achteraan aansluiten en trek maar een nummertje, zijn nog wachtende voor jequote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Amai ik wil u best lekker in u oogje spuiten he.
Als dit humor is? De meeste wereldoorlogen zijn grappiger.quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
misschien nog wel belachelijker als je het serieus neemt![]()
heb je morgen wat te doen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat neuken betreft ben jij de eerste en de enige en de laatste![]()
zie je eigen onderschrift bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
waarom komen de meeste van mijn topics uit over neuken en seks enzo![]()
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
uhhh dat heb ik niet geschreven toch?quote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zie je eigen onderschrift bijvoorbeeld![]()
Omdat je een enorm gebrek aan aandacht hebt?quote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor jou http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare.phpquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Omdat je een enorm gebrek aan aandacht hebt?
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef RealZeus het volgende:
Goed,we slaan een andere weg in.Bekijk het positief:
-je kunt weer vreselijk de beest uithangen zonder dat iemand er om zeikt.
-je kunt je door alles laten pakken wat 36 graden en warmer is,ook daar zeikt niemand over.
-je kunt je misdragen op de meet,dat lees je hooguit terug in het napraattopic.
Partytime.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |