Ik durf niet te klikkenquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef Mukie het volgende:
voor als je eens ECHT wilt lachen![]()
![]()
http://blog.wired.com/27BStroke6/index.blog?entry_id=1553329
lol
Deze KON ik jullie niet onthouden
Klopt dat is mijn huisquote:Op maandag 11 september 2006 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik zo ver inzoom wordt het lelijk:
[afbeelding]
Dit is overigens niet mijn huis.
anders deze ff pakken, is toch het leukste gedeeltequote:Op maandag 11 september 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /27BStroke6/index.blog.
Reason: Could not connect to remote machine: Connection timed out
Vent doet zich voor als vrouw die houdt van BDSM en krijgt mails als reacties.quote:
Ik kan nu ook eindelijk mn huis scherp zienquote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
Hi Res google earth rocksm'n huis, nouja waar ik verblijf dan
[afbeelding]
Echt nietquote:
Hmm, straks even lezenquote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vent doet zich voor als vrouw die houdt van BDSM en krijgt mails als reacties.
Alle foto's, emailadressen en dergelijke plaatst hij online.![]()
downloaden is voor noobsquote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is het huis van Tim, die wilde even een screenshot, want hij is te lui om het zelf te downloaden
.
Ik ben timquote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is het huis van Tim, die wilde even een screenshot, want hij is te lui om het zelf te downloaden
.
Moest ook wel, ik hoorde geen geklaag over hotels enzooiquote:
chillquote:Op maandag 11 september 2006 18:40 schreef lipje het volgende:
TF hoe was je eerste "werkdag" ?
waar heb je werk gevonden?quote:Op maandag 11 september 2006 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chill![]()
vooral beetje alles laten zien en dergelijke, beetje auto's gekeken, systemen uitgepluist waarmee er gewerkt wordt, handjes schudden en dergelijke.....
heb gelijk een hp6515 gekregen met ik weet niet hoeveel vrije minuten en een onbeperkte databundel om te internetten, emailen en dergelijk......
en een zooi info meegekregen over de modellen, ditjes en datjes![]()
Vertel me meeeeerquote:Op maandag 11 september 2006 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chill![]()
vooral beetje alles laten zien en dergelijke, beetje auto's gekeken, systemen uitgepluist waarmee er gewerkt wordt, handjes schudden en dergelijke.....
heb gelijk een hp6515 gekregen met ik weet niet hoeveel vrije minuten en een onbeperkte databundel om te internetten, emailen en dergelijk......
en een zooi info meegekregen over de modellen, ditjes en datjes![]()
ook hallo mede-PTA kneusquote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
godverdomme hallo stelletje PTA kneuzen
Boeren Mest Wagensquote:
nope, ben nu bij bmw begonnen, maandje inwerken, kijken als ik in het team pas als het wel bevalt en dergelijkequote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vertel me meeeeer
Inderdaad de baan geworden waar je het op karbo over had eind augustus?
BMWquote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Boeren Mest Wagens
[..]
nope, ben nu bij bmw begonnen, maandje inwerken, kijken als ik in het team pas als het wel bevalt en dergelijke
nee, next one ladaquote:Op maandag 11 september 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Eerst VAG, nu BMW
Heb je je sollicitatiebroef voor Opel en Kia al klara liggen, het gata bergafwaarts met je
Neh, geintje natuurlijk, gefeliciteerd
snel maar eens een auto regelen iddquote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW [afbeelding] Goede keuzeBeetje het zelfde soort werk als bij Audi toen?
en.. binnenkort een 330d onder je kont?![]()
tis toch best een verkoopsucces van wat ik allemaal heb gehoord, nu vinden de meeste mensen daar hem ook niet echt geweldig kwa looksquote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef Klonk het volgende:
feli TF, kun je er nu ook voor zorgen dat die overbodige 1-serie uit productie word genomen, al vast bedankt
Heb je een vergadering belegd?quote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, ik ga morgen over die stomme Astra praten met mijn ouders. Ik wil er vanaf.
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
Je kan idd hendig ver inzoomen bij Google Earth
En WB Lex![]()
![]()
Leuke vakantie gehad??
quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef PNG het volgende:
Lang leve Doornbos, en dat arrogantje Aalbers snel mag verliezen van hem !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |