Sabrina zat even bij Etienne op schoot.quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wil ik weten waar dit over ging?
en weer uitquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef screenshot het volgende:
Ik zet de streams weer is aan en dan hoor je dit![]()
haha dat is schrikken danquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef screenshot het volgende:
Ik zet de streams weer is aan en dan hoor je dit![]()
omdat niemand meer kijkt danwel luistert....quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Er zijn opeens ook geen problemen meer met de streams, hoe zou dat komen ??
hehe ik was allang aan de hard drugs gegaan als het mijn werk zou zijnquote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Kinga het volgende:
Die cameraman op S2 is zat.
Volumeknopje stuk?quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ff serieus, ik hoor echt niks meer, niemand anders last van?
quote:
Is al vaker geopperd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kom op BB, nu de rode telefoon!!
Dat mens is echt irri als ze dronken isquote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef toxikon het volgende:
godsamme ik snap niet hoe sem het volhoud met zo'n koter
Vanmiddag zei hij nog dat hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt...quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef wolferl het volgende:
Semih ga weg bij Micheline nu het nog kan.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef wolferl het volgende:
Semih ga weg bij Micheline nu het nog kan.
Tja... zal ie toch leuk vinden... niet zo'n saaie vrouw...quote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef toxikon het volgende:
godsamme ik snap niet hoe sem het volhoud met zo'n koter
dan hoop ik dat ie na vannavond nog eens goed gaat nadenken...quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij nog dat hij wil dat zij de moeder van zijn kinderen wordt...
blijkt MArcia net zoeen stem als Whitney Houston te hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia zingt het mooist, die je hoor niet.
nu pas?quote:
vrouw? tiener bedoel jequote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tja... zal ie toch leuk vinden... niet zo'n saaie vrouw...
tja voor een goed gesprek hoeft ze daar niet te zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Addi het volgende:
Viel me trouwens van de week al op dat Marlies een echte chips-eter is....ze heeft het er weer druk mee.....
Marcia en Jeroen zijn ook niet alles.quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef LennyKravitz het volgende:
volgende BB graag mensen die niet iedere week in het café komen en DIE dan alcohol geven...
Precies. Ik ga dan maar mijn rug krommen in bed.quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Tissik het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder met werkelijk afgrijzen naar de streams heb gekeken. Wat een sneu volk is dit!
Tenenkrommend!
Die raken nu alleen maar ondergensneeuwd in caféliederen...quote:Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Marcia en Jeroen zijn ook niet alles.
dr had moeten staan, wie dr nou nog zingt ken meteen vertrekkenquote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
alle bewoner naar de woonkamer
quote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
shit wilde net gaan slapen.
nee geroltquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef wolferl het volgende:
Hilde word gedragen neem ik aan?
Mee eens!!quote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Beide bij de laatste 6 graag
[afbeelding]
Wat? De dildo van Janine die vanmorgen gebruikt is door Hildequote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef cripplecrow het volgende:
haha jezus waste ze nou eerst dat ding af voordat ze hem in dr mond deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |