Raften op de Soča, start bij Tolmin. En als je daar toch bent, de Tolmin kloof. Kleiner dan de Vintgar kloof, maar dieper en daardoor mooier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:34 schreef MaJo het volgende:
vanuit Slovenië. We zitten een weekje in Bled, in een hotel aan het meer
Nog dingen die we echt niet mogen missen?
Ljubljana staat al op de planning, is een van mijn favoriete stedenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier. Ljiubljana en de Istrische kust (en daarbij dan vooral Piran) zijn sterk aan te raden.
Dan heb je inderdaad wel genoeg mogelijkheden. Zijn allemaal mooie landen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ljubljana staat al op de planning, is een van mijn favoriete steden![]()
Afhankelijk van de weervoorspellingen plakken we er nog een weekje achteraan en dan staat Piran zeker op de lijstMaar het kan ook Italië, Kroatië of Oostenrijk worden. We houden het spannend
Zeker! Zelf ben ik op al deze plekken al geweest maar mijn man nog niet, en voor mij is het ook wel even geleden. Ik ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad wel genoeg mogelijkheden. Zijn allemaal mooie landen.
Deze post helemaal over het hoofd gezien, sorry!quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef TyVole het volgende:
[..]
Raften op de Soča, start bij Tolmin. En als je daar toch bent, de Tolmin kloof. Kleiner dan de Vintgar kloof, maar dieper en daardoor mooier.
Vanuit Bled via Oostenrijk en Italië naar Tolmin is prachtig zodra je van de snelweg komt. Van Tolmin naar Bled kan je dan wel gewoon door Slovenië rijden, ook een mooi route.
Als je nog een leuk kasteel wilt zien, naast die van Bled natuurlijk, is er Predjama. Uniek uitgehouwen uit een rotswand.
Veel plezier nog.quote:Op zondag 10 april 2022 14:55 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanuit Slovenië Italië. Ik ben weer eens in Slovenië geweest, voor de mensen die vliegen: kijk eens naar Go Opti, dat is een Sloveens bedrijf dat vliegveld transport regelt. Ik ben nu onderweg vanuit Logatec naar Venetië, zo'n 200km voor ¤27.
Online te boeken. Ik deed het pas afgelopen week, volgens de stickers op de bus is Ljubljana-Venetie vanaf ¤14.
Daar zag ik ze ook staan ja, een groep Nederlanders liet zich voor ¤12pp naar het centrum brengen. Ik betaalde ¤4,10 met de busquote:Op zondag 10 april 2022 16:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel plezier nog.
Zelf heb ik GoOpti gebruikt voor het vervoer vanaf Ljubljana naar het vliegveld.
Geen idee wat ik toen betaalde. Ook zoiets geloof ik. Maar ik moest zo vroeg dat er nog geen reguliere vis reed.quote:Op zondag 10 april 2022 16:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar zag ik ze ook staan ja, een groep Nederlanders liet zich voor ¤12pp naar het centrum brengen. Ik betaalde ¤4,10 met de bus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |