abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41720487
USA weigert elke antwoord op vragen over explosies over brandweer audio over goud of broer van Bush over elke antwoord weigeren ze antwoord . elke mens zou dan moeten inzien dat dit een complot is die Bush zijn eigen mensen vermoord
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41720915
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Meki het volgende:
USA weigert elke antwoord op vragen over explosies over brandweer audio over goud of broer van Bush
Wacht even, waarde derwisj. Over welke vragen heb je het nu? Door wie worden ze gesteld? En aan wie?
quote:
over elke antwoord weigeren ze antwoord .
Nee toch!
quote:
elke mens zou dan moeten inzien dat dit een complot is die Bush zijn eigen mensen vermoord
Rechtspraak zou een stuk eenvoudiger zijn wanneer jij het voor het zeggen had.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41721042
Welke explosies meki? Die demolition expert die de beelden zag zag namelijk helemaal geen explosies, maar haalde zijn schouders op en zei dat het normaal was en geen explosies. Maar jij hebt er natuurlijk meer verstand van...

Ik zeg niet dat er geen explosies zijn geweest, maar als mensen die er verstand van hebben zeggen dat het zeer waarschijnlijk geen explosies waren, wie ben ik dan om te roepen dat ze het wel waren?
pi_41721074
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wacht even, waarde derwisj. Over welke vragen heb je het nu? Door wie worden ze gesteld? En aan wie?
[..]

Nee toch!
[..]

Rechtspraak zou een stuk eenvoudiger zijn wanneer jij het voor het zeggen had.
wat is er met de vliegtuig gebeurd in Pentagon ??
er was totaal geen tot weinig schade in Pentagon.

elke vraag die Loose Change stelt geeft Loose Change antwoord en USA niet die " no comment "

USA zei ook Saddam heeft wapens ?? Hebben ze die gevonden ??.
USA zei dat geheime cellen niet bestaan ?? bestaan die ??

Als jij slim bent en de waarheid wilt geloven geloof Loose CHANGE en geloof de waarheid
pi_41721105
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:52 schreef -scorpione- het volgende:
Welke explosies meki? Die demolition expert die de beelden zag zag namelijk helemaal geen explosies, maar haalde zijn schouders op en zei dat het normaal was en geen explosies. Maar jij hebt er natuurlijk meer verstand van...

Ik zeg niet dat er geen explosies zijn geweest, maar als mensen die er verstand van hebben zeggen dat het zeer waarschijnlijk geen explosies waren, wie ben ik dan om te roepen dat ze het wel waren?
ik heb ze gisteren met me open ogen gezien in NEDERLAND 3 bij Loose Change
pi_41721153
Meki, de waarheid, voor zover die bestaat, is dat het grootste deel van Loose Change (misschien wel 80 tot 90 procent) relatief eenvoudig ontkracht kan worden. Zolang je dat stelselmatig niet wilt zien en blijft ontkennen ben je geen serieuze gesprekspartner (dat ik dit zeg... ). Struisvogeltechniek, dat is het. Jij bent wat dat betreft op geen enkel vlak een waarheidzoeker, net zoals de makers van LC dat niet zijn. Pretendeer dat dan ook niet.
Bananenyoghurt...
  maandag 11 september 2006 @ 22:02:06 #207
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41721310
Meki op basis van een willekeurig gerucht zou je op deze manier iedereen op kunnen ophangen zonder een spiegelend onderzoek. Dat spiegelen hebben we nu al 9 deeltjes volgehouden. Maar je trek al snel je kromzwaard bij het woordje Amerika en Bush..... en de daders ?!.. (dat moffelen we voor het gemak maar even onder het vloerkleed). Het bekende omkeren van de eerste wet van Newton : namelijk "oorzaak en gevolg".

Selectieve verontwaardiging, door wel de fragmenten eruit te filteren die wel passen bij je globale denkbeeld. Maar niet het totale plaatje willen of kunnen zien vanuit een hoger abstractie niveau. Probeer je denkbeeld maar eens met linkjes te onderbouwen van valide en gerenomeerde websites.
Begin eerst maar met het ontkrachten van de officiele lezing van de aanslagen van 09/11...(in zovere dit niet gebeurd of debunked is in deze topics). en dan praten we wel verder.
pi_41721374
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef Meki het volgende:

[..]

He flapdrol, misschien had je ook Zembla daarvoor moeten kijken. Zij hebben aangegeven dat Loose Change vol leugens zit (zoals iedereen op internet al maanden weet). En dat Loose change dus niet meer dan een matig vermakelijk stukje fictie is.

En leer de Nederlandse taal eens beheersen, hoelang woon je hier nu al zeg?
  maandag 11 september 2006 @ 22:04:35 #209
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41721401
quote:

[..]

Bekijk eens Screw Loose Change......
http://www.lolloosechange.co.nr/ (zelfde film maar nu debunked).
pi_41721580
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je denkt toch niet werkelijk dat dat kind Engels spreekt he? Met Nederlandse ondertiteling heeft hij al teveel moeite.
pi_41722484
quote:

[..]

De beste demolitionexpert van NL zegt netjes dat het hoort wanneer het instort, druk ongelijk verdeeld enzo, balken breken, maar een domme nobody als Meki schijnt het beter weten met z'n beperkte explosieintelligentie. Het probleem bij jou is dat je niet fatsoenlijk meer kan kijken, je zicht is vertroebeld door een Amerika-haat. Het boeit je niet of Bin Laden het was( en hij was het!), of Bush, het gaat je er enkel om om Amerika negatief in het nieuws te zien. Waarschijnlijk komt dit verschijnsel door je afkomst of je geloof.
pi_41722504
Ik heb gister ook een deel van die BNN-documentaire gezien, het einde sloeg echt alles, ze beweerden dat die kapers gewoon nog leven en ergens een burgerlijk leven lijden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41722591
Ik vond het al onverantwoordelijk van BNN om die onzin zo uit te zenden, tot mijn opluchting gaf Zembla van te voren al duidelijk aan dat Loose Change weinig tot geen waarde had. Helaas blijkt dat veel mensen dat niet gezien hebben en met volle onwetende overtuiging alles slikte wat LC te zeggen had. Gewoon ergerlijk en niet echt respectvol op een dag als vandaag.
pi_41722609
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:39 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb gister ook een deel van die BNN-documentaire gezien, het einde sloeg echt alles, ze beweerden dat die kapers gewoon nog leven en ergens een burgerlijk leven lijden
En dan in Zembla. Die wereldvreemde kerel beweerde gewoon dat er kruisraketten in het WTC zijn gevlogen
  maandag 11 september 2006 @ 22:45:58 #215
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41722694
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond het al onverantwoordelijk van BNN om die onzin zo uit te zenden, tot mijn opluchting gaf Zembla van te voren al duidelijk aan dat Loose Change weinig tot geen waarde had. Helaas blijkt dat veel mensen dat niet gezien hebben en met volle onwetende overtuiging alles slikte wat LC US Govermentte zeggen had. Gewoon ergerlijk en niet echt respectvol op een dag als vandaag.
kun je ook zeggen
Wat je vindt, ...
pi_41722829
Ken jij iemand die de officiele rapporten gelezen heeft?
pi_41722831
Edit: dubbel
  maandag 11 september 2006 @ 22:53:01 #218
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41722884
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik heb dit filmpje ook bekeken met de bedoeling om deze versie weer onderuit te halen.
Nu moet ik toegeven dat ik maar 5 minuten heb gekeken, maar wat zij zeggen is ook suggestief.

De reden hiervoor was dat ik probeerde bij elk onderschrift van hen, dit te weerleggen.
Ik was zoveel aan het typen dat ik het dus opgaf na 5 minuten.

Waar het om gaat is niet wie er gelijk heeft.
Of het nu controlled demolition was of niet
of het nu een vliegtuig of een raket was
of united 93 nu neerstortte of niet...

het gaat erom wie er baat bij had...
Uitzending Tegenlicht
Wat je vindt, ...
pi_41722951
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

kun je ook zeggen
Je weet dat het niet een of-of situatie is? Dat mensen de complottheorie niet geloven betekent natuurlijk bij lange na niet dat ze de officiële versie wel als heilig aannemen.

offtopic: wat is het forum vandaag weer traaaaaag....
Bananenyoghurt...
pi_41722986
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef Meki het volgende:

[..]

wat is er met de vliegtuig gebeurd in Pentagon ??
er was totaal geen tot weinig schade in Pentagon.

elke vraag die Loose Change stelt geeft Loose Change antwoord en USA niet die " no comment "

USA zei ook Saddam heeft wapens ?? Hebben ze die gevonden ??.
USA zei dat geheime cellen niet bestaan ?? bestaan die ??

Als jij slim bent en de waarheid wilt geloven geloof Loose CHANGE en geloof de waarheid
Ik neem aan dat jij (zoals gewoonlijk) je kop weer in het zand hebt gestoken toen Zembla met de oplossingen kwam. Een stuk staal als vliegtuig verandert in stof en kleine brokjes als het met 900 km/uur tegen een versterkte wand aanvliegt. Versterkt, snap je? Dan blijft de schade beperkter

En wat Saddam met 9/11 te maken heeft snap ik niet, jij wel?
pi_41723031
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:55 schreef groningerstudent het volgende:
offtopic: wat is het forum vandaag weer traaaaaag....
vast een complot
pi_41723134
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

vast een complot
Ik wou het nou net niet zeggen...
Bananenyoghurt...
pi_41723149
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ik heb dit filmpje ook bekeken met de bedoeling om deze versie weer onderuit te halen.
Nu moet ik toegeven dat ik maar 5 minuten heb gekeken, maar wat zij zeggen is ook suggestief.

De reden hiervoor was dat ik probeerde bij elk onderschrift van hen, dit te weerleggen.
Ik was zoveel aan het typen dat ik het dus opgaf na 5 minuten.

Waar het om gaat is niet wie er gelijk heeft.
Of het nu controlled demolition was of niet
of het nu een vliegtuig of een raket was
of united 93 nu neerstortte of niet...

het gaat erom wie er baat bij had...
Uitzending Tegenlicht
bin laden.

de regering bush en dan vooral de neo con kant heeft er gewoon misbruik van gemaakt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 11 september 2006 @ 23:04:49 #224
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41723255
Iedereen zegt hier maar, dat de uitzending van Zembla, Loose Change, onderuit haalde, op WTC 7 na.
Zembla heeft veel andere belangrijke bewijzen niet behandelt, omdat het veiliger was om technische verklaringen te geven, over, of iets verklaarbaar is of niet.

Er waren naar mijn mening, veel belangrijkere dingen, die ze aan de kaak hadden moeten stellen.
  maandag 11 september 2006 @ 23:05:47 #225
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41723292
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

bin laden.

de regering bush en dan vooral de neo con kant heeft er gewoon misbruik van gemaakt
dat is een mogelijkheid ja...

maar ja, zegt de Reichstag je iets?
Wat je vindt, ...
  maandag 11 september 2006 @ 23:06:13 #226
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41723307
Als Bush, of de mensen die echt aan de touwtjes trekken, nou alleen maar zegt: "Give me a reason to start a war.", hoe zou het dan in zijn werk kunnen gaan wat betreft het dusdanig organiseren van zaken zodat Bush echt zijn oorlog krijgt, of inmiddels heeft gekregen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_41723309
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef squealmaster het volgende:
Iedereen zegt hier maar, dat de uitzending van Zembla, Loose Change, onderuit haalde, op WTC 7 na.
Zembla heeft veel andere belangrijke bewijzen niet behandelt, omdat het veiliger was om technische verklaringen te geven, over, of iets verklaarbaar is of niet.

Er waren naar mijn mening, veel belangrijkere dingen, die ze aan de kaak hadden moeten stellen.
Ze hebben het in Loose er over dat de kapers van 9-11 gewoon nu een burgerlijk leven leiden(nodig ze uit voor Televisie, dan worden alle partijen rijk, dus LooseOrChange ook)). nu ze suggereren ze dat de kapers van 9-11 aliens waren of iets anders wat niet kennen.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41723344
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze hebben het in Loose er over dat de kapers van 9-11 gewoon nu een burgerlijk leven leiden(nodig ze uit voor Televisie). M.a.w. ze suggereren dat de kapers van 9-11 aliens waren of iets anders wat niet kennen.....
Was het niet zo dat die vliegtuigen op afstand waren bestuurd?
  maandag 11 september 2006 @ 23:08:29 #229
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41723389
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

dat is een mogelijkheid ja...

maar ja, zegt de Reichstag je iets?
Jazeker, ook een voorbeeld van, hoe start ik een oorlog ! ! !
pi_41723406
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Was het niet zo dat die vliegtuigen op afstand waren bestuurd?
Aliens, Afstandsbesturing, het wordt in ieder geval steeds gekker, ik hou het allemaal niet meer bij......
pi_41723522
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Jazeker, ook een voorbeeld van, hoe start ik een oorlog ! ! !
Dat had niets met een oorlog starten te maken, dat ging om de macht grijpen in Duitsland en de communisten in een slecht daglicht stellen.
  maandag 11 september 2006 @ 23:12:03 #232
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41723526
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aliens, Afstandsbesturing, het wordt in ieder geval steeds gekker, ik hou het allemaal niet meer bij......

HA ha ha, ik lach me een "ei" uit, over deze humour..............maar effe serieus..............het is, en blijft, een complot! ! !
pi_41723556
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef squealmaster het volgende:

Bewijzen? Uit de lucht gegrepen beweringen door Loose Change?
  maandag 11 september 2006 @ 23:12:53 #234
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41723560
Dat zijn precies die sensationele punten waar weinig valt te behalen, wel of geen vliegtuigen, wel of geen explosieven, etc., allemaal zeer oninteressante punten, maar wel de meest sensationele en dus de meest populaire.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 11 september 2006 @ 23:13:53 #235
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41723594
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat had niets met een oorlog starten te maken, dat ging om de macht grijpen in Duitsland en de communisten in een slecht daglicht stellen.
Evil_Jur. .............het is maar hoe je het bekijkt ! ! !
pi_41723694
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef squealmaster het volgende:

[..]

HA ha ha, ik lach me een "ei" uit, over deze humour..............maar effe serieus..............het is, en blijft, een complot! ! !
Het enige dat gebeurt kan zijn is dat de geheieme diensten van Amerika hebben zitten slapen of dat ze expres even de andere kant opkeken omdat ze een reden zochten om de Taliban in Afganistan aan te pakken.
Een amerikaans Credo is: Het doel heiligt de middelen. Daar snappen wij nederlanders niks van netzoals de amerikanen soms ook niks van nederlanders snappen, maar dat heet ook wel cultuursverschillen
  maandag 11 september 2006 @ 23:17:07 #237
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41723736
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Nou, om precies te zijn was dit zodat de duitsers vrijwillig hun civiele rechten zouden opgeven voor de Reichstag Fire Decree

Dat is Reichstagsbrandverordnung in het duits
en Patriot Act in het amerikaans
Wat je vindt, ...
pi_41723760
foutje

[ Bericht 94% gewijzigd door atmosphere1 op 11-09-2006 23:24:50 ]
pi_41723830
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Evil_Jur. .............het is maar hoe je het bekijkt ! ! !
Kom zeg, verdiep je alsjeblieft eens de materie voordat je dergelijke dingen roept. Je maakt jezelf belachelijk, en sleept alle mensen die oprechte vragen hebben erin mee. Mensen als jij zijn ontzettend schadelijk voor de zoektocht naar de ware feiten; jullie zijn een ideaal excuus om alles dat afwijkt van de officiele versie te ridiculiseren.
  maandag 11 september 2006 @ 23:19:50 #240
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41723864
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef atmosphere1 het volgende:
Dan ben je dus makkelijker te beïnvloeden dan je had gedacht
Wanneer je je laat leiden door emoties in plaats van rationaliteit, wel ja.
Wat je vindt, ...
  maandag 11 september 2006 @ 23:20:51 #241
119552 squealmaster
Take the time !
pi_41723914
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef Hallulama het volgende:
Dat zijn precies die sensationele punten waar weinig valt te behalen, wel of geen vliegtuigen, wel of geen explosieven, etc., allemaal zeer oninteressante punten, maar wel de meest sensationele en dus de meest populaire.
Nee maar, om gewoon een simpel voorbeeld te geven: Hoe kan een paspoort, van een van de kaapers, dat in het vliegtuig, in de bagage zat, de impact, onbeschadigd op straat zijn gevonden, je weet wel een paspoort gemaakt van papier, vliegt door de explosie uit het vliegtuig, stort naar beneden en land onbeschadigd, in de straten van New York.

Het lijkt wel een lachfilm......................., sorry.
pi_41723967
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Nou, om precies te zijn was dit zodat de duitsers vrijwillig hun civiele rechten zouden opgeven voor de Reichstag Fire Decree

Dat is Reichstagsbrandverordnung in het duits
en Patriot Act in het amerikaans
Juist, eindelijk iemand die weet waar hij over praat. Je hebt gelijk, het zijn vergelijkbare situaties in sommige opzichten. Echter waren de Duitsers wat minder subtiel erin.
pi_41723970
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:12 schreef squealmaster het volgende:

[..]

En ik ben de koning van Verwegistan, en daarmee basta!
pi_41724132
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik had nooit gedacht dat ik op een forum een grondige en oprechte hekel aan iemand kon krijgen...
pi_41724284
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het enige dat gebeurt kan zijn is dat de geheieme diensten van Amerika hebben zitten slapen of dat ze expres even de andere kant opkeken omdat ze een reden zochten om de Taliban in Afganistan aan te pakken.
Dat laatste denk ik alleen dan hadden ze er nog meer redenen voor.
Het resultaat van het bewust niet handelen is net zo gruwelijk als wanneer ze het zelf uitgevoerd hadden.
pi_41724315
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Mijn eigen schuld, tegen beter weten in blijf ik op zijn posts ingaan terwijl ik weinig geduld heb met zwakzinnigen.
pi_41724351
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inziet
er waren explosies dat ziet iedereen behalve mensen die dat niet willen inzien
jij bent zo slim en geniaal. kan jij ons met behulp van bewijs ons helpen het te begrijpen ? want dat moet voor een ***kuche kuche*** geniaal iemand als jijzelf een eitje zijn. help ons aan de benodigde informatie
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41724371
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Wanneer je je laat leiden door emoties in plaats van rationaliteit, wel ja.
M'n opmerking was een grapje dat niet voor jouw bedoeld was , maar de quote ontbrak waardoor het leek dat ik op jou reageerde .
pi_41724403
Maar conclusie, er was geen COMPLOT!
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 23:34:52 #250
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41724439
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef _The_General_ het volgende:
Maar conclusie, er was geen COMPLOT!
Wiens conclusie is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties