Darkraver remix/Mashup van Dj Mystery - Punani, en El General - Tu Pum Pum Mami Mami qua tekst.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef TJansman het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek een hardstyle nummertje.
Het gaat om een nummertje dat waarschijnlijk door Darkraver op de eerste Sansation Black is gedraaid. Het enig wat ik weet is de tekst die klinkt als: Pum Pum Nadi Nadi Hassi
Iemand waarbij een lichtje gaat branden?
Het lijkt er erg op, bedankt! Ik heb hieronder een stukje uit de set:quote:Op maandag 18 september 2006 17:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Darkraver remix/Mashup van Dj Mystery - Punani, en El General - Tu Pum Pum Mami Mami qua tekst.
Je zult hem overigens niet zo snel vinden want de titel is weer wat anders geloof ik. Maar Googlen op Punani (darkraver remix) levert je wel n paar linkjes op naar diverse fora.
Children of Menquote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef brambosjesman het volgende:
ik heb een andersom vraag
ik was zaterdag naar de bios. ik zag een trailer voor een nieuwe film. daarin draaiden ze sigur ros - hoppipolla. ik kan niet vinden voor welke film het is (het is niet vanilla sky iig).
kan iemand me helpen bij welke filmtrailer dat liedje hoort?
bedankt!
quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef leroytje het volgende:
Hallo allemaal ik ben op zoek naar de volgende 2 liedes:
boudewijn de groot (of josee koning) - liefde van later
boudewijn de groot (of josee koning) - zomaar tegen het lijf
Heeft iemand deze of weet iemand waar ik ze kan downlooden, laat et me dan aub weten Alvast bedankt
leroy
Gitankiquote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Topicreports, wat kun je ermee?quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef leroytje het volgende:
Als mij ff uitlegt wat een topicreport is? Het klinkt als iets waarmee je probeert je om iets voor mekaar te krijgen :S
Leroy
Kansloos...quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef leroytje het volgende:
Ach jonk ga es niet met die regeltjes zitten gooien, er is niks aan de hand, als iemand em heeft kannie em mij toch gewoon geven of niet?
Leroy
duizend maal dankquote:Op maandag 18 september 2006 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Children of Men
Hoppípolla (Springen in plassen), een single van het album werd zelfs opnieuw uitgebracht vanwege het bescheiden succes. De single werd door de BBC gebruikt voor het programma Planet Earth en was te horen in de trailer voor de film Children of Men. (Wikipedia)
Zoek 's op Toy Dollsquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Elation het volgende:
Ik ben op zoek naar een groep, die op humoristische wijze op de melody van andere liedjes, nieuwe liedjes maakt.
Ze hadden een liedje van met tekst , 'When I Wake up' 'I gonne be..' '..your friend today'?
Een ander liedje bevatte tekst, 'Hey Lads' en je hoorde een deurbel en dan werd er open gedaan en dan de tekst 'It's John Williams' en dan speelde ze om de beurt (electrisch enzo)gitaar.
Je hoort ook duidelijk dat het engelse zijn die het zingen/praten.
Weet niet zeker maar ze hebben dacht ik ook een liedje op de melody van 'ca plane pour moi' als ik het goed heb.
Aan Tututututututu hebben we dus echt niets he, als jij één liedje kan noemen dat niet als tududututdutudutu is te omschrijven krijg jij respect van mij...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik zoek een vrolijke (vrij nieuwe) dancetune. Er zit veel herhaling in en ik heb slechts 1 sample in mijn hoofd...
Tu tudutudututudututudu Tu tudutudututudututudu
Als iemand dit weet: respect! Oh en ik ving ergens op dat het van ---> klonk als: "Look Hower" was.
Daniël Lohues. Hij van Skik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:29 schreef Liejannuh het volgende:
Wie heeft er ooit een liedje opgenomen over Annelie?
Kijk, dat is mooi! Tnx!quote:
Batman?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik zoek een vrolijke (vrij nieuwe) dancetune. Er zit veel herhaling in en ik heb slechts 1 sample in mijn hoofd...
Tu tudutudututudututudu Tu tudutudututudututudu
Als iemand dit weet: respect! Oh en ik ving ergens op dat het van ---> klonk als: "Look Hower" was.
Ik heb dat liedje in m'n computer!quote:Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef TJansman het volgende:
[..]
Het lijkt er erg op, bedankt! Ik heb hieronder een stukje uit de set:
Sample
De tekst Pum Pum Nadi Nadi Haddie komt niet die van El General voor.. Het lijkt er wel erg op..
Of zou Darkraver het zelf gedaan hebben?
Wie o wie?quote:Making my way to Downtown, walking fast, faces past......
Vanessa Carlton - A Thousand Miles.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:12 schreef X-fi het volgende:
Wie o wie?
Pakito by any chance?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |