Kijk naar de doc. van Alex Jones, dan gaan je ogen misschien open en ga nu niet roepen van : Alex Jones hier, en zus, want als je ze allemaal gezien hebt, leer je de geschiedenis misschien van een andere kan zien ! ! !tquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef _The_General_ het volgende:
Bron, het slaat nergens op wat je roept!
alex jones...zucht..het voelt trouwens vreemd om eens aan de andere kant te staan maar wat ik wil zeggen is, alex jones is een compleet doorgedraaide klant die alles wat hij kan vinden zonder het na te checken als waarheid presenteerd.quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Kijk naar de doc. van Alex Jones, dan gaan je ogen misschien open en ga nu niet roepen van : Alex Jones hier, en zus, want als je ze allemaal gezien hebt, leer je de geschiedenis misschien van een andere kan zien ! ! !t
Heb alleen een film over Pearl Harbor gezien (nee, niet dat klote werkje met Ben Affleck). Staat me zoiets bij dat er toen ook veel waarschuwingen genegeerd werden en dat het wellicht voorgekomen had kunnen worden. Weet jij hoe dat zit als war/gun-nut?quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
Dit is werkelijk ongelofelijk, 60 jaar naar Pearl Harbor, na officiele onderzoeken, boeken door onderzoekers, studie's door wetenschappers en historici gaan enkele conspiracy nutcracks nu roepen dat Pearl Harbor fishy was.
Ja echt wel!!!!! Die bom lag al klaar!!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef squealmaster het volgende:
Trouwens Pearl Habor was geen inside job, maar ze hadden wel voorkennis, dus hadden ze zoiets van : laat hun gang maar gaan, dan kunnen we hun daarna NUKEN ! ! !
Het kan voor een hoop mensen nou eenmaal niet zo zijn dat Amerika ooit ergens slachtoffer van kan zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
Dit is werkelijk ongelofelijk, 60 jaar naar Pearl Harbor, na officiele onderzoeken, boeken door onderzoekers, studie's door wetenschappers en historici gaan enkele conspiracy nutcracks nu roepen dat Pearl Harbor fishy was.
Zoals ik al erder zei, is pearl Habor geen inside job, maar een gelegenheid die de Amerikanen toen goed uitkwam.quote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
Gruwelquote:Op maandag 11 september 2006 17:21 schreef SunChaser het volgende:
Dat Pearl Harbor werd gebombadeerd was tot daar aan toe, maar dat die goedkope slet met allebei die vrienden neukte vond ik veel smeriger.
Net als 9/11 dusquote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Zoals ik al erder zei, is pearl Habor geen inside job, maar een gelegenheid die de Amerikanen toen goed uitkwam.
Maar ze buigen het altijd wel snel om naar eigen voordeelquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het kan voor een hoop mensen nou eenmaal niet zo zijn dat Amerika ooit ergens slachtoffer van kan zijn.
Bron?quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Sorry, maar daar zijn ze ook te dom voor.
Nee, dat waren negentien anderen aan de oostkust van de VS. Wel opletten, he.quote:Je gelooft toch niet dat Bin Laden in zijn grotje in Afghanistan zo'n daad heeft kunnen plegen.
Robert Kennedyquote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ook de moord op ML King en Marylin Monroe
Beetje hulp van een Pakistaanse geheime dienst erbij en het moet heel goed mogelijk zijn geweest. Immers, Amerika was een gatenkaas qua beveiliging.quote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nee, dat waren negentien anderen aan de oostkust van de VS. Wel opletten, he.
Ik weet niet wat ik er van moet geloven, aan de ene kant vind ik het wel spannend als het waar is en hoop ik bijna dat het waarheid is.....quote:Op maandag 11 september 2006 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Wanneer shift de aandacht van 9/11 naar Illuminati/CFR
Tja Sinds bart weg is, is het niet meer wat het geweest is qua idealen. Politiek gezien is BNN sinsdien 180 graden gedraaid.quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoop het niet, dan moeten we echt de subsidie aan die club intrekken. Ik heb mijn lidmaatschap van BNN opgeheven ondertussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |