Is dat niet 50 Cent (G-Unit) - Clap backquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef SuperRogier het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen.. maar ik heb nog een nummer waarvan ik de titel wil weten..
http://video.google.nl/videoplay?docid=893806925088100389&q=soccer+trics![]()
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Carmennn het volgende:
Ik zoek.. het nummer met een 'fluitdeuntje' erin, en dat fluitdeuntje was te horen bij de aankondigingen van Het Blok. volgens mij zingen er een jongen en een meisje omdebeurt en zit er vaak de tekst "someone like you" in aan het eind van zinnen maar ik weet niks zeker.. krijg alleen het deuntje niet uit mijn hoofd.. heb het nummer wel vaker gehoord maar kan me niet herinneren van wie het was. Googlen op lyrics met "someone like you" geeft veel te veel hits die het allemaal niet waren, dus weet iemand wat ik bedoel?![]()
jaaa die, tnx!quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Clap Back van Ja Rule, dankjewelquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is dat niet 50 Cent (G-Unit) - Clap back
(ben niet thuis, dus kan het niet checken)
Thanks, ik dacht al aan Don, maar ik wist het niet meer zeker.quote:
zangeres zonder naam - mexicoquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Kly20 het volgende:
Ok ik zoek dus een nummer..
er word constant in herhaald:
"Mexicooo mexico mexicooo.. hey mexico, mexicooo" etc.
ik heb hem al een paar keer gehoord in de kroeg maar is geen 'top40' nummer
Heb al gezocht op de titel mexico maar daar kan ik hem niet op vinden..
Iemand?
American Beauty Theme.quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef renz0r het volgende:
Die reclame op Talpa over Gooische vrouwen. Zie je topsporters (zoals Krajicek, hokeyer etc) een kort verhaaltje doen.
Dat deuntje op de achtergrond, van wie is die? Hoor je wel eens vaker.
Les Humphries Singers - Mexicoquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Kly20 het volgende:
Ok ik zoek dus een nummer..
er word constant in herhaald:
"Mexicooo mexico mexicooo.. hey mexico, mexicooo" etc.
ik heb hem al een paar keer gehoord in de kroeg maar is geen 'top40' nummer
Heb al gezocht op de titel mexico maar daar kan ik hem niet op vinden..
Iemand?
Da's Armin van Buuren ft. Racoon - Love you morequote:Op maandag 18 september 2006 02:12 schreef Woutey het volgende:
ik zoek dat nummer dat gaat alsvolg*:
Ive been away too long, and everyday i miss you more
maar dan de trance versie van slam fm
dank u
Phunk-a-delic -- Rockinquote:Op maandag 18 september 2006 10:04 schreef Rellehenk het volgende:
Ik zoej het volgende nummer
http://home.planet.nl/~ajang/nummer.mp3
iemand?
Bedoel je niet 'Ilona - Il Monde Parfait'?quote:Op maandag 18 september 2006 13:11 schreef Gripper het volgende:
het is een vage omschrijving, maar eh... dat mooie franstalige liedje dat onlangs in de top 40 stond... ??
Zou best kunnen, lyrics lijken te kloppen met de melodie die ik in gedachten had. Vanavond eens even kijken thuis, thanks!quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef TJansman het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'Ilona - Il Monde Parfait'?
Dj Mystery - Punani lijkt mij..quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef TJansman het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek een hardstyle nummertje.
Het gaat om een nummertje dat waarschijnlijk door Darkraver op de eerste Sansation Black is gedraaid. Het enig wat ik weet is de tekst die klinkt als: Pum Pum Nadi Nadi Hassi
Iemand waarbij een lichtje gaat branden?
quote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef deepart het volgende:
wie weet hoe het nummer heet wat in de nike reclame zit: a little less gravity
http://www.youtube.com/watch?v=enqWIDSh9vg
thanks
quote:mEN1 (2 weeks ago)
song title?? is fantastic
affic (2 weeks ago)
Its called "Nike - defy" but its not a release. And it will NOT be released sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |