...behalve voor Stan, want die piest er altijd van..quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 12:56 schreef BossFight het volgende:
plaatje zoeken van een kind die een uit het vlees stekend bot ergens heeft.
slogan:
"drink melk en voorkom dit!"
Wed maar dat ze het zuipen.
Inderdaad, maar het is wel lekker.quote:Op maandag 11 september 2006 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat melk gezond is is toch al jįren achterhaald?
whehehe dat zal hem goed doenquote:Op maandag 11 september 2006 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
Melk is goed voor de bots
Politiemelk!quote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef Cinch het volgende:
Ik moet voor CKV een reclame gaan maken over melk![]()
Samen met een paar mensen moet ik iets filmen in de vorm wat mensen aanzet tot het drinken van melk.
De doelgroep is: basisschool kinderen![]()
Ik hoop dat jullie mij ideeėn kunnen geven, want ik heb geen idee hoe ik peuters aanzet tot het drinken van melk![]()
Help me![]()
Als je van melk kanker kreeg, was mijn hele familie al kassiewijle (Boerenfamilie).quote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef jors het volgende:
me moeder zegt dat melk slecht is
omdat je er kanker van kan krijgen ofso![]()
maar ik hou zo van melk![]()
ze zegt dat melk voor koeien is en niet voor mensenquote:Op maandag 11 september 2006 21:31 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Als je van melk kanker kreeg, was mijn hele familie al kassiewijle (Boerenfamilie).
Klopt nog ookquote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef jors het volgende:
[..]
ze zegt dat melk voor koeien is en niet voor mensen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Melk, de witte motor!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Melk is wat dat betreft net zo min voor koeien als voor mensen. Koeien eten gras, ze drinken geen melk.quote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef jors het volgende:
[..]
ze zegt dat melk voor koeien is en niet voor mensen![]()
Volgens mij is aan de tijdsduur van melkproductie niet zoveel gewijzigd, zeker niet door regelmatig melken. Wat we hebben aangepast met fokken is de verhoogde hoeveelheid die gegeven wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Maeksy het volgende:
Melkproductie hoort na de bevalling in principe niet door te gaan zoals die dat nu doet. Das enkel een product van het kruisen van rassen en de productie kunstmatig op gang houden (door regelmatig te blijven melken).
aaleeen ijs en ijs koud ;Dquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:36 schreef McGilles het volgende:
Melk is lekker!
Elke dag zeker 2 litertjes![]()
![]()
godverdomme als zó'n mannetje het zegt dan móet 't toch ook wel goed zijn ?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat melk gezond is is toch al jįren achterhaald?
Ja dat was de bedoeling van Moeder Natuur. Er van uitgaande dat we natuurlijk organismes zijn heeft de west-europese mens een behoefte gehad om melk te drinken. Ik geloof niet onze voorouders gedwongen werden om koemelk te drinken dus de behoefte was daar van nature. Het is dan ook niet meer dan natuurlijk dat wij zo geėvolueerd zijn dat we lactose-tolerant zijn gewordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Behalve bij de Europeanen en Noord Amerikanen, zij zijn zo geėvolueerd dat ze melk kunnen blijven drinken. Maar was dat wel de bedoeling van Moeder Natuur?
Je kunt het ook omdraaien. Aannemen dat lactose intolerantie iets slechts is en dat het juist de bedoeling is dat we koemelk drinken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
verhaal
Dat kan, maar wat denk je dat die koeien aan giftige stoffen opgrazen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Lod het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Aannemen dat lactose intolerantie iets slechts is en dat het juist de bedoeling is dat we koemelk drinken.
Goed argument. Zitten natuurlijk helemaal geen giftige stoffen in koeievlees nadat ze geslacht zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat kan, maar wat denk je dat die koeien aan giftige stoffen opgrazen?
Je wil niet weten wat voor giftige stoffen koeien opgrazen en dat wordt dus gewoon gedronken door mensen die niet weten dat melk giftig is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:36 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Goed argument. Zitten natuurlijk helemaal geen giftige stoffen in koeievlees nadat ze geslacht zijn.
Ook niet in groente.
Al helemaal niet in fruit.
Laat staan in vis!
Als moeder natuur het niet zo bedoeld had, waren we nooit genetisch aangepast geworden om wel koemelk te verdragen.
Melk is lekker, melk moet.
Weer de zoveelste persoon die gelooft dat melk slecht voor je is met hetzelfde lulkoek verhaal!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor giftige stoffen koeien opgrazen en dat wordt dus gewoon gedronken door mensen die niet weten dat melk giftig is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...![]()
Doe mn post nog maar eens lezen, volgens mij snap je em niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor giftige stoffen koeien opgrazen en dat wordt dus gewoon gedronken door mensen die niet weten dat melk giftig is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...![]()
Giftige stoffen worden door het (koeien)lichaam herkend als zijnde giftig en worden dus als afvalstoffen naar buiten gewerkt. Het is natuurlijk niet logisch om dat via de melk te doen want dan zou het jong ook vergiftigd worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, want bier mag jij nog niet!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:29 schreef KaMo het volgende:
Melk is lekker !
ik bhen 13 hea nog 4 jaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ja, want bier mag jij nog niet!
wacht maar tot je dat mag drinken (over 5 jaar!!) dan zal je niet anders willen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |