Laten we het dan maar op een zuipen zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef appelsientje het volgende:
Atoomoorlog op 12 September
We gaan er aanen ik wilde zo graag voetbal kijken vanavond..
hehe cewl...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:59 schreef rubbereend het volgende:Google Earth
mooi dat NEderland nu ook scherp is, zit nu in mn eigen achtertuin te kijken
Hebben ze heel NL geupdate?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:59 schreef rubbereend het volgende:Google Earth
mooi dat NEderland nu ook scherp is, zit nu in mn eigen achtertuin te kijken
Yup helemaal.. je kan alleen de militaire vliegvelden enzo niet zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Zo, dat was even een lekker lang weekeind eruit
[..]
Hebben ze heel NL geupdate?
mijn huis is nu ook zichtbaar, dat was het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Zo, dat was even een lekker lang weekeind eruit
[..]
Hebben ze heel NL geupdate?
in het Hoge Noorden, Landal bij het Lauwersmeer. Bleek een prima keus met dit weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup helemaal.. je kan alleen de militaire vliegvelden enzo niet zien
Waar ben je geweest?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe cewl...
Wat zijn de coordinaten?
Heel Utrecht is nu ook scherp, dus ook mijn ouderlijk huis, en volgens mij zie ik zelfs mijn auto staan, en misschien mijzelf wel zitten op het terrasquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn huis is nu ook zichtbaar, dat was het niet![]()
Hehe bij ons zie juist de auto niet staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel Utrecht is nu ook scherp, dus ook mijn ouderlijk huis, en volgens mij zie ik zelfs mijn auto staan, en misschien mijzelf wel zitten op het terras
Maar het kan ook een andere zilvergrijze auto zijn
Toch mijn moeder eens bellen wie dat is
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel Utrecht is nu ook scherp, dus ook mijn ouderlijk huis, en volgens mij zie ik zelfs mijn auto staan, en misschien mijzelf wel zitten op het terras
Same here! Ons balkon is duidelijk te zien!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarom denk ik dat het mijn auto ook niet is, want die had ik toen nog niet....quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:17 schreef borisz het volgende:
het zijn foto's die vorig jaar zijn genomen, dat hoorde ik gister op 3fm,
dat kan ik ook zien, want de hockeyclub in de buurt heeft op de foto nog geen tweede veld en nu wel
Hahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef rubbereend het volgende:
heee Sientje zwaai ff dan zoom ik verder in
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |