon degene zijn die aanbiedt wakker te blijvenom ze op tijd wakker te maken dus en alsnog gaan slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
He das ook een goeieOf zeggen dat je aan de racekak bent en steeds een kwartier op de plee je ogen dicht. Al zal dat wel op gaan vallen op de klok. Wordt nog moeilijk voor Eggie om niet gesnapt te worden.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:58 schreef ThaSandman het volgende:
Even Off Topic maar Anthony Zeus gaat zijn tv debuut maken.
[afbeelding]
Pro Wrestling Holland is de samenwerking aangegaan met Blue Circle TV. Zij maken producties voor onder meer B.N.N. en andere nationale TV zenders. Wij leveren een aantal worstelaars voor het spelprogramma 'Rat van Fortuin'. De taak van onze worstelaars is om de kandidaten zodoende "bezig te houden", dat het antwoord geven op vragen praktische onmogelijk wordt gemaakt. De PWH worstelaars die wij voor dit programma beschikbaar hebben gesteld zijn o.a. Emil Sitoci, Anthony Zeus en Rico Bushido. Daarnaast hebben wij in goed overleg Steve Taurus kunnen regelen om mee te doen aan dit programma.
Meer info:
Rat van Fortuin bij BNN
BNN start het nieuwe quizprogramma Rat van Fortuin bij BNN op 3. Vanaf vrijdag 15 september (van 21.30 uur tot 22.00 uur) zendt de omroep een quiz uit die het uiterste vergt van deelnemers. Rat van Fortuin is een spelprogramma dat bol staat van de ‘rattenstreken’ waar de deelnemers al dan niet aan ten ondergaan. Rat van Fortuin is gedeeltelijk gebaseerd op het Engelse quizprogramma Distraction.
In iedere aflevering, gepresenteerd door Ruben Nicolai, strijden vier kandidaten voor een zak met geld. Om een kans te maken op een plaats in de finale moeten de deelnemers allerlei vragen beantwoorden. Deze vragen zijn op zich niet ingewikkeld, alleen de omstandigheden waaronder de vragen moeten worden beantwoord zijn des te lastiger.
Ruben is bij BNN begonnen in De Lama’s, daarnaast heeft hij het programma Je zal het maar hebben gepresenteerd en is hij binnenkort te zien in Try Before You Die. [Radio.NL]
Tijn is volgens mij de adder onder het gras van deze BB!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijn is misschien de enigste die "nee" tegen die opdracht zou zeggen, de rest van het huis zou er geen seconde over twijfelen.
helemaal mee eens, maar dan is het nu dus niet handig om telkens zogenaamd weg te dommelen, op een gegeven moment denken die gasten ook, eggie wordt geen slaapwacht, en dat is zn beste kans denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gewoon degene zijn die aanbiedt wakker te blijvenom ze op tijd wakker te maken dus en alsnog gaan slapen![]()
ja hij zal het toch echt moeten doen als er zo min mogelijk bewoners in de buurt van die klok zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
He das ook een goeieOf zeggen dat je aan de racekak bent en steeds een kwartier op de plee je ogen dicht. Al zal dat wel op gaan vallen op de klok. Wordt nog moeilijk voor Eggie om niet gesnapt te worden.
Anthony Zeus is die knakker met zijn MILF filmpje op Fok. Verder ga ik er niet op in. Daar zijn andere topics voorquote:
Lijkt me niet dat dat 1 persoon gaat doen. Het risico dat die persoon toch perongeluk in slaap valt is veel te groot. Zoiets moet je dan met z'n tweeën doen, al was het alleen maar om toch wat afleiding te hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gewoon degene zijn die aanbiedt wakker te blijvenom ze op tijd wakker te maken dus en alsnog gaan slapen![]()
Ah, met dat manwijfquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Anthony Zeus is die knakker met zijn MILF filmpje op Fok. Verder ga ik er niet op in. Daar zijn andere topics voor![]()
Of de gok nemen dat die lapzwansen het sowieso verprutsen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ja hij zal het toch echt moeten doen als er zo min mogelijk bewoners in de buurt van die klok zijn.
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Zullen we de offtopic maar weer gewoon laten voor wat het is
De vraag is of de anderen dat wel willen; het is niet echt de juiste man op de juiste plaats dan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |