nummer 16 niet idd. maar 18 heeft een hele kenmerkende sound die toch wel herkenbaar moet zijn voor de meeste mensen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef Laevid het volgende:
HELP! er zitten 3 hele leuke nummers in (16,18 en 24), maar voor de rest ken ik er officieel gezien geen enkele. Ik ken er stiekem nog een 4e uit een vorige contest.![]()
Erg afwisselende contest.Maar ik denk dat de moeilijkheidsgraad veel te hoog ligt.
Nr. 16 en 18 zijn niet echt bekende nummers bij het mainstream-publiek denk ik. Al kan ik zo zeggen dat nr. 16 ook door Flamebringer geraden wordt, maar dat komt denk meer door iets anders
. Maar aangezien het mij verder weinig zegt (ook niet een belletje van goh die heb ik toch ooit gehoord) vrees ik dat dat bij die andere stijlen ook gebeurd is.
Maar wie weet heb ik ongelijk en ken ik gewoon te weinig.![]()
1 |
Ik had niks anders van je verwacht als man van de goede smaakquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:30 schreef timbob het volgende:
ik herken 2 nummers. 1 geremixed zodat het echt nergens meer naar klinkt (nr 15) en ik ken nr 18. Voor de rest klinkt het mij allemaal te kaazig (cheesy) dus ik sla deze keer maar over. te mainstream voor mij.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:32 schreef warezguy05 het volgende:
Na een halve dag staat Laevid op eenzame hoogte:![]()
Ja puzzelen kan ik gelukkig wel een beetjequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef warezguy05 het volgende:
score verhoogd naar 17 punten. het gaat wel redelijk nu toch? :p
Kijk en met zulke uitspraken wil je gewoon doorgaan met puzzelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef warezguy05 het volgende:
kanttekening bij 17; er is een relatie tussen jouw opgegeven titel en de correcte artiest..maar welke precies, dat kan ik niet zeggen
TE veel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:18 schreef warezguy05 het volgende:
score naar 19 pt
15 nog steeds alleen titel goed (jaja er zijn veel rip-off's)
haha ja tijd genoeg idd. maar je kan zo iig een groot deel vd overgebleven ripoffs wegstrepen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef Laevid het volgende:
ik heb over het algemeen een bloedhekel aan covers(zeker in de dance-wereld). Dus ik vrees dat ik de beste man (of vrouw) of act niet ken.
Denk dat het dus eerder een tip is voor anderen. Maar we hebben nog bijna 2 weken om er mee af te komen
Haha....en ik dacht dat ik ze bijna allemaal al had gehad (die onder die naam zijn uitgebracht dan).quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
haha ja tijd genoeg idd. maar je kan zo iig een groot deel vd overgebleven ripoffs wegstrepen.
Fijn dat je het erbij zegt dat het echt waar isquote:
Tsja dat krijg je als je gaat gokken... hij klonk iig wel heel oud.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef warezguy05 het volgende:
Cuchulain, je scoort 3 punten
track 03 is helaas fout
Da's de spirit die we zoekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:22 schreef Curchulain het volgende:
Jeuh, weet er welgeteld 1 (en dan nog wel helemaal)
Toch maar ingestuurd, je moet toch ooit eens ergens beginnen
Ik ga straks ook inzenden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef warezguy05 het volgende:
het was meer cynisch bedoeld aangezien curchulain pas de 2e inzender was
Ik denk dat jullie het allemaal zwaar zullen hebben als ik win... het valt niet mee om bejaard te zijn heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:54 schreef Laevid het volgende:
[..]
Da's de spirit die we zoeken![]()
@ Warezguy: Je gaat het nu zwaarder krijgen, met meer deelnemers.![]()
De sluitingsdatum is VOLGENDE WEEK zaterdag. Niet deze weekquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ga straks ook inzenden.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Laevid het volgende:
[..]
De sluitingsdatum is VOLGENDE WEEK zaterdag. Niet deze week![]()
1 2 3 | Captain_Redbeard - 11 punten Curchulain - 3 punten |
Oeh, ik klikte bijna op 'verzenden'. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Laevid het volgende:
[..]
De sluitingsdatum is VOLGENDE WEEK zaterdag. Niet deze week![]()
stuur eens wat in manquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Oeh, ik klikte bijna op 'verzenden'. Bedankt voor de waarschuwing.![]()
Dan ken je onze beste trancelocator nog nietquote:
haha ja inmiddels kende ik die tactiek ook al wel, maar ik hoop hem misschien te kunnen verleiden een vroegere inzending te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dan ken je onze beste trancelocator nog niet![]()
De man met de tactiek om op de laatste dag in te zenden en dan te winnen en iedereen een kutgevoel te geven die hoopte nog te winnen. Aan de andere kant zou iedereen ook een kutgevoel hebben alstie constant ver boven de rest zou staan. Dan zou niemand meer inzenden, dus is z'n tactiek eigenlijk nog zo slecht nog niet.
Samengevat: Trancelocator is een vriendelijk persoon, maar onbedoeld geeftie je altijd een kutgevoel![]()
Maar er zijn nog best wat dagen, dus hopelijk (en ook waarschijnlijk) komen er nog wat mensen bij.
Wil je mij niet in de waan laten dat ik deze stiekem ga winnen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
haha ja inmiddels kende ik die tactiek ook al wel, maar ik hoop hem misschien te kunnen verleiden een vroegere inzending te doen
1 2 3 4 | Laevid - 19 punten Captain_Redbeard - 11 punten Curchulain - 3 punten |
Hey, wat toevallig. Ik heb net een inzending gedaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef Laevid het volgende:
het begint nu toch wel eens tijd te worden voor een inzending van bepaalde personen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef Laevid het volgende:
Samengevat: Trancelocator is een vriendelijk persoon, maar onbedoeld geeftie je altijd een kutgevoel![]()
Maar er zijn nog best wat dagen, dus hopelijk (en ook waarschijnlijk) komen er nog wat mensen bij.
1 2 3 4 5 | Laevid - 19 punten Trancelocator - 12 punten Captain_Redbeard - 11 punten Curchulain - 3 punten |
Alle vragen kennen het antwoord: Neequote:Op zondag 24 september 2006 02:15 schreef Curchulain het volgende:
Eigenlijk iets wat ik over pak 'm beet een halve eeuw pas hoef te weten, maar ik ben toch nieuwsgierig: waar moeten de tracks voor de contest eigenlijk aan voldoen? Zijn er releasetypes (white label, bootlegs) uitgesloten? Zijn er stijlen uitgesloten? Is er een minimum/maximum lengte voor de fragmenten? Een maximum/minimum releasejaar? Just in case alle anderen opeens stokdoof worden en ik met 3 punten een keer win
Ik denk dat we hem beter niet kunnen geloven.quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef warezguy05 het volgende:
geloven wij trancelocator of was deze contest gewoon niet zijn ding?? :p
als 13 een eitje was, dan had 9 dat eigelijk ook moeten zijn. beiden hebben in de top40 gestaan namelijkquote:Op zondag 24 september 2006 16:07 schreef Curchulain het volgende:
Van een hoop echt nooit gehoord... 13 was natuurlijk een eitje, 18 dacht ik wel aan The Prodigy, bij 15 dacht ik wel aan Children en 1 heb ik gewoon ergens, op het album van Rank 1 (dat ik al sinds 2004 niet meer geluisterd heb) maar als je ze niet invult krijg je er natuurlijk geen punten voor.
En wie zegt jou dat ik de top40 ooit in de gaten heb gehouden?quote:Op zondag 24 september 2006 18:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
als 13 een eitje was, dan had 9 dat eigelijk ook moeten zijn. beiden hebben in de top40 gestaan namelijk
Oeh... jammer.quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef Laevid het volgende:
[..]
Alle vragen kennen het antwoord: Nee
[..]
De contest moet natuurlijk wel een beetje bekende nummers bevatten
Eg wel. Maar nu kan ik opeens nog maar een procent of wat van m'n collectie gebruikenquote:[..]
Hoop dat dat genoeg uitleg is?Vragen staat vrij
![]()
Ach ja mijn collectie bestaat voor de helft uit muziek die niet onder de categorie dance valt. Dus dat valt ook af.quote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef Curchulain het volgende:
Eg wel. Maar nu kan ik opeens nog maar een procent of wat van m'n collectie gebruiken
Die was trouwens wel heel letterlijk achteraf gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef warezguy05 het volgende:
kanttekening bij 17; er is een relatie tussen jouw opgegeven titel en de correcte artiest..maar welke precies, dat kan ik niet zeggen
daar ging ik eigenlijk al niet meer vanuit maar kon ook niets bedenken waarom hij anders 'een eitje' zou moeten zijn voor jou (en ook voor anderen, want zo klinkt het dan een beetje.)quote:Op zondag 24 september 2006 21:10 schreef Curchulain het volgende:
[..]
En wie zegt jou dat ik de top40 ooit in de gaten heb gehouden?
haha ja, heel toevallig ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:30 schreef Laevid het volgende:
[..]
Die was trouwens wel heel letterlijk achteraf gezien![]()
Hier nog zo'n figuur wiens muziekcollectie maar voor een deel uit dance bestaat.quote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef Laevid het volgende:
Ach ja mijn collectie bestaat voor de helft uit muziek die niet onder de categorie dance valt. Dus dat valt ook af.
Wat om die reden afvalt laat nog wel 95% over. Het is dat bekende dat nog eens 90% elimineert, zo niet meer...quote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef Laevid het volgende:
Ach ja mijn collectie bestaat voor de helft uit muziek die niet onder de categorie dance valt. Dus dat valt ook af.
Wat hij zegtquote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Over de vaagheid van tracks: ik heb meer moeite met het taggen van niemandalletjes die een klein hitje zijn geweest dan de iets alternatievere en vreemde platen. Dat komt waarschijnlijk omdat die niemandalletjes naar mijn mening vaak iets te veel op elkaar lijken.
Ik doe ook mee met dit statementquote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hier nog zo'n figuur wiens muziekcollectie maar voor een deel uit dance bestaat.![]()
Over de vaagheid van tracks: ik heb meer moeite met het taggen van niemandalletjes die een klein hitje zijn geweest dan de iets alternatievere en vreemde platen. Dat komt waarschijnlijk omdat die niemandalletjes naar mijn mening vaak iets te veel op elkaar lijken.
Nou het hoeft niet über-bekend te zijn, dat ook weer niet. Maar wel een beetje bekend in een bepaalde scene. Maar je kan ook een paar onbekende tracks toevoegen, omdat je ze leuk vind natuurlijk. Tis maar dat het wel leuk is als er mensen mee doen, dat ze niet afvallen omdat NIEMAND het kent.quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Wat om die reden afvalt laat nog wel 95% over. Het is dat bekende dat nog eens 90% elimineert, zo niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |