abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 23:07:45 #1
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41692337
Als je het nagaat

Vuile homo rotzakken

De meeste mensen denken: whehe Maikuuul heeft een joint gerookt en zich net afgetrokken, dit is echter niet waar.

Ons leven zuigt in principe uberhard, maandag - vrijdag werken * tussentijds missschien een paar leuke dingen doen )
En dan 2 dagen lekker chillen, naja ik 1 dag want ik moet @ zaterdag werken in de Loller1000 dit omdat ik anders op zaterdagavond geen bier kan bestellen in de feesfebrik.

Enfin, dit gedrag kan toch niet door de beugel ?

Wiezoe kunnen we niet iets veranderen dat we de ganse tijd elkaar helpen en hippes zijn ?

Mijn boodschap komt nu aan niemand over maar wacht maar over 20 jaar als ik president ben van de Fallus-eilandengroep in zuid duitsland, dan piepen jullie wel anders
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 10 september 2006 @ 23:10:55 #2
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41692482
Welkom in het echte leven Maikuul.
Ooit kom je erachter dat het leven niet alleen bestaat uit sjiek slippen en frikandellen eten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 10 september 2006 @ 23:12:08 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41692531
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Welkom in het echte leven Maikuul.
Ooit kom je erachter dat het leven niet alleen bestaat uit sjiek slippen en frikandellen eten
Zullen we ons verzetten tegen dit leven ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41693624
Een ideale wereld is zonder anderen, zonder regels, zonder ''zo zou je je moeten gedragen''.
Als je gaat rennen in een winkelcentrum denken ze die is helemaal ''Maikuuuled!''.

Eerst school, dan zoeken naar geschikte baan, dan huisje, boompje, beestje... en waar is je echte vrijheid? Kan je je nu echt gewoon gedragen zoals je echt zou willen? Of ben je opgesloten tussen de ''dit is normaal en dit hoe je je moet gedragen'' principes?

Dus we zijn gewoon papagaaien die elkaar nadoen. We gedragen ons zoals wij ons zouden moeten gedragen, althans dat is de norm maar niet echt onze keuze. Het wordt je geleerd dus doe je dat ook zo goed als dat kan.

Maar goed, als je je goed gedraagt kan het opzich nog best wel plezant zijn maar toch ben je nog altijd opgesloten in de ''norm''.

Nee, alleen kinderen hebben tot een bepaalde hoogte nog een echte vrijheid, omdat ze nog niet zijn opgesloten in de door de ouderen oplgegde gedragsregels (wel een beetje natuurlijk) maar ze zijn nog wel zoals ze echt zijn voor een groot gedeelte..
  zondag 10 september 2006 @ 23:44:00 #5
142113 UncleJB
Screw you guys
pi_41693738
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Tatutatu het volgende:

Eerst school, dan zoeken naar geschikte baan, dan huisje, boompje, beestje... en waar is je echte vrijheid?
Echte vrijheid
Geef me es een hint... Nee, geen stille...
Lid van de bond tegen jongeren
HOEREN!
pi_41693832
Hij heeft wel een punt.
Je werkt om te leven en je leeft om te werken hier in Nederland.
Elke dag moet je werken en je hebt maar net 2 dagen vrij in de hele week.
Als je dan 8 uur per dag moet werken en ook nog eens 1 uur reistijd en ook nog vroeg moet gaan slapen omdat je er de volgende dag weer vroeg uit moet dan kan ik wel begrijpen dat veel mensen het niet zien zitten om te werken.
Alleen het geld heb je nodig, erg vervelend systeem dit.
pi_41693869
quote:
Een ideale wereld is zonder anderen, zonder regels, zonder ''zo zou je je moeten gedragen''.
Als je gaat rennen in een winkelcentrum denken ze die is helemaal ''Maikuuuled!''.

Eerst school, dan zoeken naar geschikte baan, dan huisje, boompje, beestje... en waar is je echte vrijheid? Kan je je nu echt gewoon gedragen zoals je echt zou willen? Of ben je opgesloten tussen de ''dit is normaal en dit hoe je je moet gedragen'' principes?

Dus we zijn gewoon papagaaien die elkaar nadoen. We gedragen ons zoals wij ons zouden moeten gedragen, althans dat is de norm maar niet echt onze keuze. Het wordt je geleerd dus doe je dat ook zo goed als dat kan.

Maar goed, als je je goed gedraagt kan het opzich nog best wel plezant zijn maar toch ben je nog altijd opgesloten in de ''norm''.

Nee, alleen kinderen hebben tot een bepaalde hoogte nog een echte vrijheid, omdat ze nog niet zijn opgesloten in de door de ouderen oplgegde gedragsregels (wel een beetje natuurlijk) maar ze zijn nog wel zoals ze echt zijn voor een groot gedeelte..
Mee eens
pi_41693894
Hij heeft wel een punt als hij geen scholier zou zijn.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_41693907
quote:
Een ideale wereld is zonder anderen
Echt niet. Alsof er geen seks zou zijn in de ideale wereld. Nee, de ideale wereld is als de 10% liefste leukste lekkerste mensen er zijn en al die gemene mensen en die die niet anders kunnen dan zeuren weg.
pi_41693925
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Neuralnet het volgende:
Maar hij weet wel wat zijn toekomst is, scholier zijn is alleen maar een voorproefje op het echte werk.
pi_41694020
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Echt niet. Alsof er geen seks zou zijn in de ideale wereld. Nee, de ideale wereld is als de 10% liefste leukste lekkerste mensen er zijn en al die gemene mensen en die die niet anders kunnen dan zeuren weg.
Ok dat is waar. Ik schreef dit stukje in 20 seconden
Maar ik wou gewoon zeggen ''zonder de door anderen opgelegde gedragsnormen/regels kan je je pas echt vrij voelen. En als je helemaal alleen bent is het zeker niet tof.

Met elkaar maak je het gezellig.

Maar juist door die gedragsregels en veroordelingen over elkaar wordt het veel minder gezellig!
Maakt niet uit of je slechts LBO of juist een hele hoge opleiding hebt gedaan. Zwart, blank, homo, straight.

Maakt niet uit of je een zwerver bent of een rijke stinkert, we kunnen en moeten gewoon normaal omgaan met elkaar zonder vooroordelen. Denken dat je meer of minder dan een ander bent... Je komt hier met niks en als je succes hebt, ok wees er blij om maar geen reden om jaloers op te zijn/worden en ook geen reden om op iemand neer te kijken. Dan is het namelijk niet echt gezellig meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tatutatu op 11-09-2006 00:03:08 ]
pi_41694158
Dat noemen ze: Slaaf van de maatschappij zijn.
pi_41694205
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef renz0r het volgende:
Dat noemen ze: Slaaf van de maatschappij zijn.
Alleen mensen met geld zijn geen slaaf van de maatschappij, daarom is het tegenwoordig zo belangrijk dat je veel geld heb.
pi_41694239
Ben het niet vaak met Maikuuul eens en ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben het met hem eens.

Als je er bij stil gaat staan vraag je je inderdaad af waarom we in godsnaam op deze pauperwereld zijn. Tegenwoordig leef je om te werken, en niet werken om te leven. Die uitkeringstrekkers zijn zo gek nog niet
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41694378
Die uitkeringstrekkers zijn er mede de oorzaak van. Als zij er niet waren, dan betaalde je minder belasting en hoefde je minder te werken voor hetzelfde geld.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 11 september 2006 @ 00:05:28 #16
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41694441
De truc is om werk te vinden dat leuk is, zodat je een beetje vergeet dat je móet werken.

Maar verder zijn we allemaal inderdaad mieren in een mierennest. Werken zul je!
  maandag 11 september 2006 @ 00:07:24 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41694504
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef BobbyB het volgende:
Ben het niet vaak met Maikuuul eens en ik schaam me om dit te zeggen, maar ik ben het met hem eens.

Als je er bij stil gaat staan vraag je je inderdaad af waarom we in godsnaam op deze pauperwereld zijn. Tegenwoordig leef je om te werken, en niet werken om te leven. Die uitkeringstrekkers zijn zo gek nog niet
Je leeft om belasting te betalen om de megalomane plannen van de boven je gestelden te kunnen laten realiseren.

In Nederland tenminste.

Vooral de jongeren (15-25) die HBO of lager opgeleid zijn zullen het zwaar krijgen hier. Heel veel en hard werken, nog wel lekker betalen voor de sociale voorzieningen en zekerheden van de rest, maar er zelf nooit meer van profiteren. In het hoogste belastingtarief zitten, maar nooit iets kunnen aftrekken omdat een huis toch onbetaalbaar blijft.

Jullie zijn de slavengeneratie.
The End Times are wild
pi_41694507
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef Neuralnet het volgende:
Die uitkeringstrekkers zijn er mede de oorzaak van. Als zij er niet waren, dan betaalde je minder belasting en hoefde je minder te werken voor hetzelfde geld.
Das waar, maar dan nog, zij zijn slimmer. Wij maar hard werken, voor HUN centen.
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef Schlumberger het volgende:
De truc is om werk te vinden dat leuk is, zodat je een beetje vergeet dat je móet werken.

Maar verder zijn we allemaal inderdaad mieren in een mierennest. Werken zul je!
Klopt, gelukkig vind ik mijn werk ook leuk, dus dat neemt een hoop leed weg
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je leeft om belasting te betalen om de megalomane plannen van de boven je gestelden te kunnen laten realiseren.

In Nederland tenminste.

Vooral de jongeren (15-25) die HBO of lager opgeleid zijn zullen het zwaar krijgen hier. Heel veel en hard werken, nog wel lekker betalen voor de sociale voorzieningen en zekerheden van de rest, maar er zelf nooit meer van profiteren. In het hoogste belastingtarief zitten, maar nooit iets kunnen aftrekken omdat een huis toch onbetaalbaar blijft.

Jullie zijn de slavengeneratie.
Ja joh, wrijf het er lekker in
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41694537
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Neuralnet het volgende:
Ik werk...
  maandag 11 september 2006 @ 00:13:17 #20
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41694636
quote:

Hij slaat de spijker op zijn rofl

Btw zo ziet mijn ideale wereld eruit

Klootzakken :/ maar hoe zouden we ons kunnen verzetten tegen dit "systeem" ?

Wij zijn allemaal slaven en zullen zo sterven

Weetje wat pas een goed plan zou zijn ? Veel geld ergens mee verdienen, verhuizen naar een land waar alles uber goedkoop is, en dan leven als een koning
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41694695
Opgezwolle - Elektro Stress!!
quote:
Let op mijn woord,
we worden soms cyborgen voorgeprogammeerde robots op de automatische piloot.
Op sterk water en brood, of op sterven na dood,
of erger nog, Herman Brood’s modellenbureau.
Alles wordt beïnvloedt, kunstmatig ondergespoten,
zaadjes van planten en bomen, kant en klaar om te klonen.
Kids krijgen een chip in de bips na de geboorte,
en Big Brother behoort tot een van de moderne goden.
We hebben geen sterren nodig om de verre te volgen,
daarvan te voorspellen nee man ik vertel het je zo wel.
Ga maar na waar je gaat, verslaafd of bejaard,
over camera’s waar je staat, informatie wordt als data opgeslagen en bewaard.
Maar door wie... is het in goeie of slechte handen,
wie geeft ze zomaar het recht om te gaan zoeken in jullie bestanden.
Want anders kan je van alle toekomstplannen verwachten.
Je lacht, maar we doen er nu al met z’n allen aan mee,
je loopt ook te pronken met een webcam en telefoontje.
Nu is dat heel gewoon en kan men zelfs niet meer zonder,
een decennium terug was het nog nergens voor nodig toch,
een overbodige luxe toch.
Nu hoor je zoveel tonen en toetsen dat je er niet goed van wordt.
Op de roulette tafel leggen mensen hun verhaal in,
via-via straling met een elektrische lading,
het directe resultaat is waar de rest niet over nadenkt.
Een fout in de bedrading veroorzaakt hersenbeschadiging.
Totale chaos, synthetische aliens,
geven de meeste mensen een intense bevrediging
met materiele dingen, en zo spelen ze gemeen maar slim
je leven door naar de vereniging.
Met foto’s van je hoofd in close-up, scanners op je ogen,
met een dna-test of door middel van een vingerafdruk dringen ze dóór naar binnen,
diep dóór je innelijk, en laten je dingen geloven en ook zo herinneren.
Verdoofd door middelen als tv’s en radio’s,
punt kom het net op, let op de media is groot,
veelvraat lach maar, vreet je buik vol met porties,
tot het zich uiteindelijk buiten proporties
uit tot de....
pi_41695103
Het eerste waar ik ook gelijk aan dacht was gewoon geld. Je zal altijd een slaaf blijven en niet compleet vrij staan in het leven als je geen geld hebt om te kunnen genieten van die vrijheid. Daarom werken we. En het is zo ingedeeld dat je moet BLIJVEN werken om nog wat te kunnen genieten.

Kom, we starten een criminele organisatie! Vergaren op een makkelijk doch slechte manier veel geld en nemen het er dan van. Als we er kritiek op krijgen, slaan we gewoon wat marokkanen en aanranders in elkaar, zodat het volk ons steunt en wij kunnen doorgaan met het leven zoals het ons allen zou moeten toebehoren. Veel geld, veel vrije tijd om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen en veel neucken.

Ron Paul 2012
pi_41695363
Een ''fok'' sekte beginnen zodat je voor- en met elkaar leeft.
Dit heeft een hele goede leider nodig! Die niet corrupt wordt door de macht die hij- of zij heeft.
Vertrouwen als gewoon beschouwen, door daden en doen = waarheid laten worden = het perfecte leven.
Dit is een utopia totdat ons geloof hierin groot genoeg is door daden- en doen. Voor elkaar leven- en werken.

Meestal eindigt deze utopia in degene met de macht. Wie is er wel goed genoeg voor deze macht en voor deze perfecte wereld? Tot nu toe niemand... of was het jezus?

Maar ja die is door de degenen met de macht om het leven gebracht omdat hij een bedreiging was voor de heersende macht.
  maandag 11 september 2006 @ 00:51:54 #24
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_41695419
We kunnen pas leven als robots doorontwikkeld zijn en ons huidige werk kunnen doen

Er is 1 probleem, het leven word dan dodelijk saai
pi_41695503
Je hebt gelijk Michael, 2 dagen per week vrij is echt te weinig! Helaas kunnen wij daar verder niets aan doen, want als iedereen ineens een stuk minder gaat werken dan stort de economie in. Er zijn maar twee manieren om te ontsnappen aan dit systeem: of je wordt zwerver, of je wordt heel rijk.

Op dit moment staat er een bedrag van 27 miljoen dollar op het hoofd van Bin Laden. Amerikanen zijn prutsers dus die vinden hem toch niet, dus ik ben een elite groepje mensen aan het samenstellen om hem op te sporen, te vangen en vervolgens het geld te innen. Misschien dat je er ook nog wel bij kunt, als je interesse hebt moet je even hier al je werkervaring neerzetten en hoeveel episodes van 24 je gezien hebt, vooral dat laatste is erg belangrijk.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')