En vooral waaromquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar halen ze toch types als chankwal en hillie vandaan ga je je afvragen!
ja idd...waar stopt de pijn ?quote:
Misschien onderschatten wij het absoluut niets te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
t Zijn echt mietjes. Je kunt toch wel 2 dagen weinig slaap hebben?! Sjongejonge zeg.
Dat heeft er zeker mee te maken. Die andere dagen lagen ze ook nog uren te hangen en te maffen overdagquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien onderschatten wij het absoluut niets te doen hebben.
Ze worden er lui van ja. Gezien t feit dat ze niets hoeven te doen heeft t lichaam de slaap niet nodig derhalve moet opblijven geen probleem zijn. Ze moeten alleen niet constant erover ouwehoeren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja Jeroen en Hilde. Dat vink nou niet echt een graadmeter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Hilde snappen niet dat Marcel eruit is gestemd voor het publiek. Hebben ze dan echt niet door dat je moet opvallen om stemmen te krijgen?
Klopt,Micheliene heeft der jetsers.E10 het vol is vol en Hilde....euh ja Hilde....quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Hilde snappen niet dat Marcel eruit is gestemd voor het publiek. Hebben ze dan echt niet door dat je moet opvallen om stemmen te krijgen?
Hummie heeft helemaal niets, deze opdracht was ook al in BB Belgie te zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef charlysilva het volgende:
En het is nog maar Dinsdag.Hummie heeft deze keer toch een lekkere opdracht gemaakt![]()
"The torture never stops" (Frank Zappa)quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd...waar stopt de pijn ?
Nog een kutopdracht ook, want je gaat nu de hele dag echt alleen maar hangende mensen zien waar geen zinnig woord meer uitkomt. Ik denk niet dat dit leuke streams gaat opleveren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hummie heeft helemaal niets, deze opdracht was ook al in BB Belgie te zien![]()
ik denk dat Marcel ze behoorlijk overtuigd had mbt zijn motivatie dat Hilde het huis wel uit zou gaan, in zijn ogen danquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Ach...ik kijk niet naar BB buitenland,desondanks leuke opdracht wie hem dan ook heeft bedachtquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goh,alweer niet orgineel van Hummiequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste idee toen ik die opdracht hoord. Ik hoopte nog dat ik ongelijk zou krijgen maar helaas.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog een kutopdracht ook, want je gaat nu de hele dag echt alleen maar hangende mensen zien waar geen zinnig woord meer uitkomt. Ik denk niet dat dit leuke streams gaat opleveren.
Precies, als je bezig bent dan valt het wel mee, maar zij hebben natuurlijk geen afleiding.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Egbert dat wel zou moeten weten emt al zijn reality ervaring.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Hilde snappen niet dat Marcel eruit is gestemd door het publiek. Hebben ze dan echt niet door dat je moet opvallen om stemmen te krijgen?
ja vroeg me ook al af wattie bedoeldenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:52 schreef arneaux het volgende:
Jeroen staart voor zich uit, doet eigenlijk niets bijzonders maar zegt dan opeens uit het niets :"Mensen doen rare dngen om wakker te blijven hoor."
Dat weet hij zelf ook niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:53 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ja vroeg me ook al af wattie bedoelden![]()
Hij voetbalt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef intoyou het volgende:
Hey iets tussendoor, kreeg gisteren een fitnesstmagazine in de bus en daar staat Jeroen op. tenminste dat denk ik.. hij lijkt er verrekte veel op. Doet hij iets met sport? Ik zie hem eigenlijk nooit sporten in BB, meer hangen.
wat is dat toch een saai persoon zeg.quote:
Nee dat heeft niets met voetballen te maken nee maar je vraagt zelf of hij iets aan sport doet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef intoyou het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met fitness te maken? Ons mam zweert bijna dat ze hem gezien heeft.
Toen ik 6 was melde ik ook altijd ff netjes bij mn moeder dat ik ging pissen. Ik weet niet hoe oud Jeroen nu is?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:02 schreef itsme het volgende:
jeroen zit bij Marcia.
jeroen: O ik moet nu wel heel erg naar de wc
marcia: doe dat maar effe
Jeroen: ja want anders houd ik het niet meer op en daar wordt jij ook niet vrolijker van
(Marcia is al lang blij dat ze van hem af is volgens mij)![]()
lol. precies. Die gesprekken van hem gaan zo moeizaam.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Toen ik 6 was melde ik ook altijd ff netjes bij mn moeder dat ik ging pissen. Ik weet niet hoe oud Jeroen nu is?.
Ze klagen nu bijna net zo erg als wij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
Ik zou van die stem van micheline al direct in slaap donderstralen....wat een lijzig stemgeluid zeg pfffffffff
Trouwens dat geklaag de hele tijd van iedereen daar....niet normaal zeg ...
Wat else is new.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
Trouwens dat geklaag de hele tijd van iedereen daar....niet normaal zeg ...
ja ho even, hier op het forum is wel klagen van kwalitatief hoogstaand niveau he!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze klagen nu bijna net zo erg als wij.![]()
Mooi...de eersten worden al paranoide!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Sabrina vertelt iets over het wakkerblijfplan.
Etienne :"Oooh, dat heeft Marlies zeker weer verzonnen, ze tieft maar lekker op!"
Etienne :"Heeft die dikke trut zeker weer bepaald?!"
Etienne :"Dus ze gaan nu voor ons dingen beslissen?"
Goed bezig.
ik noem dat grootheidswaanzin, e10 denkt dat ie al gewonnen heeft, omdat ie die nominatie overleefd heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Etienne :"Oooh, dat heeft Marlies zeker weer verzonnen, ze tieft maar lekker op!"
Goed bezig.
zo! had ik niet gehoord al werd er inderdaad nog meer gezegd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Goed bezig.
Daar zijn we het dit jaar dan in ieder geval 100% over eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef versabommie het volgende:
overigens...ik vertrouw die tijn voor geen ene meter...er is iets goed mis met die gast!
voor de verandering ook een keer leukquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zijn we het dit jaar dan in ieder geval 100% over eens
oh mooi, thanks! Ik heb net even de 3 foto's gescanned (super slechte scanner, maar toch, voor de jeroen fans onder ons)quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:02 schreef Snoet123 het volgende:
Even bij de buren geleend ( MW) Jeroen schijnt wel op een reclame folder te staan van een of andere fitness
school
Bovenaan de pagina is een klein fotootje van Jeroen te zien
http://www.getactivenederland.nl/?prov=0
O dan zal sabrine hem zo wel weer achter na gaan, of hij komt terug.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:20 schreef arneaux het volgende:
Etiënne is afgetaaid, hoe verassend.
jupquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:22 schreef Kinga het volgende:
Maareh, ze hebben gisteren toch genomineerd, volgende week maandag weer exit dus?
Dik Marlies?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Goed bezig.
Zeker zo'n oude 320quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Jaa ik heb een BMW klaarstaan."
t Mooiste is dat niemand ernaar vroeg, je merkte gewoon dat hij t ff wilde zeggen. En dan ook meteen een BMW, pauperbakken.
Ik vond t ook al raar.quote:
Gewoon echt op elke foto precies hetzelfde hoofd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:. Die Prodentsmile van Jeroen. Je ziet gewoon aan heel zijn houding en uitstraling dat er níks inzit.
Zo echt wat een plofkop heeft die gekregen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Etienne moet wat zeggen, Hij is zelf vadsig.![]()
O ja nu zie ik het.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon echt op elke foto precies hetzelfde hoofd.
quote:
echte kampersbak tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:30 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat is hem en dan vooral die gouden velgen
![]()
monique is toch met rob getrouwd ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:32 schreef itsme het volgende:
monique denkt dat barry van haar af is. sabrine: wat is het verschil?
Ik kwam er te laat in.
ik hoorde Moon tegen sabrine zeggen dat ze het wel knap vond van haar.
dat klinkt als Hildequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:36 schreef itsme het volgende:
ze hebben het over de was en dat iemand nooit wat doet en dat die voortaan zijn bek moet houden![]()
Vanavondquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Wanneer horen ze eigenlijk wie er genomineerd staat
Bij de LOI zekerquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef Verida het volgende:
hij heeft van de week zitten vertellen dat hij zijn rijbewijs nog niet heeft, hij moest afrijden, maar bb kwam ertussen, hij heeft ergens een aanbiedingscursus van 24 lessen gevolgd
En hoeveel tijd hebben ze gebruikt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef Coraatje het volgende:
hallo ik ben even de draad kwijt ze hebben geslapen is er iemand wakker gebleven dan,en zo ja wie was dat dan?
En wat moet het zijn?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:26 schreef puntoortje het volgende:
kunnen ze daar niet meer tellen ofzo....50 X 20...
egbert zei 100 honderd
jeroen en hilde zeiden 10000 tienduizend
4 uurquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:22 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En hoeveel tijd hebben ze gebruikt.
geen idee.....maar dat iig nietquote:
van de talpa sitequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef Coraatje het volgende:
hallo ik ben even de draad kwijt ze hebben geslapen is er iemand wakker gebleven dan,en zo ja wie was dat dan?
ja maar er staat nergens wie er wakker is gebleven ,als ze met zijn alle zijn gaan slapen hebben ze wel een risico genomenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
van de talpa site
08:01"Koffietijd, een beetje gezelschap"
Alle Bewoners zijn wakker! Vannacht is wel wat tijd van de Slaapklok afgegaan. Er werd besloten dat een klein beetje slaap wel nodig is, maar nu is iedereen wakker en klaar om de Tuin in te gaan.
Toen de streams aangingen stond er nog 11 uur op de klok
Ik denk dat het er nu nog staat?
kom op he, 20x50=1000, valt me tegen van jequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geen idee.....maar dat iig niet![]()
![]()
weet het niet zeker maar volgens mij is rik opgeblevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar er staat nergens wie er wakker is gebleven ,als ze met zijn alle zijn gaan slapen hebben ze wel een risico genomen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kom op he, 20x50=1000, valt me tegen van je![]()
ik dacht semmie en egbertquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
weet het niet zeker maar volgens mij is rik opgebleven
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en jij gaat door voor de koelkast
![]()
kwist t ook niet zeker, ik dacht het uit een opmerking van rik, maar als jij het zegtquote:
....ik heb niet altijd gelijk hoor...( wel vaakquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kwist t ook niet zeker, ik dacht het uit een opmerking van rik, maar als jij het zegt![]()
Jullie winnen allebei een schaakspel van wc rollenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:46 schreef puntoortje het volgende:
....ik heb niet altijd gelijk hoor...( wel vaak) maar veulen schreef net "Semih, Rik en Tijn worden aangesteld als wakers om de tijd in de gaten te houden. Semih gaat direct maar koffie zetten. Na een paar uurtjes slaap komt ook Etiënne de wakers bijstaan." dus we hebben allebij een beetje gelijk
![]()
Semih houdt van sporten en loopt regelmatig hard. Ook sport hij graag bij David Lloyd Sports and Health Club. Zijn grote liefde is niet zijn vriendin maar zijn oldtimer Volkswagen Karmann Ghia Coupé. Vermoedelijk is hij eigenaar van take-a-salad in Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:44 schreef mamapan het volgende:
Zouden ze niet weten dat het witte vlak rechtsonder in de hoek moet zitten?
[afbeelding]
(en nog even een vraagje, wie van de bewoners was de trotse bezitter van een Karmann Ghia. Ik kan 't nergens terug vinden)![]()
dit is wel een weekendje Parijs waardquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Semih houdt van sporten en loopt regelmatig hard. Ook sport hij graag bij David Lloyd Sports and Health Club. Zijn grote liefde is niet zijn vriendin maar zijn oldtimer Volkswagen Karmann Ghia Coupé. Vermoedelijk is hij eigenaar van take-a-salad in Rotterdam.
lang leve googelen..hihi..quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit is wel een weekendje Parijs waard![]()
ik denk een briefje van zijn papa en de helfd van zijn geldquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Wat gebeurt er, e10 heb een envelop en ze omhelsen elkaar
Beste e10,quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk een briefje van zijn papa en de helfd van zijn geld
Etiënne,quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Beste e10,
ik zal Jeroen denk ik meer missen als jou, maar hier heb je die centen, doe dr wat leuks voor.
liefs papa
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Etiënne,
Wil je aan Jeroen doorgeven dat t een goede kerel is. O ja, dit geld moet je maar aan hem geven.
Marcel
toch vind ik zo'n rode auto met een paardje mooierquote:
Patserbakken. Aston Martin is beter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef mamapan het volgende:
[..]
toch vind ik zo'n rode auto met een paardje mooier![]()
nee, die met dat paardjequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Patserbakken. Aston Martin is beter.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef mamapan het volgende:
[..]
toch vind ik zo'n rode auto met een paardje mooier![]()
Landroverquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:03 schreef arneaux het volgende:
Patserbakken. Aston Martin is beter.
....hahah ...ik kom niet meer bij...quote:
Die bedoelde ik ookquote:
De Vogue is inderdaad geyl.quote:
Dan doe je dat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:10 schreef puntoortje het volgende:
iedereen loopt daar maar met korte broeken en bikini's...dat wil ik ook
ik moet over 7 minuten weg...als ik me ga omkleden ben ik over een half uur nog niet weg...hahhaquote:
wat houd je tegen, het is echt een prachtige dag weer dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:10 schreef puntoortje het volgende:
iedereen loopt daar maar met korte broeken en bikini's...dat wil ik ook
Helaas. Met dit weer doe ik standaard een korte broek aan als ik thuis ben van college.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik moet over 7 minuten weg...als ik me ga omkleden ben ik over een half uur nog niet weg...hahha
ik jaloers...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Helaas. Met die weer doe ik standaard een korte broek aan als ik thuis ben van college.
Verdampt t water dan niet meteen? Ik heb altijd geleerd dat dat niet goed was.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Veulen het volgende:
Als ze de tuin gaan sproeien kunnen ze het beter nu doen. Met koud water...
ik denk dat het meer om de mensen die in de tuin liggen gaat, doe maar ijswater idd, worden ze lekker wakker vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verdampt t water dan niet meteen? Ik heb altijd geleerd dat dat niet goed was.
Het is ook niet goed voor de planten maar wel voor hun. Die tuin walsen ze over 100 dagen toch over met een buldozer en veel lelijker dan nu kan ie er niet van worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
Verdampt t water dan niet meteen? Ik heb altijd geleerd dat dat niet goed was.
Monique, prachtig buikje heeft ze ook trouwens voor een vrouw van 35quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:28 schreef Morwen het volgende:
Raad het plaatje, van wie is deze bikini![]()
[afbeelding]
De regie neemt de dames 1 voor 1 zeer close in beeld![]()
Zeker weten en ik dacht dat het Janine was, maar die zie ik nu volledig aangekleed in de tuin zittenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Monique, prachtig buikje heeft ze ook trouwens voor een vrouw van 35![]()
alles voor de kijkcijfersquote:
True that.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef Morwen het volgende:
Egbert snapt nog steeds niet dat het geestelijke vermoeidheid is, ze kunnen beter iets bedenken om dat te stimuleren. Praten over films, boeken, weet ik veel wat. Of denkspelletjes. En ga het huis schoonmaken ofzo. Bezig blijven, een beetje rondhangen wordt je alleen maar lamlendig van.
Ken iemand die wakker kan blijven met de ogen gesloten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:08 schreef Veulen het volgende:
Ik kende iemand die kon slapen met d'r ogen open...
Ik ken ook iemandquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Ken iemand die wakker kan blijven met de ogen gesloten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*hehe* Das niet handig met deze opdracht. Gaan ze de hele tijd lopen gillen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ken iemand die wakker kan blijven met de ogen gesloten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:49 schreef Bocaj het volgende:
Janine: Dank je wel big brotthhhhhuuurrrrrr
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:49 schreef Bocaj het volgende:
Janine: Dank je wel Thanks big brotthhhhhuuurrrrrr
In principe is BB dat ook in het huis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:50 schreef n1ek het volgende:
die Janine weer 'thank you big brother' zij slijmt altijd weer en denkt echt dat Big Brother een god is ofzo
overdreve om op alles 'thank you bb' te zeggen als een klein kindquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
In principe is BB dat ook in het huis.
Ja, maar Janina gaat te ver met haar adoratiequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
In principe is BB dat ook in het huis.
wat een womanizer is t toch he, die e10, zou dr na BB nou echt nog 1 chick geinteresseerd zijn in hemquote:
Pffff. Dat hij dat doet, t is echt kenkerwarm buiten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:54 schreef intoyou het volgende:
etienne ligt weer lekker knus bij sabje
[afbeelding]
Duurde ook maar 10 seconde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffff. Dat hij dat doet, t is echt kenkerwarm buiten.
Iets minder, want Egbert lag net paar seconden met ogen dichtquote:
damn, die zijn echt bruin gewoon, geel is niet eens meer van toepassingquote:
hmm dit gaat dus nooit goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets minder, want Egbert lag net paar seconden met ogen dicht
gewoon egbert om de paar minuten ff een rot schop verkopen...zal vast werkenquote:
Jawel lukt ze welquote:
Idd, en anders helpt BB wel een handje (door Red Bull te geven bijv)quote:
Red Bull, wat een ideequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en anders helpt BB wel een handje (door Red Bull te geven bijv)
Ik drink het zelf wel, en wordt er stevig energiek vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Red Bull, wat een idee
Even fanatiek rondstuiteren om vervolgens compleet ramkapot te gaan, tis trouwens niet eens te drinken zonder alcohol, vieze zoete zooi... brrr
Hebben ze vannochtend ook gedaan maar sommige werden misselijk van de koffiequote:Gewoon veel koffie erin gieten werkt net zo goed
Semih is dan ook volgens mij verkapt heaumeau!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef intoyou het volgende:
Etienne tussen de vrouwen, semih staat er ook bij, maar die zie je niet
[afbeelding]
geef mij 2 potten koffie en erna slaap ik ook als een osssssssquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Red Bull, wat een idee
Even fanatiek rondstuiteren om vervolgens compleet ramkapot te gaan, tis trouwens niet eens te drinken zonder alcohol, vieze zoete zooi... brrr
Gewoon veel koffie erin gieten werkt net zo goed
BB is keihard, iedereen die uitgekotst word laten hun tot aan het einde in het huisquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Morwen het volgende:
Mag Jeroen eruit maandag, plieessssss. Erger me dood aan dat hoofd en dat gestotter van die hersenloze![]()
Zal wel weer niet natuurlijk![]()
De opdracht gaat toch mislukken denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en anders helpt BB wel een handje (door Red Bull te geven bijv)
quote:Geheime Missie voor Egbert
De Bewoners denken dat Egbert naar de Dagboekkamer moest voor de verkwikkende blikjes RedBull. Maar er is meer aan de hand.
Egbert krijgt een brief van Big Brother:
"Egbert,
Het is simpel. Om je sleutel terug te krijgen, moet jij de weekopdracht laten mislukken. Dat moet niet moeilijk zijn. Je slaapt gewoon meer dan mag.
Maar let goed op. Wanneer je Medebewoners argwaan krijgen en je van een geheime missie gaan betichten, heb je mooi pech.
Wanneer je ook maar met iemand spreekt over je Geheime Missie dan ben je niet alleen nog steeds je sleutel kwijt, dan sta je ook genomineerd. Wat maar lastig is zonder sleutel.
Egbert, Big brother biedt je een mooie kans om je sleutel terug te krijgen. Grijp die kans met beide handen aan.
Oja, de blikjes vormen jouw alibi voor jouw verblijf in de Dagboekkamer.
En, je kunt deze brief maar beter in de Dagboekkamer laten liggen.
Big Brother"
Bron: talpa
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De opdracht gaat toch mislukken denk ik
[..]
Jij slaapt altijdquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
geef mij 2 potten koffie en erna slaap ik ook als een osssssss
Hej....dat is wel een interessante twistquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Oeh, I like itquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
kom maar eens met je bevallige lijfje buurten, dan piepte gij wel anders hehehequote:
Hij zal alleen zeer moeilijk uitvoerbaar zijn omdat de andere bewoners direct kunnen zien dat de klok gaat lopenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:38 schreef LeonII het volgende:
Haha geweldig die geheime opdracht.
als tie slim is dan werpt ie zich op als slaapwacht, ken die vervolgens gewoon in slaap vallen en met een beetje geluk, is de opdracht morgen al misluktquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zal alleen zeer moeilijk uitvoerbaar zijn omdat de andere bewoners direct kunnen zien dat de klok gaat lopen
Maargoed, dit is dus de eerste geheime missie van deze BB
Daar lijkt het nu op, maar ik weet zeker dat BB toch wel met iets komt wat de sleutel terugbrengtquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus sowieso rantsoen begrijp ik. Tenminste als Egbert slaagt. Dus hij moet kiezen tussen het naaien van zijn medebewoners of zijn eigen sleutel. Of zullen ze echt 30.000 kwijt zijn als hij zijn sleutel niet heeft?
Jah ok maar dat betekend ok geen drank...... als de weekopdracht mislukt.... ik vind de bewoners een stuk leuker met rank en normaal eten....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
strakke actie van BB, de beste tot nog toe
![]()
Doet ie slimquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Eggie ligt alweer te tukken
Misschien gaat ie aanbieden wakker te blijven en dan toch slapen en hopen dat ze zich verslapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zal alleen zeer moeilijk uitvoerbaar zijn omdat de andere bewoners direct kunnen zien dat de klok gaat lopen
Dat is de slaaptijd die de bewoners nog overhebben tot donderdag 13:00uurquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waar staat die klok voor op stream 1?
nee hoor, je had ook nog Jeroen en Milica als stelletjequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
dat was een weekopdrachtquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef intoyou het volgende:
[..]
nee hoor, je had ook nog Jeroen en Milica als stelletje
ik weet niet of dit slim is, hij kan het beter op zon manier doen dat het lijkt of de hele groep de opdracht heeft verneukt, deze kleine slaappogingen gaan toch opvallen op een gegeven momentquote:
Ja dacht ik al maar ik zag niemand slapen ( stream 2 en 4 zijn stuk bij mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is de slaaptijd die de bewoners nog overhebben tot donderdag 13:00uur
Rightquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom maar eens met je bevallige lijfje buurten, dan piepte gij wel anders hehehe
Het was ook meer een excuus om Eggbert naar de DBK te lokken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat debiel, Red Bull
Snappen ze nou niet dat Red Bull een vermoeidheidsVERTRAGER is, en niet een vermoeidheidwegnemer oid?
De slaaphormonen worden door caffeine geblokkeerd om aan de slaapreceptoren te binden, maar als de caffeine afgebroken is zit je nog steeds met een opgehoopde concentratie slaaphormoon.
Ja hallo, dat weet niet iedereen (ik bijvoorbeeld), maar toch bedankt voor deze wijze lesquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat debiel, Red Bull
Snappen ze nou niet dat Red Bull een vermoeidheidsVERTRAGER is, en niet een vermoeidheidwegnemer oid?
De slaaphormonen worden door caffeine geblokkeerd om aan de slaapreceptoren te binden, maar als de caffeine afgebroken is zit je nog steeds met een opgehoopde concentratie slaaphormoon.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef intoyou het volgende:
[..]
Ja hallo, dat weet niet iedereen (ik bijvoorbeeld), maar toch bedankt voor deze wijze les
Als ik Egbert was, dan liet ik die opdracht mooi mislukken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef avonne het volgende:
hm... Egbert doet natuurlijk braaf wat BB zegt, maar is dat wel verstandig?
Moet hij het niet gewoon laten voor wat het is?
Donderdag kan hij dan de bewoners vertellen dat hij ze "gered" heeft. Misschien dat hij zo wat goodwill kan kweken en gewoon niet genomineerd wordt.
Ik weet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |