Dat zou een idee zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bel hem eens op voor advies want hij leest overdag nooit Fok
ik had gelukkig nog niet geboektquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daar kwam jij ook pas NA het boeken achter ?
Naief kan erg schattig zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jeetje, ik klink zo bijna schattig![]()
En ik ben verre van shcattig![]()
Toevallig is de a naast de s, dus je zou ipv msn oko man bedoeld kunnen hebben, hihiquote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ligt bij jullie msn er ook uit?
Tuurlijk nietquote:
ja en ik ben die dag verhinderd, dus kan ik wellicht nog in de herkansingquote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had gelukkig nog niet geboekt
De ene psycholoog zou zeggen omdat ik je eigenlijk stiekem leuk vind, de ander zou zeggen omdat ik jaloers ben. Ik denk eerder gewoon omdat je vaak zo irritant bent op fokquote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stroekie, waarom doet Davidov zo gemeen tegen me![]()
![]()
Probeer er dan maar eens doorheen te prikken want BB_Koning kan ook best aardig zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef davidov het volgende:
[..]
De ene psycholoog zou zeggen omdat ik je eigenlijk stiekem leuk vind, de ander zou zeggen omdat ik jaloers ben. Ik denk eerder gewoon omdat je vaak zo irritant bent op fok![]()
When pigs flyquote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Probeer er dan maar eens doorheen te prikken want BB_Koning kan ook best aardig zijn
en dan ook zelfs gewoon de sigaar vergeten![]()
Hoe weet je dat? Want ik geloof dat ze pas vanaf 18 oktober in Nederland zijn...quote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de cast van de New york theatre company, tenminste onder die vlag werken zij en onder dat creatieve team, maar de acteurs zijn oost europees en ik begreep dat dat een voorstelling is die je niet wilt zien omdat het zo slecht is, de originele broadway cast komt dit jaar nog in nederland wanneer dat is is nog onduidelijk
een vriend van me die veel op het forum van musicalworld post vertelde me datquote:Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Want ik geloof dat ze pas vanaf 18 oktober in Nederland zijn...
ieuw, wat een nare ontdekking moet dat voor je geweest zijnquote:Op maandag 11 september 2006 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, thuis
Als je in lunchtijd voorbij een tankstation aan de snelweg rijdt en er staan vrachtauto's, dan weet ik nu dat de st van rusten voor mannen in die broepsgroep vaak, met behulp van tepeltijdschriften n poezenblaadjes, wordt vervangen door een dubbele k.Naja, je moet wat he, lonely on the road....
Maar jij gaat erbij schuimen en soppen, zoals je gisteren vertelde?quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ieuw, wat een nare ontdekking moet dat voor je geweest zijn
Gek, want de playlist die in dat topic wordt genoemd is (deels) anders dan de playlist op de site die ik noemde. Maar ik zal het thuis verder uitzoeken. Als het echt bagger is, moet ik misschien maar moeite doen de kaarten te ruilen voor iets anders...quote:Op maandag 11 september 2006 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.musicalworld.nl/forum/viewtopic.php?t=7451&highlight=rent+new+york+theatre+work+shop
en dan het 12de bericht
voor foto's http://www.arena-theater.de/musical/rent/frame_images.htm
En na het verder doorlezen van het topic lijkt het er op dat het misschien ook nog meevalt. Maar goed, thuis maar eens heel goed alles nalezen...quote:Op maandag 11 september 2006 15:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gek, want de playlist die in dat topic wordt genoemd is (deels) anders dan de playlist op de site die ik noemde. Maar ik zal het thuis verder uitzoeken. Als het echt bagger is, moet ik misschien maar moeite doen de kaarten te ruilen voor iets anders...
Nou van Poezen krijg ik alleen het schuim op de mond staan als ze bij me op schoot springen en zich dan met hun nagels aan mijn broek vastklemmen er er zit dan nog een stukje vel tussenquote:Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar jij gaat erbij schuimen en soppen, zoals je gisteren vertelde?
volgens mij ben jij al grillig genoeg van naturequote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook een grill.
De eerste!quote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]?
[afbeelding]?
[afbeelding]?
dat wil jij helemaal niet!quote:
en ben je er nu uit met SPSS ?quote:
Ik heb nu een casepartner, nu maa rhopen dat zij er iets van snaptquote:Op maandag 11 september 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je er nu uit met SPSS ?
ik krijg nog acuut de rillingen op me rug van dat pakket, the horror![]()
'Binnen, had productbrieven liggen van werkquote:Op maandag 11 september 2006 15:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Besteld of binnen?
Neequote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn msn doet het niet
CDP: heb jij Camp gezien?
De mijne ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn msn doet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |