quote:
Dat zeg ik niet...
Er lopen meerdere rel-users rond Als he tmoet kan ik ook zo een rel opstarten.. geen problemen mee, maar DAT vind ik niet nodig/nuttig.
Verder heb ik ook nergens gemeld dat jij de aanstichter van deze storm in een glas water.. Dat zul je ook niet horen.. Ik heb alleen gemeld dat er hier een paar users rondlopen die zich meteen aangevallen voelen. Maar ook dat in het algemeen.
Ik heb in het verleden hier wel eens veel hardere uitlatingen gedaan, waar zelfs die user op een normale manier op reageerde en zich daarna redelijk heeft bijgesteld.
Dat jij nu meteen jezelf als slachtoffer gaat voelen, snap ik niet. Want ik heb het niet direct tegen jou.
Als ik het wel direct tegen jou zou hebben, dan had je dat allang op MSN gemerkt/gelezen/geweten.
En dat ik die door jou gequote zin heb neergezet, geeft alleen maar aan, dat ik er STRONT FLAUW van ben van al die relletjes/opstootjes/jankerij/meningsverschillen.
![]()
Kan er nou niet één maand voorbij gaan zonder dit soort gezever?
Dat BlackBully zijn vragen en meningen verkondigd, op een manier die ook mij niet aanstaat, kan me wat. En dat Lord-Dreamer als mod dan een standpunt naar voren brengt is voor mij voldoende.
Wat mij wel iriteerd, is dat er vanuit adnere delen van Fok! users komen die meteen hun 'gezouten' mening gaan verkondigen. En ook die weten wel wie het zijn. Ik reageer daar maar niet meer op... Vind het al zielig genoeg. ik heb ook wel een paar aanvaringen gehad met een par users buiten FOT... So what... Die users blijven door posten en ik trek me niets mee aan van die gasten. Wat kan mij het boeien, dat die users zichzelf zo geweldig vinden en daarmee proberen te imponeren. :w In het echte leven komen ook die zichzelf wel tegen.. Alleen zijn ze zo dom dat ze dat nog niet begrijpen.
Dus resumé... ik iriteer me genoeg aan dit soort gezever, heb het over iedereen in het algemeen gehad, heb niemand direct aangevallen, en zal dat ook niet (meer) doen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes