dat ga ik missen....moet weer ff weg .....kun je een stukje bij streamverslag zetten....please???quote:Op maandag 11 september 2006 12:56 schreef wolferl het volgende:
Goed gesprek tussen Tijn en Milica.
janine is zelf een clown. clowns zijn eng en lelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef Verida het volgende:
wat heeft janine voor rare clownsschoenen aan??
Dat nog net niet, wel een poging om weer te gaan slapenquote:Op maandag 11 september 2006 13:01 schreef cripplecrow het volgende:
ligt hilde nou alweer te ronken?
waarom zie jij dat en ik niet?quote:Op maandag 11 september 2006 13:21 schreef wolferl het volgende:
Klop klop.
Sabrina nu douchen, E10 komt WEER binnen.
Ik zag alleen Milica zitten, en ik hoorde geklop, en hoorde E10's stem of hij binnen mocht komen.quote:
weer terug...stilte in huis......rik, die ziet er toch nooit uit!!quote:
Ja die is gister al 2 keer afgegaan, terwijl er niets aan de hand was.quote:Op maandag 11 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
Tijn denkt dat ze de telefoon gaan maken, is die stuk dan?
hij ging gisteren...maar werd niet rood ofzo....hij bleef gaan...later kwam er op het scherm te staan dat het een storing wasquote:Op maandag 11 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
Tijn denkt dat ze de telefoon gaan maken, is die stuk dan?
Geef dat mens een computercursus.quote:Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Verida het volgende:
hilde heeft drie videospelers. waarom heb je er drie? milica: haar hobby is tv kijken dus ze neemt alles op wat er komt.
ja maar dan spoelt ze net te ver( omdat ze aan d'r peuk aan het trekken is)...en te lui om dan weer ff een stukkie terug te spoelenquote:Op maandag 11 september 2006 13:54 schreef LeonII het volgende:
Hilde heeft geen tijd om opnames gewoon terug te kijken dus spoelt ze alles door, ze kijkt de Bold in vijf minuten. Haar reden, al die reclames en zo....... Spoel dan alleen die reclames door......
Dat ziet er toch niet uit? Damn, het lijkt wel een kleuter met pruik.quote:
gelukkig bestaat er zoiets als Barryquote:Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef wolferl het volgende:
Als ik Sabrina was, had ik hem allang een knal verkocht.
ik vind jou grappig.quote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja maar dan spoelt ze net te ver( omdat ze aan d'r peuk aan het trekken is)...en te lui om dan weer ff een stukkie terug te spoelen
Er zal wel weer aan de tuin gesleuteld worden, over (inmiddels een krap) uurtje mogen ze namelijk weer de speeltuin in.quote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef wolferl het volgende:
Bewoners jullie moeten de komende uur in de lounge blijven, pak zo snel mogelijk wat te drinken en ga nu het nog kan naar de wc. Blijf in de lounge tot BB een sein geeft.
...ben ik ookquote:
ze is liefquote:Op maandag 11 september 2006 14:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ben ik ook![]()
.....maar dat zal wel komen doordat ik me verveel...haha
....wie ik????.... ....zal ik het vragen...uhm...waar is sjaan??quote:
ja, hadden ze het net al over.quote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zouden ze zich realiseren dat het vandaag 11 september is, met de daarbijhorende herdenkingen?
ja maar ik ook, en dan nog ben ik nooit grappig. ja ik vind mezelf wel grappig, maar dat anderen mij grappig vinden komt maar zelden voor helaasquote:Op maandag 11 september 2006 14:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ben ik ook![]()
.....maar dat zal wel komen doordat ik me verveel...haha
Die bank is ook zwart.quote:Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef puntoortje het volgende:
o ik zie sjaan al....ze ligt naast rik....je ziet d'r bijna niet
ik hoor Hilde net zeggen "als dr maar een rolstoel staat" nou heb ze het weer over een scootmobiel???quote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....wie ik????.... ....zal ik het vragen...uhm...waar is sjaan??
Ik vind jou wel leuk/grappig.quote:Op maandag 11 september 2006 14:15 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar ik ook, en dan nog ben ik nooit grappig. ja ik vind mezelf wel grappig, maar dat anderen mij grappig vinden komt maar zelden voor helaas![]()
Luie speenvarken, trappenlopen zal ze.quote:Op maandag 11 september 2006 14:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik hoor Hilde net zeggen "als dr maar een rolstoel staat" nou heb ze het weer over een scootmobiel???
en dr koffer die ken ze ook niet helemaal die trap opdragen....![]()
oink oink oink.quote:Op maandag 11 september 2006 14:20 schreef cripplecrow het volgende:
[afbeelding]
ligt ze hoor..miss piggy.
iig niet naar bed...hhihi...s4 is e10 te horen...iets over hak ofzo...geeeeen ideequote:Op maandag 11 september 2006 14:26 schreef cripplecrow het volgende:
waar zijn e10 en sab?
ik ben echt benieuwd of Rob, haar man vanavond in de live uitzending zit, ik betwijfel het wel trouwens...quote:Op maandag 11 september 2006 14:26 schreef CartWOman het volgende:
Zie Tijn met z'n hand in Mo's nek... die heeft het echt zwaar te pakken....![]()
Lijkt me ook niet.quote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd of Rob, haar man vanavond in de live uitzending zit, ik betwijfel het wel trouwens...
Eerder zat hij er ook, dus nu vast weer. En Bridget kennende krijgt hij het vast ff zwaar.quote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd of Rob, haar man vanavond in de live uitzending zit, ik betwijfel het wel trouwens...
Als hij verstandig is zit ie er niet.quote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerder zat hij er ook, dus nu vast weer. En Bridget kennende krijgt hij het vast ff zwaar.
Normaal vind ik dat beetje stoken tegen de familie wel geinig, maar dit zou ik pijnlijk vinden.![]()
ik betwijfel het, eerder lag er geen verliefde puber in de vorm van tijn aan zn vrouw te friemelenquote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerder zat hij er ook, dus nu vast weer. En Bridget kennende krijgt hij het vast ff zwaar.
Normaal vind ik dat beetje stoken tegen de familie wel geinig, maar dit zou ik pijnlijk vinden.![]()
Ik heb soms het idee dat ze niet goed met dat geluid overweg kunnen bij BB.quote:Op maandag 11 september 2006 14:33 schreef puntoortje het volgende:
ik heb 6 slapers in beeld mich en sem zijn wakker ....ik hoor wat praten.....maar geen camera erop....behoorlijk frusty wordt ik ervan....kan het gesprek amper volgen
Als hij verstandig is neemt hij een goede scheidings advocaat in de arm. Ik heb hier genoeg caps gezien om onder allimentatie uit te komen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als hij verstandig is zit ie er niet.![]()
Denk niet dat de man van M deze mening deeld.quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef StevenZen het volgende:
"Dat zeg je toch niet over dat menneke"
Haha, Tijn is tof
quote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Als hij verstandig is neemt hij een goede scheidings advocaat in de arm. Ik heb hier genoeg caps gezien om onder allimentatie uit te komen.
Op het eerste gezicht zou ik dat ook vinden. Maar misschien hebben ze wel een open relatie ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Als hij verstandig is neemt hij een goede scheidings advocaat in de arm. Ik heb hier genoeg caps gezien om onder allimentatie uit te komen.
quote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Rob is ergens in de 40 ofzo, ik denk toch echt dat open relaties een beetje van na zijn tijd zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht zou ik dat ook vinden. Maar misschien hebben ze wel een open relatie ofzo.
Ik vind het nog het meest lullige voor die kinderen. Ik zou er iig niet vrolijk van worden als ik mijn moeder zo op tv zou zien terwijl mijn vader naast me zit.![]()
Dat laatste is overbodige info. Laat maar eens weten als ze wakker is die momenten zijn zeldzaam.quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef wolferl het volgende:
Dood zooitje in de Lounge, Knorretje slaapt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |