So thank me kacksackah or else I'll be wackin' ya!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanochtend Seizoen 3 ontvangen. Omdat disc 1, in tegenstelling tot de andere discs, geen bedrukking heeft en bovendien enkel aflevering 1 en 2 bevat was ik even bang dat er iets fout zat. Na lezen van jouw bericht de disc maar eens "geflipt"....
The Sopranos is een van de beste series allertijden.![]()
hehe herkenbaar. Van de zomer ook in een week ofzo 5 seizoenen erdoor geknald. 12 uur per dag Sopranos kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb season 6 afl. 1 t/m 12 al een poosje hoor.
Ik had het ook pas ontdekt bij een vriend van me, toen alle seasons in 1x gedownload en in 2-3 weken alle 6 de seizoenen gekekenHele nachten doorhalen
"Ahhhh nog ééntje dan
Oh fuck nog ééééééntje dan en dan slapen Huug!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-02-2007 16:54:09 ]
eerder hierzo The Sopranos: seizoen 6 (spoilers) (Deel 3)quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Sopranos Season 5 & 6 (spoilers)
Hierzo is het spoiler topic
"Ohww look who's here!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weer opnieuw begonnen met de serie, nu bij Season 2 ep. 3![]()
Livia Soprano![]()
Fuck! Sorry!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef The_Verve het volgende:
Dankjewel Hellfire. Ik moet de laatste 3 afleveringen van seizoen 6 nog zien. Topper!
Dat handje dan ook eh, ik lach me elke keer weer kapotquote:
Season 3, deel van 4. Met Ralph.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
Wat is nou het beste seizoen??
5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
slimme jongenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz sluipt weg uit de soprano-topics
lol ik ben bij seizoen 1 begonnen. Ik kijk atm seizoen 3 ben nu bij aflevering 8, ik ga nu dvd 4 van seizoen 3 maar eens binnenhalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Season 3, deel van 4. Met Ralph. [afbeelding]
Seizoen 3 en 4 zijn echt top. Maar de hele serie is top jammer dat het straks is afgelopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
Begin na de Sopranos eens aan Oz (ook van HBO.) Ook wel grappig.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
...
Voor mij zijn de soprano's en band of brothers de 2 beste series ever ever! made!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor mij zijn de soprano's en band of brothers de 2 beste series ever ever! made!!
Ja dan is het helemaal gebeurdquote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef sitting_elfling het volgende:
kappen ze er helemaal mee ??
Laatste seizoen is 6 ?
Waarom eigenlijk ?quote:
Op een gegeven moment is de koek gewoon op denk ik. Seizoen 6 vond ik al behoorlijk tegen vallen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ?
Waarom zijn ze er meegekapt ?
Tegenvallende kijkcijfers ? Tegenvallende verkoopcijfers ?
etc etc. ?
het seizoen begon wel ontzettend goed, maar de fut leek er op een geg. moment wel uitquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de koek gewoon op denk ik. Seizoen 6 vond ik al behoorlijk tegen vallen.
Ze gaan gewoon niet altijd door en ze weten gewoon wanneer ze moeten stoppen. 6 seizoenen is ook best veel voor een HBO serie.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ?
Waarom zijn ze er meegekapt ?
Tegenvallende kijkcijfers ? Tegenvallende verkoopcijfers ?
etc etc. ?
April 8, 2007quote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef rotskibo het volgende:
Wanneer beginnen ze aan deel 2 van seizoen 6??
Bedanktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:09 schreef FoXje het volgende:
En behold:
Song: 87 Fleetwood
Artist: YoungBloodZ
Song: Glad Tidings
Artist: Van Morrison
Song: Mr. Tambourine Man
Artist: Ryan McHugh & The Shining Stars Children
Song: Smoke N' Mirrors
Artist: Grade 8
http://www.hbo.com/sopranos/quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef rotskibo het volgende:
link?
Ik bedoel een andere.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/sopranos/
Zo'n simpele teaser en toch zo veelbelovend.
Misschien pink ik nog een traantje weg ook na de allerlaatste aflevering....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:08 schreef =HellFire= het volgende:
Eind volgende MAAND is vóór kerst, facking kacksackah.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:55 schreef planethugo het volgende:
dat 'ohhh' is hier ook ingeburgerd ja
al doet Paulie het nog wat meer overdreven als tony
die chosen remix is wel beter vind ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:39 schreef fratsman het volgende:
één keer de intro kijken is leuk ja, maar bij de andere afleveringen skip ik die altijd direct. Het nummer is gaaf maar de gehele intro duurt gewoon bijna 2 minuten...
Alabama3 - woke up this morning.mp3
1:35 gok ik zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:39 schreef fratsman het volgende:
één keer de intro kijken is leuk ja, maar bij de andere afleveringen skip ik die altijd direct. Het nummer is gaaf maar de gehele intro duurt gewoon bijna 2 minuten...
Wil je daarmee zeggen dat het juist niet, of juist wel aannemelijk is dat de makers het bedoelt hebben zoals in het filmpje wordt aangegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 1 van die negers giing dood bij die hit on Tony
Geef eens aan waar er spoilertags hadden moeten staan dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef The_Verve het volgende:
Bedankt jongens! Lastig hè, spoiler tags?
The Sopranos: seizoen 6 [SPOILERS] #6:Dont Stop
Je hebt gelijk. Ik doel meer op Erasmusch (zie onderstaande quote). Neemt niet weg dat voor seizoen 6 een ander topic is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Geef eens aan waar er spoilertags hadden moeten staan dan?
Er staat nergens iets dat de plot weg geeft.
En bovendien geef ik bij die link naar dat filmpje aan dat je 'em niet moet kijken als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 1 van die negers giing dood bij die hit on Tony
Dat is seizoen 1. Neem aan dat iedereen die hier al wel heeft gezien...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doel meer op Erasmusch (zie onderstaande quote). Neemt niet weg dat voor seizoen 6 een ander topic is.
[..]
Gelukkig maar.quote:
Mij werd 24 en The Shield aangeraden.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Steeven het volgende:
Sinds The Sopranos zijn gestopt heb ik aardig wat andere series gekeken, maar deze springt er toch wel bovenuit, zowel qua verhaallijn als qua acteerwerk..
Er is gewoon niet genoeg variatie in het verhaal. En Lost heb ik ook een tijdje gekeken na een tijdje was ik vergeten welke aflevering ik was en was ik maar gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef Dos37 het volgende:
The Sopranos is ook het beste
The wire is ook super, maar niet echt gewaardeerd hier in NL. Lost is ook geweldig maar als je 24 al langdradig vindt moet je daar maar niet aan beginnen
ja alleen wanneer geen idee. amazon.com verkoopt de box 1-6 al in regio 1 zonder subs. Dus met nl ondertiteling gaat ook zeker komen!quote:Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef JimmyJames het volgende:
Weten jullie mss of al de seizoenen nog verschijnen in één box? Want die seizoenen los gaan kopen dat zie ik neit zitten.
Zal wel iets van september 2008 wordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Frenkel het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend wanneer ze op NL3 het laatste seizoen gaan uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |