abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 20:37:06 #1
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41717970
Ik heb ruim anderhalve week geleden onderstaande brief gestuurd richting Hi KPN:
quote:
KPN Klantenservice
t.a.v. afdeling opheffingen
Postbus 13500
9700 EG
Groningen

, 01-09-2006

Betreft: opzeggen 'Kpn hi 25'

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.

De gegevens zijn:

Aansluiting:
Klantnummer:
Naam:
Adres:
Postcode + plaats:
Telefoon:

Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum. De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer xxxxxxxxx komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.

Vriendelijke groet,

Bijlage: kopie legitimatie bewijs
Nu heb ik nog steeds geen antwoord gehad van hun.
wat nu? nog een paar weken wachten? het contract loopt rond Januari af.
Wat moet ik doen als ik helemaal niks meer van ze hoor en ze toch mijn contract verlengen?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41718088
je kan beter je abonnement opzeggen :

Iemand die TT kan veranderen?
pi_41718358
bellen.
bleh
pi_41718466
Ik zou even bellen naar de klantenservice, dat is gratis, en daar navragen of de opzegging is binnengekomen.

Ik denk dat ze je pas een briefje sturen tegen de tijd dat je contract afloopt.

Overigens kan men sowieso nooit zomaar een abonnement verlengen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41718475
je kan toch pas 3 maanden van te voren opzeggen? Geloof dat je bij Hi het inderdaad wel per brief moet doen maar het duurt geloof ik wel te lang
pi_41718589
Je kunt al opzeggen op dezelfde dag dat je abonnement ingaat, alleen de opzegdatum is pas over een jaar.

Als je wilt verlengen kan dat maximaal drie maanden van tevoren.

Tip: vraag bij de klantenservice een formuliertje aan om je abonnement om te zetten naar prepay, dan behoud je je eigen nummer en kun je rustig verder kijken, mocht je tegen die tijd nog geen leuke aanbieding hebben gevonden.
pi_41718624
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
je kan toch pas 3 maanden van te voren opzeggen? Geloof dat je bij Hi het inderdaad wel per brief moet doen maar het duurt geloof ik wel te lang
Verlengen kan bij sommige providers 3 maand van te voren. Opzegging na afloop van contract zou altijd moeten kunnen.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_41718807
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef crackhead het volgende:

[..]

Verlengen kan bij sommige providers 3 maand van te voren. Opzegging na afloop van contract zou altijd moeten kunnen.
Ja, je kunt in feite ook een tijdje wachten, maar omdat je te maken hebt met een opzegtermijn is het raadzaam om zo snel mogelijk je abonnement op te zeggen. Verlengen kan altijd nog.

Als je echter wacht tot eind december loopt je abonnement pas eind maart af, en niet eind januari, enzovoorts.

Bij T-Mobile had ik een keer een opzegbrief de deur uit gedaan op de vijftiende december, en mijn abonnement liep af op de zestiende. Omdat dit pas de zestiende was binnengekomen, en niet vóór de zestiende, zat ik er dus nog vier maanden min een dag aan vast, dus tot 16 april en niet 16 maart.
pi_41718968
Ik zou het aangetekend versturen... Dan kunnen ze er later niet onderuit... Maar als ze blijven afschrijven, moet je blocken bij de bank aanvragen...
pi_41720176
Je kan bij HI gewoon opzeggen wanneer je wil, minimaal 3 maanden vooraf.
Je kan bellen, en vragen voor een formulier hier moet je alles invullen met legitimatie bijvoegen.

Kleine 2 weken later ontvang je een bevestiging (teminste bij mij allemaal wel zo).
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_41720393
Verlengen ze eigenlijk automatisch?
google is your friend
  maandag 11 september 2006 @ 21:38:12 #12
158059 Maatie
ben je mattie niet
pi_41720544
Lekker vriendelijk briefje.

De klantenservice kan je vertellen wanneer je contract vrij bent. Ook kunnen ze je uitleggen hoe de procedure van het opzeggen van je abonnement dient te geschieden. Meer info op de hi site.

Suc6
The revolution will not be televised.
pi_41731064
bellen (kan je nog) naar de klantenservice doet inderdaad wonderen,
net ook zelf even gebe4ld naar vodafone,

ik dacht dat mijn abbo op de 8ste ermee op zou houden,
maar ik kan er nog steeds mee bellen.

meneer van de klantenservice kon mij vertellen dat mijn abbo er per de 14de mee stopt.
Had ik dus het briefje niet goed onthouden.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:07:32 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_41731251
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef ThijsThijs het volgende:
Verlengen ze eigenlijk automatisch?
Als je contract afgelopen is dan wordt het met de opzegtermijn verlengt ja. (meestal 3 maanden dus)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_41731578
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Maatie het volgende:
Lekker vriendelijk briefje.

De klantenservice kan je vertellen wanneer je contract vrij bent. Ook kunnen ze je uitleggen hoe de procedure van het opzeggen van je abonnement dient te geschieden. Meer info op de hi site.

Suc6
Standaard briefje van telecomvergelijking.nl ofzoiets geloof ik, heb ik zelf ook gebruikt voor het opzeggen van mijn KPN abbonnement. Daar kreeg ik overigens netjes een smsje dat ze het jammer vonden dat ik weg ging, maar ze me hadden uitgeschreven.
Partyagenda;
Outdated....
pi_41732642
Een opzegging aangetekend versturen heeft geen enkel nut. Ik heb nog nooit een postbus een handtekening zien zetten. Wat je het beste kunt doen is even langs de Primafoon gaan. Neem je klantnummer + legitimatie mee. Daar kunnen ze voor je nakijken of de opzegging is aangekomen en mocht dit niet het geval zijn, kunnen ze ja abo alsnog opzeggen.
Je kan je abo ten allen tijde opzeggen. Dus als je per direct opzegt is dat ok, maar dan moet je wel je abo tot einde contract afkopen. Dat betekend de resterende maande abonnementsgeld in 1x betalen. Is niet slim als je een belbundel hebt. Je betaalt dan voor minuten die je niet kunt verbellen, omdat je nummer per direct wordt gedeactiveerd...
pi_41733781
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef Walvisje het volgende:
Een opzegging aangetekend versturen heeft geen enkel nut. Ik heb nog nooit een postbus een handtekening zien zetten. <KNIP>
Een aangetekende brief naar postbus kan wel
in de postbus ligt een brief waarin staat dat er een pakket/brief aan de balie ligt te wachten die getekent moet worden.
Roep svp niet iets als je t niet zeker weet!

Een aangetekende brief met opzeggingen is zowieso aan te raden! (ook naar postbus dus)
Trotse papa van Eden
pi_41736475
Bellen! Je krijgt bij KPN geen bevestiging. Ik had trouwens gewoon het invulformuliertje op www.hi.nl gebruikt. Net zo handig.
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:55:09 #19
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41736814
Hoezo bellen? een brief moet toch voldoende zijn?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41736852
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
je kan beter je abonnement opzeggen :

Iemand die TT kan veranderen?
Done
pi_41745542
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:55 schreef Robbiej het volgende:
Bellen om te verifieren of je brief is ontvangen, dat bedoel ik.
pi_41746240
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef Walvisje het volgende:
Een opzegging aangetekend versturen heeft geen enkel nut. Ik heb nog nooit een postbus een handtekening zien zetten. Wat je het beste kunt doen is even langs de Primafoon gaan. Neem je klantnummer + legitimatie mee. Daar kunnen ze voor je nakijken of de opzegging is aangekomen en mocht dit niet het geval zijn, kunnen ze ja abo alsnog opzeggen.
Je kan je abo ten allen tijde opzeggen. Dus als je per direct opzegt is dat ok, maar dan moet je wel je abo tot einde contract afkopen. Dat betekend de resterende maande abonnementsgeld in 1x betalen. Is niet slim als je een belbundel hebt. Je betaalt dan voor minuten die je niet kunt verbellen, omdat je nummer per direct wordt gedeactiveerd...
Je kunt wel naar de Primafoon komen, maar het enige wat we daar doen is je een telefoon aangeven, of een formuliertje, wij regelen geen opzeggingen in de winkel.
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Als je contract afgelopen is dan wordt het met de opzegtermijn verlengt ja. (meestal 3 maanden dus)
Het wordt niet verlengd, het loopt gewoon door tot het moment dat jij het opzegt plus drie maanden. Als je een abonnement hebt tot december, en je zegt het in november op, stopt het per februari. Als je het in januari opzegt, stopt het per april. Enzovoorts...
pi_41746785
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:55 schreef Robbiej het volgende:
Ik begrijp niet waar die telefoonangst vandaan komt.

Wat is er mis met even bellen naar een gratis nummer, als je graag snel wilt weten of je opzegging is binnengekomen?
pi_41753841
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waar die telefoonangst vandaan komt.

Wat is er mis met even bellen naar een gratis nummer, als je graag snel wilt weten of je opzegging is binnengekomen?
True!

Eén telefoontje en je weet direct de status.
Wel zou ik dan tijdens dat telefoontje een schriftelijke bevestiging vragen (brief of eventueel mail)
Het kan natuurlijk snel zo zijn dat ze ja zeggen terwijl het helemaal niet zo is... (uit eigen ervaring)
pi_41772906
Schriftelijke bevestiging van je telefoontje krijg je niet. Wel kan de opzegging nogmaals bevestigd worden, mocht je die eventueel misgelopen zijn.
pi_75571815
Hallo,
Ik heb in augustus mijn abbonement bij kpn verlengt in een hi abb. Ik wil hier graag vanaf. Ik heb hiervoor niks getekend en heb dit bij een gsm site aangevraagd.
Mijn vraag is dus, kan je een abb verlengen zonder te tekenen? vind dit erg raar. En kan ik hier onderuit?
Mijn abb is 2 jaar.
Kan iemand mij helpen, ik zou graag reactie ontvangen over het feit mijn abb op te zeggen aangezien ik niets heb getekend.
Gr
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 12:04:12 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_75572623
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:27 schreef Pascalle1988 het volgende:
Hallo,
Ik heb in augustus mijn abbonement bij kpn verlengt in een hi abb. Ik wil hier graag vanaf. Ik heb hiervoor niks getekend en heb dit bij een gsm site aangevraagd.
Mijn vraag is dus, kan je een abb verlengen zonder te tekenen? vind dit erg raar. En kan ik hier onderuit?
Mijn abb is 2 jaar.
Kan iemand mij helpen, ik zou graag reactie ontvangen over het feit mijn abb op te zeggen aangezien ik niets heb getekend.
Gr
Bestellingen via internet zijn gewoon rechtsgeldig, dat je geen handtekening hebt gezet doet niet terzake.

Lees dit maar even door.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')