Juist!quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
Marlies laat de duer van de wc open, doet haar zender niet af en wast haar handen niet eens.
Ze wil geen seconde missen van Tijn. Triest wijf.
Ik heb de hele avond nog geen muziek gehoord.quote:
Met de Flessen drank zeker.quote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef cripplecrow het volgende:
ja janine en hilde gaan van bil.
amenquote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond nog geen muziek gehoord.
Tis ook zijn laatste kans vanavond.quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10 gaat ervoor, hij kust sabrina nou al voor de 3de keer in 10 seconden!
valt wel mee, afgelopen week was de nacht goed te doen, als er wat gebeurde wat de moeite waard was...quote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef Kinga het volgende:
Die regie is ook kut. Altijd geweest en zal ook zo blijven ben ik bang.
ja, het was zo gooooeeeeeeeeeeed georganiseerd allemaal door sjaan, of had ze dat zelf al 1000 keer bevestigdquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Janine en Rik hebben de rol van butler best goed gedaan...
niet inkijken danquote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef Inca het volgende:
Vieze vreter die Rik vreet altijd met zijn bek open![]()
Ben je mal, die heeft Janine gemaakt.quote:Op zondag 10 september 2006 23:25 schreef MissJ. het volgende:
Schei nou uit met Janine bedanken, ze doet het voorkomen alsof het uit haarzelf kam.
Hummie droeg haar het op en het zou me niks verbazen als Hummie ook opdraagde doe een Oscarfeest. Waar denk je anders dat ze zo snel die decorstukken vandaan kregen?
ik knijp mijn ogen altijd 10 seconden dicht als ik het aan zie komenquote:Op zondag 10 september 2006 23:25 schreef Inca het volgende:
[..]
das moeillijk he als die camera zo inzoomt
Nou ik trek het niet meer. tot morgenquote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef itsme het volgende:
Ik lach me rot. we zitten ons allemaal kapot te irriteren maar blijven toch kijken.![]()
wat is de mens toch een raar schepsel eigenlijk hequote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef itsme het volgende:
Ik lach me rot. we zitten ons allemaal kapot te irriteren maar blijven toch kijken.![]()
ik kijk geeneens. ik zit deze pagina telkens te refreshen en ondertussen andere dingen te doen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef itsme het volgende:
ja idd, echt kapot irritant.quote:Op zondag 10 september 2006 23:28 schreef wolferl het volgende:
Ja het is leuk, maar Janine moet altijd haar stem verheffen. Dan komt er een leuke gesprek en dan gaat zei weer ZO PRATEN, WANT JANINE IS HET MIDDELPUNT VAN ALLES.
hij komt alweer terugquote:
quote:
als tie m vanavond niet in Hilde steekt ken die vertrekkenquote:Op zondag 10 september 2006 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat moest hij daar? Een geheime opdracht?
alle dames 3 x zoenen en dan krijgen ze nog meer drankquote:Op zondag 10 september 2006 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat moest hij daar? Een geheime opdracht?
...ze kan beter op de markt gaan staan...heb 5 tellen de streams aan staan hoor ik ...WAKKER WORDEN NEDERLAND....( stond helaas me geluid ook wat hard...hahah )... las al dat ze heel de avond ik ik ik ik ik ik en ik aan het zeggen wasquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 23:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als tie m vanavond niet in Hilde steekt ken die vertrekken![]()
HAHAHAHA ik pis bijna in me broek om 'shnine'quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
ik zoek nog software die shanine kan filteren, iemand ?
Iieeeuwquote:
ja zo kan ie wel weer, bedankt bb'ersquote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
doe es gek !
Heeft gewoon een lelijke kop..quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef mijn23 het volgende:
Volgens mij heeft marlies haar lippen laten opspuiten,ik zie altijd iets aan haar mond..maarja dat geeft ze natuurlijk ook nooit toe
Valt me mee dat die spiegelwand nog heel is!quote:
Die is leukquote:
eensch... Semih best normaal niet zo geintegreerd met deze tokkies!quote:Op zondag 10 september 2006 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Er zitten alleen maar irritante mensen in dat huis, Semih uitgezonderd.
hoezo, is dat nederlands dan?quote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Kinga het volgende:
Wat zingen ze? Heb gemute..
wil ik weten waar dit over ging?quote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef wolferl het volgende:
Etienne: Voel je hem al groeien?
Sabrina: Tjen ik voel niks.
Allerlei voetbal liederen en zo. Leuk johquote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Kinga het volgende:
Wat zingen ze? Heb gemute..
Sabrina zat even bij Etienne op schoot.quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wil ik weten waar dit over ging?
en weer uitquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef screenshot het volgende:
Ik zet de streams weer is aan en dan hoor je dit![]()
haha dat is schrikken danquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef screenshot het volgende:
Ik zet de streams weer is aan en dan hoor je dit![]()
omdat niemand meer kijkt danwel luistert....quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Er zijn opeens ook geen problemen meer met de streams, hoe zou dat komen ??
hehe ik was allang aan de hard drugs gegaan als het mijn werk zou zijnquote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Kinga het volgende:
Die cameraman op S2 is zat.
Volumeknopje stuk?quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ff serieus, ik hoor echt niks meer, niemand anders last van?
quote:
Is al vaker geopperd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kom op BB, nu de rode telefoon!!
Dat mens is echt irri als ze dronken isquote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef toxikon het volgende:
godsamme ik snap niet hoe sem het volhoud met zo'n koter
Vanmiddag zei hij nog dat hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt...quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef wolferl het volgende:
Semih ga weg bij Micheline nu het nog kan.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef wolferl het volgende:
Semih ga weg bij Micheline nu het nog kan.
Tja... zal ie toch leuk vinden... niet zo'n saaie vrouw...quote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef toxikon het volgende:
godsamme ik snap niet hoe sem het volhoud met zo'n koter
dan hoop ik dat ie na vannavond nog eens goed gaat nadenken...quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij nog dat hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt...
blijkt MArcia net zoeen stem als Whitney Houston te hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia zingt het mooist, die je hoor niet.
nu pas?quote:
vrouw? tiener bedoel jequote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tja... zal ie toch leuk vinden... niet zo'n saaie vrouw...
tja voor een goed gesprek hoeft ze daar niet te zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Addi het volgende:
Viel me trouwens van de week al op dat Marlies een echte chips-eter is....ze heeft het er weer druk mee.....
Marcia en Jeroen zijn ook niet alles.quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef LennyKravitz het volgende:
volgende BB graag mensen die niet iedere week in het café komen en DIE dan alcohol geven...
Precies. Ik ga dan maar mijn rug krommen in bed.quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Tissik het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder met werkelijk afgrijzen naar de streams heb gekeken. Wat een sneu volk is dit!
Tenenkrommend!
Die raken nu alleen maar ondergensneeuwd in caféliederen...quote:Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Marcia en Jeroen zijn ook niet alles.
dr had moeten staan, wie dr nou nog zingt ken meteen vertrekkenquote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
alle bewoner naar de woonkamer
quote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
shit wilde net gaan slapen.
nee geroltquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef wolferl het volgende:
Hilde word gedragen neem ik aan?
Mee eens!!quote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Beide bij de laatste 6 graag
[afbeelding]
Wat? De dildo van Janine die vanmorgen gebruikt is door Hildequote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef cripplecrow het volgende:
haha jezus waste ze nou eerst dat ding af voordat ze hem in dr mond deed?
marcia isquote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia is geen feestnummer.
Ach ze wil gewoon rust hebben.quote:
Gelukkig niet *zucht*quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef LennyKravitz het volgende:
beste Fok-ers... zijn jullie ook allemaal zo als jullie drank ophebben?... Mijn God...!
Met die gasten zou ik ook niet kunnen feesten hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia is geen feestnummer.
boeken afstoffen in de bieb is leukerquote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Met die gasten zou ik ook niet kunnen feesten hoor...
Nopequote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef LennyKravitz het volgende:
beste Fok-ers... zijn jullie ook allemaal zo als jullie drank ophebben?... Mijn God...!
De feestjes in bb5 waren veel leuker.quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Met die gasten zou ik ook niet kunnen feesten hoor...
Beter dat ze dat dan thuis gaat doen bij Floris ofzo...quote:
Helemaal mee eens !quote:Op maandag 11 september 2006 00:16 schreef screenshot het volgende:
[..]
De feestjes in bb5 waren veel leuker.![]()
ach... iedereen is anders... persoonlijk kots ik op mensen die zich zo gedragen... een ander vind het normaal... gelukkig zijn we allemaal anders...quote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
boeken afstoffen in de bieb is leuker
Je ziet het goed!quote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens !![]()
Het nivo lag ook even wat hoger, of zie ik dat verkeerd?
Nee dat dacht ik ook alquote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens !![]()
Geen idee... waren bb3 & 4?quote:Op maandag 11 september 2006 00:19 schreef cripplecrow het volgende:
the battle was het beste.
Ik vind het prima. Ga wel naar survivor kijken en TARquote:Op maandag 11 september 2006 00:19 schreef Sonique het volgende:
Kunnen er maandag niet meerdere tegelijk uit?
Zijn we meteen klaar...
Dat laatste.quote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens !![]()
pak ik mijn sociale leven ook weer op. tenminste als ik nog vrienden over hebt, ze weten dat ik bb kijk.quote:Op maandag 11 september 2006 00:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ga wel naar survivor kijken en TAR![]()
Hij denkt dat hij James Bond is in dat pak.quote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef mamapan het volgende:
TT, door E10 zeker niet, want hij verdomd het om zijn smoking uit doen![]()
met sandy erin iig.quote:Op maandag 11 september 2006 00:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen idee... waren bb3 & 4?
Die heb ik gemist... Moet wel hard zijn geweest....
quote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
pak ik mijn sociale leven ook weer op. tenminste als ik nog vrienden over hebt, ze weten dat ik bb kijk.
En de meest slaapverwekkende.quote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
met sandy erin iig.
die was de vetste.
Ja, het hele menno/homo verhaal...quote:Op maandag 11 september 2006 00:24 schreef Vompie het volgende:
Er zijn dit jaar maar weinig geheime opdrachten, vind ik. Dat maakte het vorig jaar wel veel leuker!
We mogen wel oppassen, straks straalt ze ons in.quote:Op maandag 11 september 2006 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Janine is net Jomanda in die blauwe jurk
Micheline is eigenlijk meer jomandaquote:Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We mogen wel oppassen, straks straalt ze ons in.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef cripplecrow het volgende:
marcia moet echt goed geneukt worden.
Ik zou precies hetzelfde doen, als ik maar weg zou zijn van dat stelletje randdebielen...quote:Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef Addi het volgende:
Ik vind toch dat Eggie het weer slim aanpakt nu.
Maar waar vind je zo'n gek.quote:Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef cripplecrow het volgende:
marcia moet echt goed geneukt worden.
oordoppies in en slapen !!quote:Op maandag 11 september 2006 00:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde doen, als ik maar weg zou zijn van die stelletje randdebielen...
ach, als het moet?quote:
ik zie dr genoegquote:
be my guestquote:
ik bescherm me katten ik heb een koptelefoon opquote:Op maandag 11 september 2006 00:39 schreef puntoortje het volgende:
zelfs mijn katten verlaten NU dus de huiskamer
Ja E10 en marcel zijn nog te doen hè?...quote:Op maandag 11 september 2006 00:40 schreef Vompie het volgende:
Ik vind de zussen leuke meiden, maar dan moeten ze niet zingen!
Wat 'n geschreeuw, zeg!
Monique valt nog mee maar Sabrina en vooral Micheline. OMG wat een schreeuwlelijkquote:Op maandag 11 september 2006 00:40 schreef Vompie het volgende:
Ik vind de zussen leuke meiden, maar dan moeten ze niet zingen!
Wat 'n geschreeuw, zeg!
quote:Op maandag 11 september 2006 00:39 schreef puntoortje het volgende:
zelfs mijn katten verlaten NU dus de huiskamer
wat voor prof/site gebruik jij?quote:Op maandag 11 september 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-01.jpg]afbeelding][/URL]
Geen hoerenfeest, maar een KUTfeest!
quote:Op maandag 11 september 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
De kampers houden er niet van.
...kom maar op...we zitten hier niet omdat ze mooi zingen...hahah..( het wordt met de minuut valser )quote:
Ja, Hilde is even niet het middelpunt!quote:
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op maandag 11 september 2006 00:46 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
wat voor prof/site gebruik jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |