abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 21:40:01 #126
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41783806
Er wordt gezegt dat ze de keuze maakte om te "pullen" . Dat betekend niet dat ze het gebouw hebben opgeblazen maar dat ze de brandweer hebben teruggeroepen hoor

Deze is ook al in de screw-docu uitgelegd.
To infinity…and beyond!
  Moderator woensdag 13 september 2006 @ 21:55:52 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41784374
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef based het volgende:
ik weet niet of mensen hier nog over WTC 7 lopen te zeuren..anyway, larry silverstein geeft zelf toe dat ze het gebouw hebben opgeblazen.

http://www.youtube.com/watch?v=R6ufakK2fIc
Lees eens het hele topic ofzo voor je begint te praten.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 13 september 2006 @ 22:44:17 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41786213
dat er nog mensen zijn die denken dat de term pull it enkel pull the building kan hebben betekend..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_41786333
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef BaajGuardian het volgende:
dat er nog mensen zijn die denken dat de term pull it enkel pull the building kan hebben betekend..
Die zijn op het punt waar jij een jaar geleden zat. Er is dus nog hoop
  woensdag 13 september 2006 @ 22:49:53 #130
11458 ivetje
pi_41786414
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Oew, nu stoer lullen maar wel een berg topics hebben geopend over de loose change-film. Niet zo uit de hoogte doen hoor
To infinity…and beyond!
  woensdag 13 september 2006 @ 23:16:28 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41787490
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

Oew, nu stoer lullen maar wel een berg topics hebben geopend over de loose change-film. Niet zo uit de hoogte doen hoor
man waar heb je het steeds over, alsof je enkel reageerd om mij te flamen ofzo, ga toch wieberen.
  donderdag 14 september 2006 @ 01:04:01 #132
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_41789626
Wat mij dwars zit, is dat als het pentagon die tapes ineens vrijgeeft... je toch een rare JFK tapes na smaak hebt.

Alleen met de technieken van tegenwoordig zou dat vlekkenloos verborgen kunnen worden.

-indien die intentie er is-
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 14 september 2006 @ 07:40:12 #133
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41791903
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Daar is geen neus doorheen gekomen en heb je de videobeelden bekeken van die Boeing die ze op een verstevigde atoombunkermuur hebben laten crashen met full speed?

Dat vliegtuig loste bijna op in een wolk van stof.
Nee, die beelden ken ik niet
Ik ken wel beelden van een F4 Phantom die ze op een verstevigde atoombunkermuur hebben laten crashen met full speed.

Maar vergeleken met een Boeing is dat maar een klein straaljagertje...
En alhoewel het Pentagon op dat deel ook een verstevigde muur had, was het nog niet zo stevig als een atoombunkermuur.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 14 september 2006 @ 07:55:26 #134
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41791986
Ik heb net deel 1 van 19 gezien van Screw Loose Change...
Maar dat is net zo zwak onderbouwd als Loose Change zelf is... Als je in een complot wil geloven bied Loose Change vele mogelijkheden om het te doen, en als je liever niet aan een complot wil denken geeft screw Loose Change je die mogelijkheden.
Maar beide bestaan uit het noemen van dingetjes die goed in hun theorie passen, en weglaten van dingen die er niet in passen...

Zijn de resterende 18 delen net zo??
pi_41792163
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb net deel 1 van 19 gezien van Screw Loose Change...
Maar dat is net zo zwak onderbouwd als Loose Change zelf is... Als je in een complot wil geloven bied Loose Change vele mogelijkheden om het te doen, en als je liever niet aan een complot wil denken geeft screw Loose Change je die mogelijkheden.
Maar beide bestaan uit het noemen van dingetjes die goed in hun theorie passen, en weglaten van dingen die er niet in passen...

Zijn de resterende 18 delen net zo??
Ik heb niet de delen gezien, maar een volledige versie van Screw Loose Change (na ja, het eerste uur dan). Ik vond de eerste tien minuten erg suggestief, maar daarna werd het een stuk minder suggestief en komen ze met goede feiten.
  donderdag 14 september 2006 @ 08:28:02 #136
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_41792308
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik heb niet de delen gezien, maar een volledige versie van Screw Loose Change (na ja, het eerste uur dan). Ik vond de eerste tien minuten erg suggestief, maar daarna werd het een stuk minder suggestief en komen ze met goede feiten.
Ah ok
Dan ga ik de rest ook bekijken
Deel1 zijn de eerste 9 minuten van Screw Loose Change. En die vond ik dus ook erg suggestief...
pi_41792367
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar dat was toch een privefilmpje, waarmee de maker pas veel later op de proppen kwam?
Herstel, het was wel een prive-filmpje maar door de FBI in beslag genomen.

Volgens Screw Loose Change mag de FBI in beslag genomen zaken niet zomaar vrijgeven, want het blijft privé-eigendom. Zou ongrondwettelijk zijn.
(Wat ik me dan wel afvraag is of ze dan de rechtmatige eigenaar niet kunnen vragen of ze het mogen vrijgeven, maar misschien mag dat weer niet als ze het filmpje nog willen gebruiken in toekomstige rechtszaken).
  donderdag 14 september 2006 @ 09:49:40 #138
11458 ivetje
pi_41793890
quote:
Op woensdag 13 september 2006 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

man waar heb je het steeds over, alsof je enkel reageerd om mij te flamen ofzo, ga toch wieberen.
Ik heb gevraagd om bewijzen dat loose change niet klopte, die heb ik jou tot nu toe nog niet echt zien geven. Je bent op 1 ding ingegaan en verder niet. Je zit nu ineens iemand af te zeiken die loose change gezien heeft en dat misschien wel gelooft, terwijl je nog niet zo lang geleden het zelf ook geloofde. Dat vind ik uit de hoogte doen ja, je kan iemand gewoon uitleggen wat er niet klopt ipv achterlijke opmerkingen te maken meteen. Niet iedereen heeft de screw-docu gezien als ik het hier zo bekijk dus niet iedereen weet alles. En jij ook niet. En dat is helemaal niet om je af te zeiken, maar je moet nu niet ineens doen alsof iedereen die de complotten gelooft een loser is. Vind dat gewoon niet kloppen

ik ben een vrouw overigens...
To infinity…and beyond!
pi_41795076
Niemand weet alles

Alleen is het geloven in complottheorieën blijkbaar spannender dan wat er echt is gebeurd. Vond ik overigens al 'spannend' genoeg. Er zijn veel feiten aan te halen om de complottheorieën onderuit te halen. Maar voor mezelf, en dat is geen feit, is mijn bewijs dat al die complottheorieën niet waar zijn dat er dan teveel mensen bij betrokken moesten zijn geweest. En hoe kunnen zoveel mensen hun mond houden bij 3000 doden... Is er dan niemand die een klein beetje schuldgevoel heeft gekregen? Maar die iemand is er niet en die iemand heeft nog nooit een woordje laten uitlekken naar de pers. Volgens de makers van Loose Change waren 'slechts' 50 mensen voldoende om het zo te veroorzaken zoals zij het zagen. 50!! Dat is niet slechts, dat zijn verdomd veel mensen om een geheim te bewaren waarbij 3000 mensen om het leven zijn gekomen.

Oh ja, er komt alweer een deel 3 van Loose Change aan Blijkbaar moeten ze idd steeds de waarheid aanpassen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 september 2006 @ 11:10:25 #140
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41795802
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd om bewijzen dat loose change niet klopte, die heb ik jou tot nu toe nog niet echt zien geven. Je bent op 1 ding ingegaan en verder niet. Je zit nu ineens iemand af te zeiken die loose change gezien heeft en dat misschien wel gelooft, terwijl je nog niet zo lang geleden het zelf ook geloofde. Dat vind ik uit de hoogte doen ja, je kan iemand gewoon uitleggen wat er niet klopt ipv achterlijke opmerkingen te maken meteen. Niet iedereen heeft de screw-docu gezien als ik het hier zo bekijk dus niet iedereen weet alles. En jij ook niet. En dat is helemaal niet om je af te zeiken, maar je moet nu niet ineens doen alsof iedereen die de complotten gelooft een loser is. Vind dat gewoon niet kloppen

ik had het niet tegen jou,
de bewijzen dat loose change niet klopt zijn te zien in screw loose change, ik zeik niemand af.
en als je mij ook maar een beetje kende wist je dat ik niet denk dat iedereen die complotten gelooft een loser is, aangezien ik er zelf in heb geloofd.
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 11:17:46 #141
16180 crew  CoolGuy
pi_41796007
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:41 schreef Isabeau het volgende:

Oh ja, er komt alweer een deel 3 van Loose Change aan Blijkbaar moeten ze idd steeds de waarheid aanpassen.
Inderdaad. Dé waarheid heeft maar 1 versie. Als je constant je verhaal moet aanpassen dan heb je niets onderzocht, dan heb je gewoon wat suggestiefs bij elkaar geflikkerd en schreeuw je gewoon heel hard.
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 11:18:51 #142
16180 crew  CoolGuy
pi_41796044
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

Je kunt als je toch zo graag wil weten wat er allemaal niet klopt, ook gewoon eens Screw Loose Change kijken. Je hebt Loose Change immers ook gekeken. Dan zie je het voor jezelf, in plaats van dat anderen het je moeten vertellen.
pi_41796077
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je kunt als je toch zo graag wil weten wat er allemaal niet klopt, ook gewoon eens Screw Loose Change kijken. Je hebt Loose Change immers ook gekeken. Dan zie je het voor jezelf, in plaats van dat anderen het je moeten vertellen.
Idd
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 11:21:24 #144
16180 crew  CoolGuy
pi_41796122
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Idd
ik vind het bijna eng worden, zovaak zijn wij het met elkaar eens
pi_41796154
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Inderdaad. Dé waarheid heeft maar 1 versie. Als je constant je verhaal moet aanpassen dan heb je niets onderzocht, dan heb je gewoon wat suggestiefs bij elkaar geflikkerd en schreeuw je gewoon heel hard.
En dat klopt ook gewoon.
quote:
Dylan Avery is the director and narrator of the documentary Loose Change, a film that questions the official explanation of the September 11, 2001 attacks. Avery is 22 years old and is from Oneonta, New York.

According to a recent interview in The John Ziegler Show, Avery originally planned his documentary to be a fictional story until further research led him to believe that his "supposedly fictional story was not fictional at all." That same interview was cut short when Avery and his companion stormed out of the studio after just one segment, upset that Ziegler was being disrespectful.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 11:36:21 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_41796503
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat klopt ook gewoon.
[..]
Ze werden boos en liepen weg Wat ontzettend kinderachtig. Na 1 deel van de show al. Omdat de presentator 'onrespectvol' was. Met andere woorden, die presentator was sceptisch, reageerde waarschijnlijk hetzelfde als de sceptici hier doen, met logica dus, en die gast reageerde ook hetzelfde zoals de believers hier doen, emotioneel gaan reageren.
pi_41796742
Probeer nou gewoon es ontopic te blijven ipv steeds te willen spotten met andersdenkenden.
Alle 911 topics gaan niet meer over 91-dingen, die gaan gewoon over hoe belachelijk de posters wel zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 11:46:42 #148
16180 crew  CoolGuy
pi_41796892
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef UncleScorp het volgende:
Probeer nou gewoon es ontopic te blijven ipv steeds te willen spotten met andersdenkenden.
Alle 911 topics gaan niet meer over 91-dingen, die gaan gewoon over hoe belachelijk de posters wel zijn.
Ik ben ontopic, ik reageer op wat Isabeau plaatst. Verder vind ik het tekenend, dus dat mag ik dan toch wel aangeven?
Ik vind debunk trouwens niet helemaal het correcte woord in dit topic.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:36:26 #149
11458 ivetje
pi_41798307
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb screw loose change ook gezien hoor Als je even mee had gelezen met mijn posts had je dat al lang kunnen zien. Het ging mij om die ene opmerking van de TS, waarin hij het een beetje belachelijk maakt als je denkt dat "pull it" over het gebouw ging. Vind het gewoon niet echt passen dat je daar zo'n opmerking over maakt als je het een jaar geleden ook zelf nog geloofde. Je kan dat ook op een normale manier uitleggen aan zo iemand, daar heft hij/zij meer aan denk ik Dat was het hele probleem
Maar boeie, dit gaat offtopic!!

Dus, deel 3...ben benieuwd Wel beetje lomp idd als je telkens jou eigen waarheid moet aanpssen, maar goed. We zien wel weer waar ze mee op de proppen komen
To infinity…and beyond!
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 12:49:54 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_41798641
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb screw loose change ook gezien hoor Als je even mee had gelezen met mijn posts had je dat al lang kunnen zien. Het ging mij om die ene opmerking van de TS, waarin hij het een beetje belachelijk maakt als je denkt dat "pull it" over het gebouw ging. Vind het gewoon niet echt passen dat je daar zo'n opmerking over maakt als je het een jaar geleden ook zelf nog geloofde. Je kan dat ook op een normale manier uitleggen aan zo iemand, daar heft hij/zij meer aan denk ik Dat was het hele probleem
Maar boeie, dit gaat offtopic!!

Dus, deel 3...ben benieuwd Wel beetje lomp idd als je telkens jou eigen waarheid moet aanpssen, maar goed. We zien wel weer waar ze mee op de proppen komen
Wel, dat is BG. Ik weet niet hoe lang jij al hier rondbanjert op Fok! maar BG is een beetje een..aparte user Hij is altijd nogal fel, maar hij bedoeld het wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')