abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41729792
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:55 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Bush is een oud mannetje geworden, hopeloos verstrikt in zijn eigen incompetentie en niet bij machte zich te beteren. Nog twee jaar, en dan is dat probleem ook weer opgelost.
Nee, dan krijgen we een ander.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41729832
quote:
Explosies in residentiële wijk Damascus

In de Syrische hoofdstad Damascus hebben zich verscheidene explosies voorgedaan in een wijk waar buitenlandse ambassades staan, waaronder die van de Verenigde Staten. Ook is er geweervuur gehoord. Wat zich precies afspeelt in de buurt, is onduidelijk, maar het lijkt erop dat de Amerikaanse ambassade is aangevallen. Syrische veiligheidstroepen hebben de wijk inmiddels afgegrendeld.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5009042

daar zaten toch ook nog steeds die 2 Syrisch-Nederlandse kinderen, in de Nederlandse ambassade?
pi_41729848
En de puinhoop blijft nog jaren liggen nadat meneer weg is.
pi_41729858
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:59 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5009042

daar zaten toch ook nog steeds die 2 Syrisch-Nederlandse kinderen, in de Nederlandse ambassade?
Twee jaar geleden hadden ze toch ook al zo'n aanval op het ambassadecomplex in Syrië?
pi_41729865
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Een waarschinlijk competentere.
pi_41729876
quote:
Suspected al-Qa'eda gunmen launched co-ordinated attacks on a diplomatic district of Damascus last night, sparking a fierce battle with security forces on the streets of the Syrian capital.

Explosions and gunfire were heard close to the British ambassador's residence in the Mazzeh district that houses several embassies, while a building formerly housing United Nations offices was set alight.
[ bron ]

28 april 2004.
pi_41729896
Mijn geheugen werkte weer eens goed.
pi_41729908
Trein van 11.51, 11.25 van huis. Even onthouden. Nog anderhalf uur dus.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:04:26 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41729959
Wel een dag te laat, hè... stelletje moslims hebben ook geen timing.
pi_41729969
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een waarschinlijk competentere.
Dat moet haast wel. Er zijn nu al een aantal Democraten die zich "gemeld" hebben als potentiële presidentskandidaat, waarvan ik verwacht dat ze het beter kunnen. Hoe zit dit eigenlijk bij de Republikeinen?
pi_41730074
Oh ja, Schwarzenegger...
pi_41730096
Republikeinen zijn eigenlijk bijna allemaal tuig.
pi_41730139
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb van de Europese politiek eigenlijk niet zo'n veel hogere dunk als van de Amerikaanse. Gelukkig is de EU als mogendheid volstrekt ommachtig, al zijn er nogal wat die net als Bush ook zo graag op avontuur wlllen met de EU als vehikel.

En krijgen we een Bush versie2? Dat moeten we maar afwachten. Het zou prettig zijn als er weer een president komt te zitten die niet zo verbonden is met, en geobsedeerd is door het Midden Oosten.
In plaats van honderden miljarden dollars over de balk te gooien in die regio zouden ze dat geld ook kunnen gebruiken voor de herbouw van New Orleans om maar eens wat te noemen. Zo zie je maar dat Bush en aanhang in feite de echte anti-Amerikanen zijn.

na ja, we zien wel.
pi_41730211
Ik denk dat Schwarzenegger het zo slecht niet doet. Maar veel Republikeinen vertonen typisch gedrag. Ze beloven verhalen over traditionele waarden, voeren die niet uit en gebruiken de verworven macht om politieke vijanden de tent uit dte jagen.
pi_41730229
Schwarzenegger past dan ook eigenlijk niet echt bij de Republikeinen, zoals Lieberman niet bij de Democraten past.
pi_41730262
John Kerry omschreef het mooi: "We have a Katrina foreign policy"
pi_41730304
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Monidique het volgende:
Schwarzenegger past dan ook eigenlijk niet echt bij de Republikeinen, zoals Lieberman niet bij de Democraten past.
Ik heb Lieberman nooit begrepen...waarom zit hij bij de Democraten en wie is verdomme zijn electoraat?
pi_41730308
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik heb Lieberman nooit begrepen...waarom zit hij bij de Democraten en wie is verdomme zijn electoraat?
Zijn campagnegeld komt van allerlei Republikeinen, .
pi_41730317
quote:
NAVO-landen lopen niet warm voor Afghanistan

De lidstaten van de NAVO hebben tot nu toe geen gehoor gegeven aan een dringende oproep van het bondgenootschap om nog eens 2500 militairen naar Afghanistan te sturen. Die zouden het toenemende geweld door Taliban-milities moeten indammen.
Maar volgens de Britse krant The Times heeft alleen het jonge NAVO-lid Letland gereageerd door twintig manschappen aan te bieden. Belangrijke NAVO-landen zoals Turkije, Duitsland, Spanje en Italië hebben eerder al laten weten geen extra mankracht vrij te maken voor Afghanistan. Ook een Franse bijdrage is onwaarschijnlijk, gezien de grote rol die Frankrijk op zich heeft genomen bij de troepenmacht in Libanon. Nederland heeft al een relatief groot contingent militairen in het zuiden van Afghanistan.
De NAVO nam eind juli het commando in Afghanistan formeel over van door Amerikanen geleide coalitietroepen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5008932

go Letland!
pi_41730321
quote:
President George W. Bush vowed on Monday to Osama bin Laden "America will find you," as he marked five years since the September 11 attacks with a call for American unity and a plea for support for the Iraq war.
[ bron ]

Binnensmonds toevoegend: "Zodra we beginnen met zoeken. "
pi_41730351
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:22 schreef Autodidact het volgende:

Lieberman vertegenwoordigde de rechtervleugel van de Democraten totdat hij te ver ging en de voorverkiezing verloor, nu is hij officieel een Independent.
pi_41730378
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lieberman vertegenwoordigde de rechtervleugel van de Democraten totdat hij te ver ging en de voorverkiezing verloor, nu is hij officieel een Independent.
Ja, dat weet ik wel. Maar als je voor Lieberman wil stemmen, kun je toch beter op de Republikeinse kandidaat stemmen? Waar zitten die right-wing Dems?
pi_41730423
Hij was de beoogde vice-president en nu een paria.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')