Sabrina zat even bij Etienne op schoot.quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wil ik weten waar dit over ging?
en weer uitquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef screenshot het volgende:
Ik zet de streams weer is aan en dan hoor je dit![]()
haha dat is schrikken danquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef screenshot het volgende:
Ik zet de streams weer is aan en dan hoor je dit![]()
omdat niemand meer kijkt danwel luistert....quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Er zijn opeens ook geen problemen meer met de streams, hoe zou dat komen ??
hehe ik was allang aan de hard drugs gegaan als het mijn werk zou zijnquote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Kinga het volgende:
Die cameraman op S2 is zat.
Volumeknopje stuk?quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ff serieus, ik hoor echt niks meer, niemand anders last van?
quote:
Is al vaker geopperd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kom op BB, nu de rode telefoon!!
Dat mens is echt irri als ze dronken isquote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef toxikon het volgende:
godsamme ik snap niet hoe sem het volhoud met zo'n koter
Vanmiddag zei hij nog dat hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt...quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef wolferl het volgende:
Semih ga weg bij Micheline nu het nog kan.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef wolferl het volgende:
Semih ga weg bij Micheline nu het nog kan.
Tja... zal ie toch leuk vinden... niet zo'n saaie vrouw...quote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef toxikon het volgende:
godsamme ik snap niet hoe sem het volhoud met zo'n koter
dan hoop ik dat ie na vannavond nog eens goed gaat nadenken...quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij nog dat hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt...
blijkt MArcia net zoeen stem als Whitney Houston te hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia zingt het mooist, die je hoor niet.
nu pas?quote:
vrouw? tiener bedoel jequote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tja... zal ie toch leuk vinden... niet zo'n saaie vrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |