Je kunt toch gewoon hierna nog een studie gaan doen?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld BS, maar uiteindelijk moest ook ik er voor gaan. werken.
.
Jij bent de ware, Inso.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:46 schreef Insomaniac het volgende:
BS, het antwoord is ja.
Dat is ook de planning.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:48 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon hierna nog een studie gaan doen?
Ja. Mail dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb trouwens een idee, daar moet ik je nog steeds over mailen.
Op aankomsthaven kan je toch wel wegwerpmesje kopen?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:08 schreef Mayfair het volgende:
Godsamme. Je mag zeker geen scheermessen meenemen in de handbaggage? Dan maar een baard.
Ik weet nog niet in welke taal ik daar naar moet vragen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op aankomsthaven kan je toch wel wegwerpmesje kopen?
Wijs gewoon naar je kin en doe mime.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Ik weet nog niet in welke taal ik daar naar moet vragen..
Waarom zou je teleurgesteld zijn als ik in jouw boshut geïnteresseerd ben?Ik ben sowieso in jouw sneeuwhutje geïnteresseerd! Ik zou er al mijn organen voor verkopen, verdomme.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ongeduldige rat! Ik mail je tzt, zsm, cqc etc. En ik ben zeer teleurgesteld dat je alleen mijn goddelijke lijf helemaal kapot wil trekken als er een boshut tegenover staat..
*checktquote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Insomaniac het volgende:
Idee zit in je mailbox!
Ik probeerde het net voor de spiegel, maar het lijkt op de beweging van een facial geven.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wijs gewoon naar je kin en doe mime.
Wees verdulleme niet eens zo cryptisch men.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:11 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Waarom zou je teleurgesteld zijn als ik in jouw boshut geïnteresseerd ben?Ik ben sowieso in jouw sneeuwhutje geïnteresseerd! Ik zou er al mijn organen voor verkopen, verdomme..
Kan interessante resultaten opleveren.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Ik probeerde het net voor de spiegel, maar het lijkt op de beweging van een facial geven..
Ik wil je in je botontkalking batsen en je milt doormidden bijten wanneer ik in je oogbal spuit.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wees verdulleme niet eens zo cryptisch men..
Maar geen ontharing, vermoed ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan interessante resultaten opleveren.
Misschien chemisch!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Maar geen ontharing, vermoed ik.
MAAR ALLEEN ALS JE MN HUIS MAG ZEKER! Zo ja, dan wil ik mezelf zo hard om je heen vouwen dat je velletje loslaat en zo nee, dan ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Ik wil je in je botontkalking batsen en je milt doormidden bijten wanneer ik in je oogbal spuit.
Jij bent de ware, Inso.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
MAAR ALLEEN ALS JE MN HUIS MAG ZEKER! Zo ja, dan wil ik mezelf zo hard om je heen vouwen dat je velletje loslaat en zo nee, dan ook..
Ga je wel naar een veilige plek, BS, zodat je levenslicht deze wereld nog lang zal verwarmen en dat je terug kan komen als de verloren messias, redder van het verloren volk? Zonder dat je ervoor hoeft te w****n natuurlijk. 19 september, noteer het maar in je agend/op een papiertje.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef Mayfair het volgende:
Ik geef het toe, jogy, maar ik keer steeds weer even terug omdat ik anders Inso zo ga missen.
Wat is er met 19 september, joog? Ik heb mijn mail van De Heilige Geest nog niet gecheckt.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga je wel naar een veilige plek, BS, zodat je levenslicht deze wereld nog lang zal verwarmen en dat je terug kan komen als de verloren messias, redder van het verloren volk? Zonder dat je ervoor hoeft te w****n natuurlijk. 19 september, noteer het maar in je agend/op een papiertje.
Er is een of andere knakker die heeft 1 miljard euro erop gegokt dat de europese beurs dan met 30 tot 50% zakt voor de 21ste dat in combinatie met de aanloop om Iran binnen te vallen zal er wel weer een terorristen-aanval in elkaar worden gezet door de Amerikanen om dit te bewerkstelligen. dus kan je maar beter in een dun bevolkt gebied gaan zitten, ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Wat is er met 19 september, joog? Ik heb mijn mail van De Heilige Geest nog niet gecheckt.
Ik was gewoon even langzaam zelfmoord aan het plegen jaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef Mayfair het volgende:
W*rkende mensen.. Loontuig.
. Salarisslaven.
.
Dat hoef je niet w*rkend te doen, strebertje! Dat kun je ook reizend doen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was gewoon even langzaam zelfmoord aan het plegen ja.
Over precies twee weken zakt de beurs met maximaal 50%? Ik speel nog even een deuntje op mijn gitaar, okay?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is een of andere knakker die heeft 1 miljard euro erop gegokt dat de europese beurs dan met 30 tot 50% zakt voor de 21ste dat in combinatie met de aanloop om Iran binnen te vallen zal er wel weer een terorristen-aanval in elkaar worden gezet door de Amerikanen om dit te bewerkstelligen. dus kan je maar beter in een dun bevolkt gebied gaan zitten, ofzo.
Naja, is tenminste wel weer leuk kijk en leesvoer voor een tijdje.
http://www.financialnews-us.com/?page=ushome&contentid=2448565379quote:Op woensdag 5 september 2007 11:50 schreef Insomaniac het volgende:
Joog! De Amerikaanse beurs gaat instorten omdat China hun dollarreserves gaan dumpen en Iran de olie aan de euro gaat koppelen! Niks mis met Europa, Europa gaat juist knallen en VS stort in!
Ik trek gewoon nog een zak chips open en ga tv kijken en lachen, dat is ook leuk.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:50 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Over precies twee weken zakt de beurs met maximaal 50%? Ik speel nog even een deuntje op mijn gitaar, okay?
"Straks bestaat er geen chips meer, joog! Geniet er maar van zolang het kan!"quote:Op woensdag 5 september 2007 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik trek gewoon nog een zak chips open en ga tv kijken en lachen, dat is ook leuk.
Oy, niet van die enge dingen verkondigen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Mayfair het volgende:
[..]
"Straks bestaat er geen chips meer, joog! Geniet er maar van zolang het kan!"
"Straks moeten we alle mooie dingen van deze moderne samenleving missen. Chips, snelle auto's, de telefoon om met vreemden te praten, machinegeweren en ook de cameralens."quote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, niet van die enge dingen verkondigen.
Eej, blauwe! Waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:01 schreef jogy het volgende:
Oy, lief doen, of elkaar negeren. Stelletje kinderen.
Kijk eens in de index? Jij bent hier gewoon eenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eej, blauwe! Waar bemoei jij je mee?![]()
Waarlijk hoop ik dat je ergens in je humane zuiverheid een schaduw kunt schenken van je vergevingsgezindheid, je hebt gelijk, het spijt me.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk eens in de index? Jij bent hier gewoon eenusertje
hoor. Dus rustig jij.
Nu voel ik me weer schuldig.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarlijk hoop ik dat je ergens in je humane zuiverheid een schaduw kunt schenken van je vergevingsgezindheid, je hebt gelijk, het spijt me.
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef jogy het volgende:
Maar BS, je beseft je toch wel dat de langste reizen die je binnenkort zal ondernemen ongeveer tot België zullen gaan hè? Op de fiets.
We waren toch aan het dollen? toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, zal niet meer reageren in dit topic, dag.
DOE DAN!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:10 schreef Insomaniac het volgende:
JOOG IK MOET JE WAT VERTELLEN!
Niet te vertrouwen, die Mohammedanen, joog.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
We waren toch aan het dollen? toch?
Moet ik je komen pijpen ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
Verdulle BS, mijn penis geeft kopjes tegen mijn bureaublad.
Wel!quote:
*donequote:Op woensdag 5 september 2007 12:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel!
En ja, rijg je slokdarm om mijn penis. Ik wil het.
Help me uit mijn onzekerheid - is dit waar of probeer je me als Startende Fokker wat wijs te makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet eerst alle injecties halen enzo en m'n Zuster Theresa-Yvonne gewaden passen.
Ik ga arme negertjes helpen
Ik vergeet jullie nooit, jullie zijn de familie die ik nooit gehad heb
Oké, thanksquote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Renesite het volgende:
Het is waar Newbie... O het is zo waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |