Nope, die was het niet helaas. Heb echt alle remixen en versies geluisterd inmiddels, en volgens mij is het Talk Talk - Such a Shame (Hi Tack Remix). Dat nummer komt in ieder geval aardig overeen met hetgeen wat ik vanmiddag gehoord heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Mijn maatje Lime zegt me dat dat eigenlijk alleen Youne - Such A Shame kan zijn... is idd een goeie remix ervan, maar of het die is die jij de laatste tijd hoort, is een tweede...![]()
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
...en van een super album ook!
Is ie niet geweldig! Typisch een cdtje voor de nazomer/herfst, lekker wegloungen bij die trage nummers met dromerige vocals en hier en daar een sampeltje van bossen en spelende kinderen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef SpecialK het volgende:
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.![]()
Stuk voor stuk goede nummers.![]()
"The Autumn leave"...![]()
Dance Nation - Ridin' Highquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand enig idee van wie dit nummer is? beetje dance achtig nummer en een vrij groot gedeelte van het nummer staat hier:
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/dance_nummer.mp3
hoor de reacties wel, bedankt alvast!![]()
die van Eric Clapton, laila?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Skazminko het volgende:
Vanochtend hoorde ik een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk oud nummer, en in het refrein werd er de hele tijd dit gezongen:
Got me on my knees, baby.
Iemand een idee hoe dit nummer heet, en wie de artiest is?![]()
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweestquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
die van Eric Clapton, laila?
Ja, er klonk ook publiek op de achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:12 schreef MadisonAve het volgende:
[..]
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweest
Joe ft. G-Unit -- Ride Wit U ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een R&B achtig nummer dat zo gaat:
I wanna ride with ya, ride with ya, I wanna move with ya, move with ya move with ya...
iemand?
K's Choice - Not An Addictquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:32 schreef JohanDaButcher het volgende:
http://upload.ohshare.com/v/7643230/2006_09_16_15_20_27.MP3.html
Uberbekend, maar hoe heet ie
Vragen voor een uploadlinkje is zeker niet toegestaan hier, vant via de "deelbeer" vind hij nop, en eMule krijg ik niet goed werkendequote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef JohanDaButcher het volgende:
[afbeelding]
Dus te vinden. Nu nog downloaden
Welke sample?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:45 schreef Sebash het volgende:
Hey, ik zoek een nummer wat je echt minimaal 1 keer per avond hoort in clubs. (DJ's vertellen het me nooit....)
Het is een beetje exotisch nummer dat eigenlijk alleen maar 1 woord herhaald, klinkt een beetje als Tandalit of tantalit ofzoiets :>
Met als afwisseling zegmaar zo'n super bekend sampletje van earth wind and fire
Switch - A Bit Patchyquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:45 schreef Sebash het volgende:
Hey, ik zoek een nummer wat je echt minimaal 1 keer per avond hoort in clubs. (DJ's vertellen het me nooit....)
Het is een beetje exotisch nummer dat eigenlijk alleen maar 1 woord herhaald, klinkt een beetje als Tandalit of tantalit ofzoiets :>
Met als afwisseling zegmaar zo'n super bekend sampletje van earth wind and fire
Maar eerst wel naar de club gaan en het horen eejquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef Sebash het volgende:
Superbedankt, nu kan ik rustig slapen vanavond![]()
Vanavond Panama, A'damquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:10 schreef Laevid het volgende:
[..]
Maar eerst wel naar de club gaan en het horen eej
Nee, dat is idd niet toegestaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Vragen voor een uploadlinkje is zeker niet toegestaan hier, vant via de "deelbeer" vind hij nop, en eMule krijg ik niet goed werkende![]()
Heremetijd, wat is dat voor een heidens downloadprogramma!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef JohanDaButcher het volgende:
[afbeelding van eMule]
Dus te vinden. Nu nog downloaden
Geef toe, die request hadden we toch al weer geruime tijd niet meer gehoord!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:45 schreef Sebash het volgende:
Het is een beetje exotisch nummer dat eigenlijk alleen maar 1 woord herhaald, klinkt een beetje als Tandalit of tantalit ofzoiets
Haha ja maar die zoek ik wel nog steedsquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:33 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Hij was gemakkelijker te vinden dan die request van dat DMX-nummer van je van een maand ofzo geleden, dus dit was een beetje om die vorige mislukking goed te maken!![]()
![]()
Edwin Starr - Warquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:36 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek echt een heel fout nummer
Omtrend: "One, oeuwh, what is issa good for, abselutly nothing.. *tuut tuut*"
Hele brakke omschrijving, ik weet het, maar weet iemand de titel?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Edwin Starr - War
Ook gedaan door Bruce Springsteen o.a.
Frozen Flame - Jackyll and Hydequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:59 schreef Felysium het volgende:
ik zoek een techno nummer met in de clip allemaal lego poppetjes. Hij was een paar dagen geleden op tmf..
Inderdaad onduidelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef EsDe het volgende:
ah, ik hoorde net een oud nummer op caz, in een mix...vrij oud trance nummer, wel gaaf...ik heb echt de ballen verstand van muziek kwa noten enzo, maar heel toevallig iemand die net ook luisterde en hééél toevallig weet welke ik bedoel? vrii oud trance/house nummer, zelfde tijd als drop it van scoop ongeveer schat ik zo... beetje onduidelijk, maarja![]()
die 2 vallen al af...quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad onduidelijk![]()
Ik zal wat wilde gokken wagen op bekende hitjes:
ATB - 9pm
Dj Jean - Love come home
Scoop - Rock the house
Dj jurgen - Higher & Higher
Dj Jurgen - Better off alone
Darude - Sandstorm
Dat was ongeveer rond die tijd, weet je niets meer over dat nummer?
Geen vocals oid?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:56 schreef EsDe het volgende:
[..]
die 2 vallen al af...
en nummer is beetje viool-achtig... geen echte violen natuurlijk, maar zo klinkt het... sorry voor de vaagheid![]()
nope, puur instrumental voor zover ik weetquote:
nope, die nummers ken ik, toch bedankt voor de moeite!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef Gitanki het volgende:
Stom Toevallig deze mix?
Weekendmix 6: 20.30 - 21.00
1. Drunkenmunky-Yeah
2. Roger Sancgez feat. GTO-Turn on the music (Axwell remix)
3. DJ Jose-Dedication
4. Scoop-Drop it
5. DJ Tiesto & Maxi Jazz-Dance 4 life
6. DJ Sammy & Yanou feat. Do-Heaven
7. Royal Melody-Blinded by the light
8. Rollercoaster-Dear Jessie
9. Armin van Buuren & Racoon-Love you more
10. Shaggy meet DJ Quiksilver-Mr.Boombastic 2002 (remix)
11. Cascada-Everytime we touch
12. G Spott-Sadness
13. Pirates of the Carribean-He' s a pirate
14. Underworld-Born slippy (Yves de Ruyter remix)
15. Basshunter-Boten Anna
Zero Degrees - Extra Coldquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een behoorlijk recent elektro nummer. Het heeft tot mijn verbazing ook een clip waar allemaal vrouwen in voor komen.
De titel of artiest is dacht ik: Zero Degrees
Maar zeker weet ik dit niet, iemand die mij verder kan helpen?
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime moi non plusquote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef CingKorn het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje:
http://www.cingkorn.nl/meuk/liedje.wav
indien het te kort is, ik heb er nog een langer stukje van.... laat het dan ff weten dan upload ik dat.
alvast bedankt
Hahhahah, het is dat ik de titel nooit geweten heb, maar voor de kenners is dit stukje wel lang genoeg denk ik!quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef CingKorn het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje:
http://www.cingkorn.nl/meuk/liedje.wav
indien het te kort is, ik heb er nog een langer stukje van.... laat het dan ff weten dan upload ik dat.
alvast bedankt
Ik ben er achter dat het niet van de Mamas/Papas is maar van Scott McKenzie, die later wel weer in de Mamas/Papas zatquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Global Deejays - Always Loud in/The Sound of San Francisco ??
Of meer bedaagd en
The Mamas and the Papas - If You're Going to San Francisco
ah dat is hem, thanks!quote:Op zondag 17 september 2006 12:16 schreef Molluck het volgende:
Nelly Furtado feat. Timbaland - Promiscuous
De enige die ik nog kan vinden is Arling & Cameron - Shake It.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef Gitanki het volgende:
ah, ok.![]()
Dan kom ik maar met mijn eigen vraag: eerder vroeg ik om een nummer met de volgende tekst:
Fight for your rght to party
fight for your right to be free
fight for your right to give naked
fight for your right to be anyone
Het is niet van the Beasty boys, die is ruiger.
Het is een rustig, dance achtig nummer, gezongen door een vrouw
Don Diablo - Inside my headquote:Op zondag 17 september 2006 11:04 schreef Molluck het volgende:
Welk liedje is dit ook alweer?
http://convertible.id-t.com/2006/
New Radicals - You get what you givequote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef Messenga het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=twXKHVyNGoQ
dat is 'm inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De enige die ik nog kan vinden is Arling & Cameron - Shake It.
(stukje te beluisteren via Bol.com)
Passion Fruit - The Rigga-Ding-Dong-Song?quote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef BaggerUser het volgende:
hmm een zomerhit van een tijdje terug volgens mij
weet alleen maar ene heel klein stukje
ring ding ding en dat dan een paar keer snel achter elkaar
beetje vage omschrijving maar als je het nr kent weet je denk wel wat ik bedoel..
nee shit dat is hem niet.. misschien was het dan geen zomerhit maarquote:Op zondag 17 september 2006 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Passion Fruit - The Rigga-Ding-Dong-Song?
K-Liber - Ding Ding ?quote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef BaggerUser het volgende:
beetje vage omschrijving maar als je het nr kent weet je denk wel wat ik bedoel..
Crazy Frog - Axel F?quote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef BaggerUser het volgende:
Yakki Famirie & Ross - Faluma (Ding Ding Ding)quote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef BaggerUser het volgende:
Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride (1995)quote:Op zondag 17 september 2006 15:22 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee shit dat is hem niet.. misschien was het dan geen zomerhit maar
was meer bubbeling achtig
Underworld - Born Slippyquote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef SuperRogier het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3182836976493834948&q=sensation
Iemand een idee?
niemand?quote:Op zondag 17 september 2006 00:46 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je hoort "in de van dale" ofzo, en soms een mondharmonica erbij. Nederlands nummer btw.
die ja!quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Laevid het volgende:
[..]
Yakki Famirie & Ross - Faluma (Ding Ding Ding)
Is dat niet 50 Cent (G-Unit) - Clap backquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef SuperRogier het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen.. maar ik heb nog een nummer waarvan ik de titel wil weten..
http://video.google.nl/videoplay?docid=893806925088100389&q=soccer+trics![]()
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Carmennn het volgende:
Ik zoek.. het nummer met een 'fluitdeuntje' erin, en dat fluitdeuntje was te horen bij de aankondigingen van Het Blok. volgens mij zingen er een jongen en een meisje omdebeurt en zit er vaak de tekst "someone like you" in aan het eind van zinnen maar ik weet niks zeker.. krijg alleen het deuntje niet uit mijn hoofd.. heb het nummer wel vaker gehoord maar kan me niet herinneren van wie het was. Googlen op lyrics met "someone like you" geeft veel te veel hits die het allemaal niet waren, dus weet iemand wat ik bedoel?![]()
jaaa die, tnx!quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Clap Back van Ja Rule, dankjewelquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is dat niet 50 Cent (G-Unit) - Clap back
(ben niet thuis, dus kan het niet checken)
Thanks, ik dacht al aan Don, maar ik wist het niet meer zeker.quote:
zangeres zonder naam - mexicoquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Kly20 het volgende:
Ok ik zoek dus een nummer..
er word constant in herhaald:
"Mexicooo mexico mexicooo.. hey mexico, mexicooo" etc.
ik heb hem al een paar keer gehoord in de kroeg maar is geen 'top40' nummer
Heb al gezocht op de titel mexico maar daar kan ik hem niet op vinden..
Iemand?
American Beauty Theme.quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef renz0r het volgende:
Die reclame op Talpa over Gooische vrouwen. Zie je topsporters (zoals Krajicek, hokeyer etc) een kort verhaaltje doen.
Dat deuntje op de achtergrond, van wie is die? Hoor je wel eens vaker.
Les Humphries Singers - Mexicoquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Kly20 het volgende:
Ok ik zoek dus een nummer..
er word constant in herhaald:
"Mexicooo mexico mexicooo.. hey mexico, mexicooo" etc.
ik heb hem al een paar keer gehoord in de kroeg maar is geen 'top40' nummer
Heb al gezocht op de titel mexico maar daar kan ik hem niet op vinden..
Iemand?
Da's Armin van Buuren ft. Racoon - Love you morequote:Op maandag 18 september 2006 02:12 schreef Woutey het volgende:
ik zoek dat nummer dat gaat alsvolg*:
Ive been away too long, and everyday i miss you more
maar dan de trance versie van slam fm
dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |