jij ookquote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Jullie zijn wel lief hoor allemaal![]()
whehequote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "welke Fok!ker komt me neuken k thnx bbq omfg" topique ?
quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
... : :'( Ik ben vriendloos sinds gisteren ofzo :'(
Nu kan ik van jullie lieve mede-onz-fok!kertjes wel een arm om me heen gebruiken ofzo, lieve woordjes ook prima net als knuffels en kusjes (en in het geval van Remlof....jeweetwel).
maarmaarmaar....dan zeg je wel GROETJES VELDMUIS he als je bent klaargekomenquote:
quote:
veldmuid?quote:Op maandag 11 september 2006 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maarmaarmaar....dan zeg je wel GROETJES VELDMUID he als je bent klaargekomen![]()
Verkapte "Jennifuuur kan me niet klaar laten komen SOL plz help me reactie"quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Verkapte "Jennifuuur kan me niet klaar laten komen SOL plz help me reactie"
Samsonneke !! Amai hoe gaat het nu met u dan zeker he ! ?quote:
Goedzo, ja, okay, dat wil ik best roepen!quote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry muis gelijk edit gedaan
quote:Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Verkapte "Jennifuuur kan me niet klaar laten komen SOL plz help me reactie"
Dit topic gaat om mijquote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Samsonneke !! Amai hoe gaat het nu met u dan zeker he ! ?
Sea of lovke Amai ik ben terug van vakantie toch zeker he,quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit topic gaat om mijEn Samsonneke die een pootje om te troosten geeft
![]()
jullie was leuker geweest :|quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
Jezus, ga je schamen. Op die leeftijd nog zo infantiel en autistisch.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
Dan had ze maar mee moeten doen met de Fok! prijsvraag om die dildo te winnenquote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heel zielig allemaal![]()
the big and fantastic left-eye-cumshot ?quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Sea of lovke Amai ik ben terug van vakantie toch zeker he,
Ik zou u ook troosten dat is toevalig een van mijn specialiteiten.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Sea of lovke Amai ik ben terug van vakantie toch zeker he,
Ik zou u ook troosten dat is toevalig een van mijn specialiteiten.
Eigenlijk wel ja. Ronduit debiel hoe volwassen mensen zich te kijk kunnen zetten over iets virtueels wat vrouwelijk beweert te zijn.quote:
Amai ik wil u best lekker in u oogje spuiten he.quote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
the big and fantastic left-eye-cumshot ?
misschien nog wel belachelijker als je het serieus neemtquote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ronduit debiel hoe volwassen mensen zich te kijk kunnen zetten over iets virtueels wat vrouwelijk beweert te zijn.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
Jezus, ga je schamen. Op die leeftijd nog zo infantiel en autistisch.
achteraan aansluiten en trek maar een nummertje, zijn nog wachtende voor jequote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Amai ik wil u best lekker in u oogje spuiten he.
Als dit humor is? De meeste wereldoorlogen zijn grappiger.quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
misschien nog wel belachelijker als je het serieus neemt![]()
heb je morgen wat te doen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat neuken betreft ben jij de eerste en de enige en de laatste![]()
zie je eigen onderschrift bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
waarom komen de meeste van mijn topics uit over neuken en seks enzo![]()
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
uhhh dat heb ik niet geschreven toch?quote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zie je eigen onderschrift bijvoorbeeld![]()
Omdat je een enorm gebrek aan aandacht hebt?quote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor jou http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare.phpquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Omdat je een enorm gebrek aan aandacht hebt?
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef RealZeus het volgende:
Goed,we slaan een andere weg in.Bekijk het positief:
-je kunt weer vreselijk de beest uithangen zonder dat iemand er om zeikt.
-je kunt je door alles laten pakken wat 36 graden en warmer is,ook daar zeikt niemand over.
-je kunt je misdragen op de meet,dat lees je hooguit terug in het napraattopic.
Partytime.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |