dat ga ik missen....moet weer ff weg .....kun je een stukje bij streamverslag zetten....please???quote:Op maandag 11 september 2006 12:56 schreef wolferl het volgende:
Goed gesprek tussen Tijn en Milica.
janine is zelf een clown. clowns zijn eng en lelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef Verida het volgende:
wat heeft janine voor rare clownsschoenen aan??
Dat nog net niet, wel een poging om weer te gaan slapenquote:Op maandag 11 september 2006 13:01 schreef cripplecrow het volgende:
ligt hilde nou alweer te ronken?
waarom zie jij dat en ik niet?quote:Op maandag 11 september 2006 13:21 schreef wolferl het volgende:
Klop klop.
Sabrina nu douchen, E10 komt WEER binnen.
Ik zag alleen Milica zitten, en ik hoorde geklop, en hoorde E10's stem of hij binnen mocht komen.quote:
weer terug...stilte in huis......rik, die ziet er toch nooit uit!!quote:
Ja die is gister al 2 keer afgegaan, terwijl er niets aan de hand was.quote:Op maandag 11 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
Tijn denkt dat ze de telefoon gaan maken, is die stuk dan?
hij ging gisteren...maar werd niet rood ofzo....hij bleef gaan...later kwam er op het scherm te staan dat het een storing wasquote:Op maandag 11 september 2006 13:46 schreef LeonII het volgende:
Tijn denkt dat ze de telefoon gaan maken, is die stuk dan?
Geef dat mens een computercursus.quote:Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Verida het volgende:
hilde heeft drie videospelers. waarom heb je er drie? milica: haar hobby is tv kijken dus ze neemt alles op wat er komt.
ja maar dan spoelt ze net te ver( omdat ze aan d'r peuk aan het trekken is)...en te lui om dan weer ff een stukkie terug te spoelenquote:Op maandag 11 september 2006 13:54 schreef LeonII het volgende:
Hilde heeft geen tijd om opnames gewoon terug te kijken dus spoelt ze alles door, ze kijkt de Bold in vijf minuten. Haar reden, al die reclames en zo....... Spoel dan alleen die reclames door......
Dat ziet er toch niet uit? Damn, het lijkt wel een kleuter met pruik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |