Mee eens. Het feit alleen al dat de Bush regering de 11 september aanslagen gebruikt / misbruikt heeft om Afghanistan en Irak binnen te vallen is genoeg om Bush en de zijnen op het matje te roepen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze reportage.
ik hoop dat deze reportage duidelijk maakt dat 9/11 niet de enigste "smoking gun" is in de vele complottheorien.
Het maakt ook niet uit of het controlled demolition was,
het maakt ook niet uit of het een vliegtuig of raket was,
het maakt ook niet uit of United 93 neerstorte of niet...
het gaat erom wat de US-government deed met 9/11.
Mensen, Wake the F. Up
21:00 Nederland 2
wie kijkt...?
Wat vond je er mallotig aan?quote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef raaskal het volgende:
Hoeveel van die mallotige 'onderzoeksdocumentaires' hebben we nodig?
Rumsfeld zat en zit nog steeds in het Pentagon als Minister van Defensie. Rice volgde Powell op maar waarom eigenlijk?quote:Op maandag 11 september 2006 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Was dat niet zodat Donald Rumsfeld zijn plaats kon overnemen?
Mallotig vind ik de programma's die aandacht besteden aan de complottheorieën over 9/11, tendentieuze populistische docu's als Fahrenheit 9-11, en in mindere mate de docu's die alleen maar herhalen wat we al bijna 5 jaar horen over de War on Terror, Afghanistan, Irak, etc.quote:
En daar reken je dit programma wel/niet onder?quote:Op maandag 11 september 2006 23:28 schreef raaskal het volgende:
Mallotig vind ik de programma's die aandacht besteden aan de complottheorieën over 9/11, tendentieuze populistische docu's als Fahrenheit 9-11, en in mindere mate de docu's die alleen maar herhalen wat we al bijna 5 jaar horen over de War on Terror, Afghanistan, Irak, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |