En vooral waaromquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar halen ze toch types als chankwal en hillie vandaan ga je je afvragen!
ja idd...waar stopt de pijn ?quote:
Misschien onderschatten wij het absoluut niets te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
t Zijn echt mietjes. Je kunt toch wel 2 dagen weinig slaap hebben?! Sjongejonge zeg.
Dat heeft er zeker mee te maken. Die andere dagen lagen ze ook nog uren te hangen en te maffen overdagquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien onderschatten wij het absoluut niets te doen hebben.
Ze worden er lui van ja. Gezien t feit dat ze niets hoeven te doen heeft t lichaam de slaap niet nodig derhalve moet opblijven geen probleem zijn. Ze moeten alleen niet constant erover ouwehoeren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja Jeroen en Hilde. Dat vink nou niet echt een graadmeter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Hilde snappen niet dat Marcel eruit is gestemd voor het publiek. Hebben ze dan echt niet door dat je moet opvallen om stemmen te krijgen?
Klopt,Micheliene heeft der jetsers.E10 het vol is vol en Hilde....euh ja Hilde....quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Hilde snappen niet dat Marcel eruit is gestemd voor het publiek. Hebben ze dan echt niet door dat je moet opvallen om stemmen te krijgen?
Hummie heeft helemaal niets, deze opdracht was ook al in BB Belgie te zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef charlysilva het volgende:
En het is nog maar Dinsdag.Hummie heeft deze keer toch een lekkere opdracht gemaakt![]()
"The torture never stops" (Frank Zappa)quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd...waar stopt de pijn ?
Nog een kutopdracht ook, want je gaat nu de hele dag echt alleen maar hangende mensen zien waar geen zinnig woord meer uitkomt. Ik denk niet dat dit leuke streams gaat opleveren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hummie heeft helemaal niets, deze opdracht was ook al in BB Belgie te zien![]()
ik denk dat Marcel ze behoorlijk overtuigd had mbt zijn motivatie dat Hilde het huis wel uit zou gaan, in zijn ogen danquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Ach...ik kijk niet naar BB buitenland,desondanks leuke opdracht wie hem dan ook heeft bedachtquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goh,alweer niet orgineel van Hummiequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste idee toen ik die opdracht hoord. Ik hoopte nog dat ik ongelijk zou krijgen maar helaas.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog een kutopdracht ook, want je gaat nu de hele dag echt alleen maar hangende mensen zien waar geen zinnig woord meer uitkomt. Ik denk niet dat dit leuke streams gaat opleveren.
Precies, als je bezig bent dan valt het wel mee, maar zij hebben natuurlijk geen afleiding.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Egbert dat wel zou moeten weten emt al zijn reality ervaring.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Hilde snappen niet dat Marcel eruit is gestemd door het publiek. Hebben ze dan echt niet door dat je moet opvallen om stemmen te krijgen?
ja vroeg me ook al af wattie bedoeldenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:52 schreef arneaux het volgende:
Jeroen staart voor zich uit, doet eigenlijk niets bijzonders maar zegt dan opeens uit het niets :"Mensen doen rare dngen om wakker te blijven hoor."
Dat weet hij zelf ook niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:53 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ja vroeg me ook al af wattie bedoelden![]()
Hij voetbalt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef intoyou het volgende:
Hey iets tussendoor, kreeg gisteren een fitnesstmagazine in de bus en daar staat Jeroen op. tenminste dat denk ik.. hij lijkt er verrekte veel op. Doet hij iets met sport? Ik zie hem eigenlijk nooit sporten in BB, meer hangen.
wat is dat toch een saai persoon zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |