abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41723555
Maikuuul ik snap je niet, kun je het painten?
(Y)
  maandag 11 september 2006 @ 23:15:59 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41723681
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:33 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Daar heb je wel een sterk punt. De luxe waarin we nu leven (medicijnen tegen kanker beschikbaar, veilige leefomgeving, goede infrastructuur enz.), is alleen mogelijk wanneer we zoveel werken als we nu doen.

Met andere woorden, we werken onszelf de pleuris, maar krijgen er ook iets voor terug!
Ja inderdaad ! we krijgen shit toegediend dat we nog langer kunnen werken en dergelijke

Nee ik kan het niet painten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41724160
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja inderdaad ! we krijgen shit toegediend dat we nog langer kunnen werken en dergelijke

Nee ik kan het niet painten
Goed punt!
Medicijnen laten de zwakkere mensen onder ons langer leven! Zodat ons ras nooit puur kan worden
(Y)
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:37:25 #54
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41728585
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef chiren het volgende:

[..]

Goed punt!
Medicijnen laten de zwakkere mensen onder ons langer leven! Zodat ons ras nooit puur kan worden
Yeaps, doctoren mogen zich dan wel god voelen, ze zijn de schuld van alles o.a dit soort zaken:

Evolutionaire vooruitgang (Ras puur worden etc)
Overbevolking (Niet te zuinig ook).
Vergrijzing (Spreekt voor zich, doktoren houden alle oudjes in leven)

etc etc
The circle is through the looking glass
pi_41729469
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef BobbyB het volgende:
Ben het niet vaak met Maikuuul eens en ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben het met hem eens.

Als je er bij stil gaat staan vraag je je inderdaad af waarom we in godsnaam op deze pauperwereld zijn. Tegenwoordig leef je om te werken, en niet werken om te leven. Die uitkeringstrekkers zijn zo gek nog niet
Klopt, mee eens.

Hoeveel mensen hoor je wel niet zeggen: je studententijd is leuk, als je later werkt begint de kutzooi. Nou, als je 40 jaar lang met tegenzin moet gaan werken kun je idd beter uitkeringstrekker worden.
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:52:45 #56
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41729729
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:37 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Klopt, mee eens.

Hoeveel mensen hoor je wel niet zeggen: je studententijd is leuk, als je later werkt begint de kutzooi. Nou, als je 40 jaar lang met tegenzin moet gaan werken kun je idd beter uitkeringstrekker worden.
Ik kreeg laatst mijn eerste brief van 't pensioenfonds, via de instelling waar ik in juni ben aangenomen.
In die brief stond vermeld dat ik inderdaad nog 41 jaar mocht moest werken. Behoorlijk deprimerend.
Ik heb echter gelukkig voor werk gekozen wat ik in de eerste plaats leuk vind (en geen reet verdient). Daarnaast gebruik ik mijn 5e werkdag om aan een (nog) onbetaald persoonlijk creatieve project te werken. Ook omdat ik het leuk vind.

Maar je hebt inderdaad minder vrijheid dan wanneer je student bent. Ik heb achteraf zoiets van "had ik daar maar meer van gemaakt" ipv me enkel op school richten
Maar om nu die vrijheid te pakken en maar uitkeringstrekker te woden... nee dank je. Ik heb een half jaar in de bijstand gezeten en het is alles behalve een lolletje.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_41729835
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef Maeksy het volgende:

[..]
Maar om nu die vrijheid te pakken en maar uitkeringstrekker te woden... nee dank je. Ik heb een half jaar in de bijstand gezeten en het is alles behalve een lolletje.
Klopt. Heb 3 maanden thuis gezeten (zonder uitkering though) en dat is echt alles behalve leuk inderdaad. Je moet ook een doel in je leven hebben, maar wat meer vrijheid zou ook niet weg zijn. 3 dagen weekend bijvoorbeeld of kortere werkdagen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41729861
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Haha en gelijk heb je.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41729862
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Klopt. Heb 3 maanden thuis gezeten (zonder uitkering though) en dat is echt alles behalve leuk inderdaad. Je moet ook een doel in je leven hebben, maar wat meer vrijheid zou ook niet weg zijn. 3 dagen weekend bijvoorbeeld of kortere werkdagen.
Als je dat met wat meer vrienden doet kun je mooi iedere dag wat bier zuipen en spareribs eten. Beetje in het café hangen etc. Er is vast wel iets leuks te doen
pi_41729884
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Als je dat met wat meer vrienden doet kun je mooi iedere dag wat bier zuipen en spareribs eten. Beetje in het café hangen etc. Er is vast wel iets leuks te doen
Nou ja als je dat iedere dag doet is er ook niets speciaals meer aan en gaat dat denk ik op den duur ook zwaar vervelen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:18:11 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41730212
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef benchMarc het volgende:

[..]

en daar is weer veel geld voor nodig wat je niet krijgt door thuis te zitten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41730950
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Mits uitkering
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:57:34 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41731044
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mits uitkering
ja tuurlijk, dat is ook echt een vetpot

die is niet voor niets zo laag hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41731074
Je hebt nog altijd uitkering
pi_41731118
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:57 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja tuurlijk, dat is ook echt een vetpot

die is niet voor niets zo laag hoor
Good point, maar toch... als je toch 24/7 in een cafe hangt heb je ook geen woning nodig dus scheelt dat alweer
pi_41731208
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Bier is zo heel duur nog niet.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:06:48 #67
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41731238
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:01 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Good point, maar toch... als je toch 24/7 in een cafe hangt heb je ook geen woning nodig dus scheelt dat alweer
nee als je dan toch met je luie reet de hele dag wil zuipen en vreten moet je vrienden zoeken met werk, die je onderdak bieden, je na drie maanden er weer uittrappen omdat je een klaploper bent, dan weer bij andere vrienden intrekken alwaar de geschiedenis zich herhaalt. Dit zo'n vier keer achter elkaar, dan heb je een jaar lang op je luie reet kunnen zuipen en vreten, maar je hebt geen vrienden meer
  dinsdag 12 september 2006 @ 12:10:08 #68
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41732786
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee als je dan toch met je luie reet de hele dag wil zuipen en vreten moet je vrienden zoeken met werk, die je onderdak bieden, je na drie maanden er weer uittrappen omdat je een klaploper bent, dan weer bij andere vrienden intrekken alwaar de geschiedenis zich herhaalt. Dit zo'n vier keer achter elkaar, dan heb je een jaar lang op je luie reet kunnen zuipen en vreten, maar je hebt geen vrienden meer
Gewoon verhuizen naar een nieuwe omgeving en overnieuw beginnen.
Je zal de mensen de kost geven die zo hun leven leiden (met name vrouwen, denk ik. Die kunnen ten slotte betalen in natura ).
pi_41734741
Dat is nou eenmaal hoe het werkt. Waarom denk je dat ik hier 40 uur per week aanwezig ben. Vaak is werk wel leuk maar soms..
Steun een gratis goed doel naar keuze. Download http://rapidshare.com/files/29980773/plz_download.rar (en gooi het daarna weg ofzo :) Gratis doneren aan een goed doel!
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:13:52 #70
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41735786
Alles draait om geld in deze wereld.
Ik zeg: AFSCHAFFEN DAT GELD!!!!

Terug naar de RUILHANDEL!!!
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41740069
Komt gewoon omdat er teveel mensen op de wereld leven. Er zou eens een mooie ramp moeten gebeuren wat de hele wereldbevolking flink laat krimpen.

Sowieso geldt het recht van de sterkste allang niet meer. Wij zijn ons ras aan het vervuilen. Mensen die het alleen niet afkunnen vanwege een ziekte of wat dan ook worden geholpen. Deze mensen kunnen vaak niks bijdragen aan de wereld, maar kosten juist alleen maar geld.

Het recht van de sterkste zou weer moeten gelden. De wereld is al verneukt, alleen een grote wereldramp kan alles weer opnieuw laten starten.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:01:23 #72
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_41740611
*bzzzz* *krrrr* *kggggg* *bleep*
vertaling: *bzzzz* *krrrr* *kggggg* *bleep*

ja hey, we zijn toch allemaal robots verdomme?
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:34:28 #73
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41741699
Ach mensen, een doel int leven ?

Dat denken jullie omdat we niet anders kennen.

Als we zeg maar allemaal een soort van boeren werden en iedereen voorzag zich in de boehoeften die hij/zij nodig had dan was er werk genoeg voor de hele dag zeg maar 6 uur per dag schapen melken en dat soort dingen, is meer dan genoeg, verder de hele dag wat chillen enzo.

Iedereen voorziet zich in hij zijn behoeften / diefstal doet niemand aan want iedereen vind dat leuk enzo, en veel lekkere wijven dat vooral en als iemand ziek is :/ tjeh
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41741737
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Alles draait om geld in deze wereld.
Ik zeg: AFSCHAFFEN DAT GELD!!!!

Terug naar de RUILHANDEL!!!
Ik geef je een eend voor die 3 koeien.

Ik geef je deze muis voor 50 liter benzine

boh gek zoen muis kost 2 euro ofzo
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:36:57 #75
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_41741755
Bullshit man. Je kan toch ook een baan vinden die je LEUK vindt? Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik werk omdat ik het leuk/interessant/uitdagend vind.
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_41743337
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:36 schreef Dickbride het volgende:
Bullshit man. Je kan toch ook een baan vinden die je LEUK vindt? Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik werk omdat ik het leuk/interessant/uitdagend vind.
Dat jij het zo goed getroffen hebt wil niet zeggen dat anderen die keuze ook maar zo hebben. Sommige mensen kunnen de studie niet betalen of ze kunnen het gewoon niet aan omdat ze niet slim genoeg zijn (noem maar een voorbeeld) om de uiteindelijke droom baan te krijgen.

Ik heb dat geluk, gelukkig ook, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
pi_41743607
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat jij het zo goed getroffen hebt wil niet zeggen dat anderen die keuze ook maar zo hebben. Sommige mensen kunnen de studie niet betalen of ze kunnen het gewoon niet aan omdat ze niet slim genoeg zijn (noem maar een voorbeeld) om de uiteindelijke droom baan te krijgen.

Ik heb dat geluk, gelukkig ook, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
www.spatiegebruik.nl

droombaan
pi_41748123
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef benchMarc het volgende:

[..]

www.spatiegebruik.nl

droombaan
Anders ga je niet off topic wat ik wilde over brengen kwam over blijk baar, dus de bete kenis achter mijn be richt is ook dui delijk, dus niet zeu ren.

[ Bericht 12% gewijzigd door BobbyB op 12-09-2006 20:44:06 ]
pi_41752691
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Anders ga je niet off topic wat ik wilde over brengen kwam over blijk baar, dus de bete kenis achter mijn be richt is ook dui delijk, dus niet zeu ren.
Tuurlijk kwam het over. Ik wilde gewoon even wat zeiken
pi_41754217
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
Als je het nagaat

Vuile homo rotzakken

De meeste mensen denken: whehe Maikuuul heeft een joint gerookt en zich net afgetrokken, dit is echter niet waar.

Ons leven zuigt in principe uberhard, maandag - vrijdag werken * tussentijds missschien een paar leuke dingen doen )
En dan 2 dagen lekker chillen, naja ik 1 dag want ik moet @ zaterdag werken in de Loller1000 dit omdat ik anders op zaterdagavond geen bier kan bestellen in de feesfebrik.

Enfin, dit gedrag kan toch niet door de beugel ?

Wiezoe kunnen we niet iets veranderen dat we de ganse tijd elkaar helpen en hippes zijn ?

Mijn boodschap komt nu aan niemand over maar wacht maar over 20 jaar als ik president ben van de Fallus-eilandengroep in zuid duitsland, dan piepen jullie wel anders
Ga gewoon een vak leren dan komt t wel goed...
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
pi_41754265
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Tuurlijk kwam het over. Ik wilde gewoon even wat zeiken
Open er dan een topic over !

Wee'k achteraf ook wel, ging er alleen serieus op in
pi_41829637
Dit topic verdient verdere discussie...
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:19:17 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41834319
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:26 schreef benchMarc het volgende:
Dit topic verdient verdere discussie...
Nederland is een land waar we onze vrijheid en zelfstandigheid opgegeven hebben voor een systeem van sociale zekerheid en materiele welvaart.

Met instemming van de meerderheid.
The End Times are wild
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:03:09 #84
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41835120
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nederland is een land waar we onze vrijheid en zelfstandigheid opgegeven hebben voor een systeem van sociale zekerheid en materiele welvaart.

Met instemming van de meerderheid.
Met instemming van de meerderheid van mensen die nu allemaal in een tehuis zitten of dood zijn.
Ik vind dat we revolutie moeten plegen, de maatschappij op zn kop moeten zetten en via een nieuwe instemming van de meerderheid de toekomst uit moeten plannen.

Viva la revolution!

Nu Maikuuul nog overhalen om de Loller1000 partij te starten voor dit doel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:30:48 #85
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41849937
Idd, we moeten een revolutie teweeg brengen.

Maarja niemand doet dat want iedereen wilt zijn hele leven werken en sterven

* Maikuuul word zwerver mét internetverslaving
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41857755
Goed topic, leuk om te lezen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_41859066
-Edit: daar is vast een hele goede reden voor geweest.-

[ Bericht 83% gewijzigd door The_Terminator op 16-09-2006 19:53:46 ]
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:34:22 #88
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41859105
ANARCHIE!!!!!111EINSZWEI
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')