Moet ik er 1 openen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef cwk het volgende:
Nou Patch..how wortel met dat nieuwe topic.
Open jij dan het topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Aargh, ik weet het antwoord!!!!
Vic mag het zeggen hoor..ik moet zo koken...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:32 schreef cwk het volgende:
Zal ik em dan maar openen? Gaat t tussen sheri en vic.
dankje...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef flyguy het volgende:
dan moet je haar ook nog maar even opvoeden
Gelukkig hebben ze die hier niet in Duitsland...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef flyguy het volgende:
ach.... vrouwen.....zolang ze maar niet van die woensdagavond-rtl4-films houden is alles goed
Welke? Ik heb hier geen verstand vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Codec pack downloaden?
Lees nog eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
koop gewoon legale dvd's, heb je nergens last van
Ik zei al dat ik morgen een nieuwe dvd-speler ga kopen. Dvd's op de computer kijken is echt kut.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
koop een goed dvdafspeelprogramma zoals Powerdvd...
ooow sorry had je antwoord nog niet gelezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik morgen een nieuwe dvd-speler ga kopen. Dvd's op de computer kijken is echt kut.
Je kunt ook gewoon sorry zeggen, hoor.
I know...we zijn naar het winkelcentrum geweest met z'n allen...hangkantoorpersoneel en zo...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri, lunchpauze is voorbij!
Maar in mijn topic staat de vraag en in de jouwe nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef Sokolsky het volgende:
In Fok! Movie Trivia - Oktober 2006 VI heeft Patch een punt gekregen, in de zijne niet.
quote:
Het is altijd een goed momentquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef Patch het volgende:
Is dit een goed moment om te vertellen dat ik weer single ben?
![]()
Ik ben nog steeds papa en zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Het is altijd een goed moment
Maarre...je was toch papa en zo? Wat is er met mama gebeurd?
Dat stukje film stond ook al in het DB2 topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:43 schreef Patch het volgende:
hoewel ik natuurlijkveel vaker te zien ben dan die luttele 2 seconden...
damn had ik toen een stom kapsel... ik geniet nu van mijn "secret window" / "ninth gate" uiterlijk...
wil eigenlijk wel uitzoeken wie dat filmpje geplaatst heeft...
ahaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds papa en zo.
mama is stout geweest en is nu uit the picture
wist ik nog nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat stukje film stond ook al in het DB2 topic:
Deuce Bigalow: European Gigolo
Wel in de goeie volgorde....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ahaaaaaaa
Zou ik niet nog eens bij jou de hele Star Wars Saga komen kijken...?
Oke...als ik een week vrij neem, dan redden we dat wel!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Wel in de goeie volgorde....
4,5,6,1,2,clonewars tekenfilms, 3, en dan als we tijd overhebben, de Ewoksfilms, SpaceBalls en George Lucas in Love
vind de bank weer relaxer, val altijd zo snel in slaap op bedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Films op computer betekent: - niet in bed, maar op de bank = minder comfortabel.
- geen breedbeeld tv maar een klein schermpje = minder comfortabel.
Nou, ik heb mijn nieuwe dvd-speler geïnstalleerd. Ik kan weer lekker lui in bed films kijken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke...als ik een week vrij neem, dan redden we dat wel!!
Oh wacht...ik heb nog een wederhelft...
Godverdomme nu je t zegt. Ik heb in me hoofd dat je je naam zo la-la-achtig victorioooooooooonix spelt. Ik zal het voortaan goed spellen. Stuitend! Ronduit stuitend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef victorinox het volgende:
@cwk:
Volgens mij staat mijn naam fout in jouw Excel(?) bestand.
Je schrijft het namelijk steeds op dezelfde manier fout.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, daarom vind ik 'm dus onzinnig.Sheridana +1
O mijn god, die Zou je toch echt moeten weten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:29 schreef cwk het volgende:
Grr wat is 7?
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Sokolsky het volgende:
Dus vanaf nu worden al die 1 punters niet meer apart genoemd
Plotseling aanval van een leven krijgen. Dat zou die Tong ook eens moeten hebben. Sjonge jonge..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:46 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk gewoon geen zin meer. Hij poste natuurlijk wel érg veel, moet je nagaan hoeveel tijd je dan ineens hebt
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:58 schreef Sokolsky het volgende:
Dat heet nou cold turkey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |