abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41713467
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Meneer_de_Hond het volgende:

[..]

Kinderen zijn gewoon nog te stom om er aan mee te kunnen doen.
Kinderen zijn niet stom en dom

Je moest eens weten hoe bijdehand kinderen kunnen zijn

Kinderen zijn nog niet voorgeprogrammeerd en zien veel meer dan je denkt.

Daarna worden kinderen geprogrammeerd op een foute manier, en dan gaat het mooie weg. Dan wordt je volwassen. Je wordt dan niet alleen volwassen, je leert minder goed spontaan te zijn en voor jezelf te praten. Je praat de rest na, en je praat de media na.

De spontaniteit gaat ook weg. Vaak gaat de spontaniteit weg volgens mij.

Vaak is het ook zo dat kinderen niet zo snel een vooroordeel hebben, die oordelen en vooroordelen worden later pas gevormd. Pesten heb je wel maar dat is wat anders.

Kortom: Kinderen zijn eerlijker en onschuldiger en spontaner. En zeker niet dom. Kinderen zijn de toekomst ook. En wij moeten zorgen voor een goede toekomst voor onze kinderen En wij gaat van de hoogste top in de macht, tot en met de werknemer die papier prikt. Dus zeker ook de ouders.

Deze generatie dus Deze generatie moet zorg dragen voor de volgende generatie en zo gaat dat van generatie op generatie

[ Bericht 8% gewijzigd door Sight_key op 11-09-2006 18:29:37 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41713781
Je hebt dus ook ouders die het kind zijn wegnemen van hun kinderen

Dat zijn de slechte opvoeders. En zoveel slechte opvoeders heb je op deze wereld. Ik wil ze niet de kost geven. Het beste zou nog zijn als de kinderen de opvoeders worden. Gewoon de rollen omdraaien.

Veel ouders gooien er met de pet naar.

En dat is gewoon een feit. Alsof het een ziekte is weer. Maar zo noem ik meer een ziekte.

En zeker niet omdat ik zo'n slechte opvoeding heb gehad, maar in zijn algemeenheid. Ik ben dik tevreden maar zoals met alles kan het altijd beter.

Opvoeden van kinderen zou iets natuurlijks moeten zijn, maar goed, vaak is het onnatuurlijk. Teveel "fouten". Teveel misvattingen. Teveel teveel teveel.

Op deze wereld is het nooit goed. Vaak is het fout. En waar ligt dat aan?

Onzin voor je leven is het. Maar het moest ff eruit.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41715819
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Meneer_de_Hond het volgende:

[..]

Kinderen zijn gewoon nog te stom om er aan mee te kunnen doen.

Kinderen zijn nog onbevangen en niet verpest.

Een kind rent vol plezier door een supermarkt, binnen een minuut heeft hij nieuwe vriendjes gemaakt, na de eerste schooldag is de juf tof.

Kinderen stom?
Nee ik denk het niet, ze moeten nog leren hoe het "hoort"

Waarom rennen jij en ik niet door de supermarkt als we vrolijk zijn?
Waarom zing jij geen liedje op straat als je dat leuk vind?
Waarom wordt het op oudere leeftijd minder vanzelfsprekend om iets gezelligs te gaan doen met wildvreemden?
Die dingen doen we niet, omdat het niet "hoort" is ons vertelt door onze ouders/omgeving/etc. etc.

de omgeving vindt het "stom" als we dat doen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 11 september 2006 @ 19:41:50 #46
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_41716004
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:23 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Kinderen zijn niet stom en dom

Je moest eens weten hoe bijdehand kinderen kunnen zijn

Kinderen zijn nog niet voorgeprogrammeerd en zien veel meer dan je denkt.

Daarna worden kinderen geprogrammeerd op een foute manier, en dan gaat het mooie weg. Dan wordt je volwassen. Je wordt dan niet alleen volwassen, je leert minder goed spontaan te zijn en voor jezelf te praten. Je praat de rest na, en je praat de media na.

De spontaniteit gaat ook weg. Vaak gaat de spontaniteit weg volgens mij.

Vaak is het ook zo dat kinderen niet zo snel een vooroordeel hebben, die oordelen en vooroordelen worden later pas gevormd. Pesten heb je wel maar dat is wat anders.

Kortom: Kinderen zijn eerlijker en onschuldiger en spontaner. En zeker niet dom. Kinderen zijn de toekomst ook. En wij moeten zorgen voor een goede toekomst voor onze kinderen En wij gaat van de hoogste top in de macht, tot en met de werknemer die papier prikt. Dus zeker ook de ouders.

Deze generatie dus Deze generatie moet zorg dragen voor de volgende generatie en zo gaat dat van generatie op generatie
Hier in Maastricht fiets ik wel eens door de wijk heugemerveld, om maar eens een treffend voorbeeld te verschaffen. Daar heb je werkelijk de meest misdadige, bevooroordeelde en de domste kinderen ooit. Je fietst er voorbij en voor je het weet ben je al door zes vier- to vijfjarigen uitgescholden voor allerhande allochtone minderheidsgroepen die volgens hun papa en mama het voor de hele wijk verpesten. Terwijl ze dat doen werpen ze alle voorwerpen die ze binnen handbereik beschikbaar wordt gesteld, voor, dan wel tegen de fiets of een willekeurige onschuldige voorbijganger die toevallig op die fiets door de wijk reist.

Dus zo onschuldig zijn ze niet en zeker wel dom!

Dit is natuurlijk maar een greep uit de hedendaagse subcultuur die alle kinderen omvat, maar wel die greep die mijn stelling hierboven beargumenteert.
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  maandag 11 september 2006 @ 19:55:08 #47
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_41716399
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:09 schreef Dirktator het volgende:

[..]

De hele lap tekst die jij nu hierboven geschreven hebt, gaat over een situatie waarin je al de samenleving zoals deze nu al is voor lief neemt. Maar ga eens terug naar een samenleving waarin geld niét het belangrijkste is. Waar men werkt omdat men in het levensonderhoud moet voorzien, waar men samen dingen met elkaar doet, waar de sociale interactie telt, niet hoeveel salaris je ontvangt.

We moeten niet in een competitie-cultuur terechtkomen vind ik zelf. Als geld en macht het grootste doel zijn, dan verliezen we uit het oog waar het eigenlijk om gaat in dit leven: gelukkig zijn. Natuurlijk zul je hard moeten werken om in je levensonderhoud te kunnen voorzien, maar dit moet niet ten koste gaan van jezelf en bovenal van anderen.

Dit noem ik dan ook niet kort door de bocht.
Een mooi streven heb je daar. Een streven welks ik - sarcasme loosch! - zeker onder de noemer nobel zou plaatsen..

DOCH..

Vind ik wel dat je niet goed hebt nagedact wat 'geld' en 'macht' wel niet betekenen! Als ik zo lees wat je hebt gepost kom je over alsof je in de gedachte verkeerd dat geld en macht zijn ontstaan door het handhaven van de maatschappij. Maar dit is niet zo! Geld en Macht zijn middelen die het voortbestaan van de maatschappij en het leven en de economie zoals wij die kennen moeten waarborgen! Bedenk toch eens wat een anarchistische wereld het tot gevolg zou hebben als men louter deed wat hij/zij hem beviel? Als alle grondstoffen vrij te gebruiken waren?

Ten eerste heeft men dan geen lust meer tot het werken aan machinerie, techniek of fabrieken, omdat zo'n enorm proces alleen gerealiseerd kan worden met meerdere mensen, die hebben leiding nodig. Maar die leiding mag er niet zijn volgens jou? Als er niet meerdere mensen werken voor minderheden, dan kunnen de belangrijkste technieken op deze aarde niet eens bestaan!

En wat dacht je van opleiding? Denk je dat culturen voort zouden bestaan, als niemand het meer nodig vond zichzelf te verrijken, omdat ze zich in een soort 'ieder voor zich' luilekkerlandje zouden bevinden? Uiteraard is criminaliteit niet nodig, maar denk je nou echt dat men niet van mekaar gaat stelen?

Ik bedoel, het gras aan de overkant lijkt altijd groener, mensen zijn nou eenmaal snel jaloers.. en moorden pleegt men ook zonder wrok die ontstaat door een lagere maatschappelijke positie.

Mag ik je nog eens aan de talloze grondstoffen herinneren die onze wereld rijjk is? Als iedereen daar vrije toegang tot had, hoelang denk je dat het dan zou duren voor de boel op was? Klinkt niet bijzonder, maar denk je nou echt dat er een maatschappij zou kunnen bestaan zonder een duidelijke machtsverdeling en een middel om schaarste te creëren? Ik heb het nu over het economische begrip schaarste, niet het in het dagelijks leven gebruikte begrip. Die schaarste is nodig, omdat men anders zou leven, in een anarchistische, doelloze wereld, zonder regels, zonder geluk.. Denk jij dat er rust bestaat zonder verplichting..? Blijkbaar wel, maar zeg me, beste Dirktator, is dat dan geluk?
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_41717090
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:41 schreef Meneer_de_Hond het volgende:

[..]

Hier in Maastricht fiets ik wel eens door de wijk heugemerveld, om maar eens een treffend voorbeeld te verschaffen. Daar heb je werkelijk de meest misdadige, bevooroordeelde en de domste kinderen ooit. Je fietst er voorbij en voor je het weet ben je al door zes vier- to vijfjarigen uitgescholden voor allerhande allochtone minderheidsgroepen die volgens hun papa en mama het voor de hele wijk verpesten. Terwijl ze dat doen werpen ze alle voorwerpen die ze binnen handbereik beschikbaar wordt gesteld, voor, dan wel tegen de fiets of een willekeurige onschuldige voorbijganger die toevallig op die fiets door de wijk reist.

Dus zo onschuldig zijn ze niet en zeker wel dom!

Dit is natuurlijk maar een greep uit de hedendaagse subcultuur die alle kinderen omvat, maar wel die greep die mijn stelling hierboven beargumenteert.
Allemaal kleine Maikuuuls

Maar goed, die wijk is de representatief voor kinderen? Zouden die kinderen niet juist beinvloed zijn door de wijk waar ze in leven? Kinderen zijn beinvloedbaar, makkelijker dan jij en ik.

Is dat gooien van dingen en mensen uitschelden kinderlijk gedrag? verzonnen door de kinderen zelf? Of zouden ze dat uitschelden niet toevallig (wat je zelf dus ook al aangeeft) van hun ouders geleerd hebben. De vraag is nu, wie is hier stom/dom. Die kinderen of de ouders die hun kinderen ongewenst gedrag aanleren.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 11 september 2006 @ 22:04:39 #49
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 11 september 2006 @ 22:33:54 #50
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41722347
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:36 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Als je geld wilt, moet je ervoor werken, en anders ga je met een vishengel op een lollereiland zitten. Maar dan moet je niet zeuren dat je geen tv hebt... dat je doodgaat als je kanker krijgt en dat iedereen die vishengel van je mag jatten.

Daar heb je wel een sterk punt. De luxe waarin we nu leven (medicijnen tegen kanker beschikbaar, veilige leefomgeving, goede infrastructuur enz.), is alleen mogelijk wanneer we zoveel werken als we nu doen.

Met andere woorden, we werken onszelf de pleuris, maar krijgen er ook iets voor terug!
pi_41723555
Maikuuul ik snap je niet, kun je het painten?
(Y)
  maandag 11 september 2006 @ 23:15:59 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41723681
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Daar heb je wel een sterk punt. De luxe waarin we nu leven (medicijnen tegen kanker beschikbaar, veilige leefomgeving, goede infrastructuur enz.), is alleen mogelijk wanneer we zoveel werken als we nu doen.

Met andere woorden, we werken onszelf de pleuris, maar krijgen er ook iets voor terug!
Ja inderdaad ! we krijgen shit toegediend dat we nog langer kunnen werken en dergelijke

Nee ik kan het niet painten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41724160
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja inderdaad ! we krijgen shit toegediend dat we nog langer kunnen werken en dergelijke

Nee ik kan het niet painten
Goed punt!
Medicijnen laten de zwakkere mensen onder ons langer leven! Zodat ons ras nooit puur kan worden
(Y)
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:37:25 #54
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41728585
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef chiren het volgende:

[..]

Goed punt!
Medicijnen laten de zwakkere mensen onder ons langer leven! Zodat ons ras nooit puur kan worden
Yeaps, doctoren mogen zich dan wel god voelen, ze zijn de schuld van alles o.a dit soort zaken:

Evolutionaire vooruitgang (Ras puur worden etc)
Overbevolking (Niet te zuinig ook).
Vergrijzing (Spreekt voor zich, doktoren houden alle oudjes in leven)

etc etc
The circle is through the looking glass
pi_41729469
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef BobbyB het volgende:
Ben het niet vaak met Maikuuul eens en ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben het met hem eens.

Als je er bij stil gaat staan vraag je je inderdaad af waarom we in godsnaam op deze pauperwereld zijn. Tegenwoordig leef je om te werken, en niet werken om te leven. Die uitkeringstrekkers zijn zo gek nog niet
Klopt, mee eens.

Hoeveel mensen hoor je wel niet zeggen: je studententijd is leuk, als je later werkt begint de kutzooi. Nou, als je 40 jaar lang met tegenzin moet gaan werken kun je idd beter uitkeringstrekker worden.
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:52:45 #56
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41729729
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:37 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Klopt, mee eens.

Hoeveel mensen hoor je wel niet zeggen: je studententijd is leuk, als je later werkt begint de kutzooi. Nou, als je 40 jaar lang met tegenzin moet gaan werken kun je idd beter uitkeringstrekker worden.
Ik kreeg laatst mijn eerste brief van 't pensioenfonds, via de instelling waar ik in juni ben aangenomen.
In die brief stond vermeld dat ik inderdaad nog 41 jaar mocht moest werken. Behoorlijk deprimerend.
Ik heb echter gelukkig voor werk gekozen wat ik in de eerste plaats leuk vind (en geen reet verdient). Daarnaast gebruik ik mijn 5e werkdag om aan een (nog) onbetaald persoonlijk creatieve project te werken. Ook omdat ik het leuk vind.

Maar je hebt inderdaad minder vrijheid dan wanneer je student bent. Ik heb achteraf zoiets van "had ik daar maar meer van gemaakt" ipv me enkel op school richten
Maar om nu die vrijheid te pakken en maar uitkeringstrekker te woden... nee dank je. Ik heb een half jaar in de bijstand gezeten en het is alles behalve een lolletje.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_41729835
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef Maeksy het volgende:

[..]
Maar om nu die vrijheid te pakken en maar uitkeringstrekker te woden... nee dank je. Ik heb een half jaar in de bijstand gezeten en het is alles behalve een lolletje.
Klopt. Heb 3 maanden thuis gezeten (zonder uitkering though) en dat is echt alles behalve leuk inderdaad. Je moet ook een doel in je leven hebben, maar wat meer vrijheid zou ook niet weg zijn. 3 dagen weekend bijvoorbeeld of kortere werkdagen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41729861
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Haha en gelijk heb je.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41729862
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Klopt. Heb 3 maanden thuis gezeten (zonder uitkering though) en dat is echt alles behalve leuk inderdaad. Je moet ook een doel in je leven hebben, maar wat meer vrijheid zou ook niet weg zijn. 3 dagen weekend bijvoorbeeld of kortere werkdagen.
Als je dat met wat meer vrienden doet kun je mooi iedere dag wat bier zuipen en spareribs eten. Beetje in het café hangen etc. Er is vast wel iets leuks te doen
pi_41729884
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Als je dat met wat meer vrienden doet kun je mooi iedere dag wat bier zuipen en spareribs eten. Beetje in het café hangen etc. Er is vast wel iets leuks te doen
Nou ja als je dat iedere dag doet is er ook niets speciaals meer aan en gaat dat denk ik op den duur ook zwaar vervelen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:18:11 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41730212
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef benchMarc het volgende:

[..]

en daar is weer veel geld voor nodig wat je niet krijgt door thuis te zitten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41730950
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Mits uitkering
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:57:34 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41731044
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mits uitkering
ja tuurlijk, dat is ook echt een vetpot

die is niet voor niets zo laag hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41731074
Je hebt nog altijd uitkering
pi_41731118
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:57 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja tuurlijk, dat is ook echt een vetpot

die is niet voor niets zo laag hoor
Good point, maar toch... als je toch 24/7 in een cafe hangt heb je ook geen woning nodig dus scheelt dat alweer
pi_41731208
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Bier is zo heel duur nog niet.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:06:48 #67
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41731238
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:01 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Good point, maar toch... als je toch 24/7 in een cafe hangt heb je ook geen woning nodig dus scheelt dat alweer
nee als je dan toch met je luie reet de hele dag wil zuipen en vreten moet je vrienden zoeken met werk, die je onderdak bieden, je na drie maanden er weer uittrappen omdat je een klaploper bent, dan weer bij andere vrienden intrekken alwaar de geschiedenis zich herhaalt. Dit zo'n vier keer achter elkaar, dan heb je een jaar lang op je luie reet kunnen zuipen en vreten, maar je hebt geen vrienden meer
  dinsdag 12 september 2006 @ 12:10:08 #68
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41732786
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee als je dan toch met je luie reet de hele dag wil zuipen en vreten moet je vrienden zoeken met werk, die je onderdak bieden, je na drie maanden er weer uittrappen omdat je een klaploper bent, dan weer bij andere vrienden intrekken alwaar de geschiedenis zich herhaalt. Dit zo'n vier keer achter elkaar, dan heb je een jaar lang op je luie reet kunnen zuipen en vreten, maar je hebt geen vrienden meer
Gewoon verhuizen naar een nieuwe omgeving en overnieuw beginnen.
Je zal de mensen de kost geven die zo hun leven leiden (met name vrouwen, denk ik. Die kunnen ten slotte betalen in natura ).
pi_41734741
Dat is nou eenmaal hoe het werkt. Waarom denk je dat ik hier 40 uur per week aanwezig ben. Vaak is werk wel leuk maar soms..
Steun een gratis goed doel naar keuze. Download http://rapidshare.com/files/29980773/plz_download.rar (en gooi het daarna weg ofzo :) Gratis doneren aan een goed doel!
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:13:52 #70
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41735786
Alles draait om geld in deze wereld.
Ik zeg: AFSCHAFFEN DAT GELD!!!!

Terug naar de RUILHANDEL!!!
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41740069
Komt gewoon omdat er teveel mensen op de wereld leven. Er zou eens een mooie ramp moeten gebeuren wat de hele wereldbevolking flink laat krimpen.

Sowieso geldt het recht van de sterkste allang niet meer. Wij zijn ons ras aan het vervuilen. Mensen die het alleen niet afkunnen vanwege een ziekte of wat dan ook worden geholpen. Deze mensen kunnen vaak niks bijdragen aan de wereld, maar kosten juist alleen maar geld.

Het recht van de sterkste zou weer moeten gelden. De wereld is al verneukt, alleen een grote wereldramp kan alles weer opnieuw laten starten.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:01:23 #72
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_41740611
*bzzzz* *krrrr* *kggggg* *bleep*
vertaling: *bzzzz* *krrrr* *kggggg* *bleep*

ja hey, we zijn toch allemaal robots verdomme?
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:34:28 #73
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41741699
Ach mensen, een doel int leven ?

Dat denken jullie omdat we niet anders kennen.

Als we zeg maar allemaal een soort van boeren werden en iedereen voorzag zich in de boehoeften die hij/zij nodig had dan was er werk genoeg voor de hele dag zeg maar 6 uur per dag schapen melken en dat soort dingen, is meer dan genoeg, verder de hele dag wat chillen enzo.

Iedereen voorziet zich in hij zijn behoeften / diefstal doet niemand aan want iedereen vind dat leuk enzo, en veel lekkere wijven dat vooral en als iemand ziek is :/ tjeh
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41741737
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Alles draait om geld in deze wereld.
Ik zeg: AFSCHAFFEN DAT GELD!!!!

Terug naar de RUILHANDEL!!!
Ik geef je een eend voor die 3 koeien.

Ik geef je deze muis voor 50 liter benzine

boh gek zoen muis kost 2 euro ofzo
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:36:57 #75
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_41741755
Bullshit man. Je kan toch ook een baan vinden die je LEUK vindt? Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik werk omdat ik het leuk/interessant/uitdagend vind.
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_41743337
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:36 schreef Dickbride het volgende:
Bullshit man. Je kan toch ook een baan vinden die je LEUK vindt? Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik werk omdat ik het leuk/interessant/uitdagend vind.
Dat jij het zo goed getroffen hebt wil niet zeggen dat anderen die keuze ook maar zo hebben. Sommige mensen kunnen de studie niet betalen of ze kunnen het gewoon niet aan omdat ze niet slim genoeg zijn (noem maar een voorbeeld) om de uiteindelijke droom baan te krijgen.

Ik heb dat geluk, gelukkig ook, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
pi_41743607
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat jij het zo goed getroffen hebt wil niet zeggen dat anderen die keuze ook maar zo hebben. Sommige mensen kunnen de studie niet betalen of ze kunnen het gewoon niet aan omdat ze niet slim genoeg zijn (noem maar een voorbeeld) om de uiteindelijke droom baan te krijgen.

Ik heb dat geluk, gelukkig ook, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
www.spatiegebruik.nl

droombaan
pi_41748123
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef benchMarc het volgende:

[..]

www.spatiegebruik.nl

droombaan
Anders ga je niet off topic wat ik wilde over brengen kwam over blijk baar, dus de bete kenis achter mijn be richt is ook dui delijk, dus niet zeu ren.

[ Bericht 12% gewijzigd door BobbyB op 12-09-2006 20:44:06 ]
pi_41752691
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Anders ga je niet off topic wat ik wilde over brengen kwam over blijk baar, dus de bete kenis achter mijn be richt is ook dui delijk, dus niet zeu ren.
Tuurlijk kwam het over. Ik wilde gewoon even wat zeiken
pi_41754217
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
Als je het nagaat

Vuile homo rotzakken

De meeste mensen denken: whehe Maikuuul heeft een joint gerookt en zich net afgetrokken, dit is echter niet waar.

Ons leven zuigt in principe uberhard, maandag - vrijdag werken * tussentijds missschien een paar leuke dingen doen )
En dan 2 dagen lekker chillen, naja ik 1 dag want ik moet @ zaterdag werken in de Loller1000 dit omdat ik anders op zaterdagavond geen bier kan bestellen in de feesfebrik.

Enfin, dit gedrag kan toch niet door de beugel ?

Wiezoe kunnen we niet iets veranderen dat we de ganse tijd elkaar helpen en hippes zijn ?

Mijn boodschap komt nu aan niemand over maar wacht maar over 20 jaar als ik president ben van de Fallus-eilandengroep in zuid duitsland, dan piepen jullie wel anders
Ga gewoon een vak leren dan komt t wel goed...
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
pi_41754265
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Tuurlijk kwam het over. Ik wilde gewoon even wat zeiken
Open er dan een topic over !

Wee'k achteraf ook wel, ging er alleen serieus op in
pi_41829637
Dit topic verdient verdere discussie...
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:19:17 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41834319
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:26 schreef benchMarc het volgende:
Dit topic verdient verdere discussie...
Nederland is een land waar we onze vrijheid en zelfstandigheid opgegeven hebben voor een systeem van sociale zekerheid en materiele welvaart.

Met instemming van de meerderheid.
The End Times are wild
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:03:09 #84
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41835120
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nederland is een land waar we onze vrijheid en zelfstandigheid opgegeven hebben voor een systeem van sociale zekerheid en materiele welvaart.

Met instemming van de meerderheid.
Met instemming van de meerderheid van mensen die nu allemaal in een tehuis zitten of dood zijn.
Ik vind dat we revolutie moeten plegen, de maatschappij op zn kop moeten zetten en via een nieuwe instemming van de meerderheid de toekomst uit moeten plannen.

Viva la revolution!

Nu Maikuuul nog overhalen om de Loller1000 partij te starten voor dit doel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')