bronquote:Schoolbanken
Op de sponsormeeting bij amateurclub Excelsior'31 uit Rijssen sprak Van der Velde zich ook kritisch uit over het Nederlands trainersgilde. "De twee Koemannen en Van Basten moeten eerst maar weer eens de schoolbanken in. Je mag denken wat je wilt over Van Gaal, Adriaanse en vooral Hiddink, maar die hebben pas écht verstand van voetbal", aldus de Heerenveen-voorzitter in De Telegraaf
Ik vind dat in mindere maten tellen voor de gebroeders Koeman.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
bron
Ik denk dat hij daar weinig mee mis zegt.
Ik heb ook steeds minder het gevoel dat ik naar een Nederlands elftal aan het kijken ben. Het aantal spelers dat weinig tot niks gepresteerd heeft bij zijn club is bijzonder hoog. Het inconsistente selectiebeleid van Van Basten (bijv. speler moet een basisspeler zijn) slaat helaas kant nog wal. Nee, ik denk niet dat we een bijzondere prestatie onder Van Basten kunnen verwachten.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef Solstice het volgende:
Het Nederlands elftal boeit me eigenlijk al steeds minder. Niet omdat ik niet van m'n land houdt, maar omdat het voor mijn gevoel al niet eens meer het Nederlands elftal is. Het lijkt verdomme meer op die goeie doel wedstrijden van Schumacher, waarbij hij al z'n vriendjes oproept om gezellig een potje te komen voetballen. Interlandvoetbal is voor mij de laatste tijd gewoon een vervelend voetballoos weekend....
Las incontinentequote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds minder het gevoel dat ik naar een Nederlands elftal aan het kijken ben. Het aantal spelers dat weinig tot niks gepresteerd heeft bij zijn club is bijzonder hoog. Het inconsistene selectiebeleid van Van Basten (bijv. speler moet een basisspeler zijn) slaat helaas kant nog wal. Nee, ik denk niet dat we een bijzondere prestatie onder Van Basten kunnen verwachten.
Dat komt omdat Van Basten ten eerste niet consistent is en ten tweede wel heel erg overdrijft met het selecteren van spelers uit de subtop. Niemand zit te wachten op het tweede garnituur.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Hoe snel kan een stemming omslaan?
Voor het WK was 'het volk' nog dolgelukkig met Marco, nu lijkt iedereen hem zat.
Voor het Van Basten-tijdperk was iedereen de zogenaamde vedetten zat, nu wil bijna iedereen ze terug.
Opvallende ontwikkelingen allemaal... ben heel benieuwd naar de persconferentie morgen. Al zal er niet veel schokkends uitkomen, aangezien Kees "Ben ik zo in beeld?" Jansma alles in de gaten houdt.
Heel simpel te verklaren, de media durft nu ook kritisch te zijn naar van Basten waardoor `het volk` ook hun mond opentrekken.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Hoe snel kan een stemming omslaan?
Voor het WK was 'het volk' nog dolgelukkig met Marco, nu lijkt iedereen hem zat.
Voor het Van Basten-tijdperk was iedereen de zogenaamde vedetten zat, nu wil bijna iedereen ze terug.
Opvallende ontwikkelingen allemaal... ben heel benieuwd naar de persconferentie morgen. Al zal er niet veel schokkends uitkomen, aangezien Kees "Ben ik zo in beeld?" Jansma alles in de gaten houdt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Alle zeikerds zijn verenigd in dit forum lees ik.
Ik begin dat ook te geloven ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:41 schreef Grimm het volgende:
Jaliens was ook niet al te best vanavond
Maar voor het WK vond ik het al niet best, ik zie liever wel de grote sterren voetballe.
Ik weet ook niet waarom, op de een of andere manier is dat toch meer zekerheid voor een betere afloop.
Klopt, niemand verwacht dat Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel moeilijke jongens zijn, terwijl Clarence Seedorf en Edgar Davids hier wel om bekend staan. Men vraagt zich dus af waarom Marco van Basten deze twee spelers selecteert, twee topvoetballers die bij de grootste clubs van de wereld voetballen én niet onverdienstelijk ook. Hoe meer kritiek, hoe beter. Zelf was ik bij zijn aanstelling één van de weinigen, voor het WK waren er ook nog maar weinig medestanders, maar als uit een poll op VI.nl blijkt dat 7/8 deel van de stemmers vindt dat San Marco aan vriendjespolitiek doet, ben ik blij dat vele ogen geopend zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:31 schreef mcyodogg het volgende:
Voor het WK, was er al een groep erg kritisch op van Basten. Daar zat de media over het algemeen niet bij. Na het teleurstellende WK en het niet selecteren van van Bommel en van Nistelrooij is er ook kritiek gekomen vanuit de media. Mensen zijn daarin meegegaan en de groep tegenstanders groeit behoorlijk. Ik denk dat het merendeel een meer een probleem heeft met het niet selecteren van van Nistelrooij en van Bommel dan met Davids en Seedorf.
Vinden jullie vriendjespolitiek niet een erg groot woord?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, niemand verwacht dat Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel moeilijke jongens zijn, terwijl Clarence Seedorf en Edgar Davids hier wel om bekend staan. Men vraagt zich dus af waarom Marco van Basten deze twee spelers selecteert, twee topvoetballers die bij de grootste clubs van de wereld voetballen én niet onverdienstelijk ook. Hoe meer kritiek, hoe beter. Zelf was ik bij zijn aanstelling één van de weinigen, voor het WK waren er ook nog maar weinig medestanders, maar als uit een poll op VI.nl blijkt dat 7/8 deel van de stemmers vindt dat San Marco aan vriendjespolitiek doet, ben ik blij dat vele ogen geopend zijn.
Vriendjespolitiek is ook de reden van het aanhoudende vertrouwen in jonge Ajacieden, ongeacht hun vorm/prestaties. Als speler van Ajax heb je bij San Marco meer kans op een selectie dan dat je bij PSV, AZ of Feyenoord speelt, dat noem ik ook vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Vinden jullie vriendjespolitiek niet een erg groot woord?
Dat van Basten bepaalde spelers niet selecteerd op basis van karakter ipv kwaliteit, daar ga ik in mee, maar vriendjespolitiek vind ik dan weer een paar stappen erger.
edit: en kom niet met de opmerking dat het inderdaad een erg groot woord is met wel 17 letters
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United).quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek is ook de reden van het aanhoudende vertrouwen in jonge Ajacieden, ongeacht hun vorm/prestaties. Als speler van Ajax heb je bij San Marco meer kans op een selectie dan dat je bij PSV of Feyenoord speelt.
De opmerking van Cruijff dat Van Bommel technisch niet goed genoeg was voor Barcelona was scjhandalig. Van Bommel is weliswaar inderdaad geen Ronaldinho, dat weet iedereen, maar om nou te stellen dat hij technisch gezien een beperkte voetballer is slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef okee6 het volgende:
Dit gegeven zet ook de transfer van Van Bommel naar Duitsland nog eens in het licht.
Ben je nu echt serieus?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
Jongens als Johnny Heitinga, Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson waren nog lang niet klaar voor Oranje, als zij bij PSV, AZ of Feyenoord zouden hebben gespeeld, waren zij nooit geselecteerd.
Dat sloeg ook nergens op inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De opmerking van Cruijff dat Van Bommel technisch niet goed genoeg was voor Barcelona was scjhandalig. Van Bommel is weliswaar inderdaad geen Ronaldinho, dat weet iedereen, maar om nou te stellen dat hij technisch gezien een beperkte voetballer is slaat nergens op.
Wat heeft Babel dan bewezen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:22 schreef Robar het volgende:
Maduro is niet meer geselecteerd!
Heitinga is geselecteerd uit pure armoede!
Babel heeft zich voor mij bewezen.
Emanuelson was wat mij betreft ook niet nodig.
Babel heeft bewezen dat hij de naam van talent nooit zal kunnen waarmaken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heeft Babel dan bewezen?
En wat betreft heitinga kan ik tig verdedigers opnoemen die een betere optie zijn dan Heitinga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |