Leontien van Moorselquote:Op maandag 11 september 2006 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
Leontien Ruiters
Zeg CDP, ik las in een paar posts iets over Rent. Ga jij toevallig nog naar een van de uitvoeringen hier in NL (www.rentthemusical.nl)? Ik heb laatst kaartjes besteld voor Veenendaal.quote:Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helft vd boeken was er nog maar, andere helft besteld en nu op jacht naar de laatste 2 boeken. Blegh. Dat krijg je als je last minute zo iets regelt
bel hem eens op voor advies want hij leest overdag nooit Fokquote:Op maandag 11 september 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik moet iets doen met SPSS en ik snap er geen moer van.
Steven, jij hebt vast wel verstand daarvan, kom eens helpen![]()
de cast van de New york theatre company, tenminste onder die vlag werken zij en onder dat creatieve team, maar de acteurs zijn oost europees en ik begreep dat dat een voorstelling is die je niet wilt zien omdat het zo slecht is, de originele broadway cast komt dit jaar nog in nederland wanneer dat is is nog onduidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 13:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg CDP, ik las in een paar posts iets over Rent. Ga jij toevallig nog naar een van de uitvoeringen hier in NL (www.rentthemusical.nl)? Ik heb laatst kaartjes besteld voor Veenendaal.
En daar kwam jij ook pas NA het boeken achter ?quote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de cast van de New york theatre company, tenminste onder die vlag werken zij en onder dat creatieve team, maar de acteurs zijn oost europees en ik begreep dat dat een voorstelling is die je niet wilt zien omdat het zo slecht is, de originele broadway cast komt dit jaar nog in nederland wanneer dat is is nog onduidelijk
Dat zou een idee zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bel hem eens op voor advies want hij leest overdag nooit Fok
ik had gelukkig nog niet geboektquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daar kwam jij ook pas NA het boeken achter ?
Naief kan erg schattig zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jeetje, ik klink zo bijna schattig![]()
En ik ben verre van shcattig![]()
Toevallig is de a naast de s, dus je zou ipv msn oko man bedoeld kunnen hebben, hihiquote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ligt bij jullie msn er ook uit?
Tuurlijk nietquote:
ja en ik ben die dag verhinderd, dus kan ik wellicht nog in de herkansingquote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had gelukkig nog niet geboekt
De ene psycholoog zou zeggen omdat ik je eigenlijk stiekem leuk vind, de ander zou zeggen omdat ik jaloers ben. Ik denk eerder gewoon omdat je vaak zo irritant bent op fokquote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stroekie, waarom doet Davidov zo gemeen tegen me![]()
![]()
Probeer er dan maar eens doorheen te prikken want BB_Koning kan ook best aardig zijnquote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef davidov het volgende:
[..]
De ene psycholoog zou zeggen omdat ik je eigenlijk stiekem leuk vind, de ander zou zeggen omdat ik jaloers ben. Ik denk eerder gewoon omdat je vaak zo irritant bent op fok![]()
When pigs flyquote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Probeer er dan maar eens doorheen te prikken want BB_Koning kan ook best aardig zijn
en dan ook zelfs gewoon de sigaar vergeten![]()
Hoe weet je dat? Want ik geloof dat ze pas vanaf 18 oktober in Nederland zijn...quote:Op maandag 11 september 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de cast van de New york theatre company, tenminste onder die vlag werken zij en onder dat creatieve team, maar de acteurs zijn oost europees en ik begreep dat dat een voorstelling is die je niet wilt zien omdat het zo slecht is, de originele broadway cast komt dit jaar nog in nederland wanneer dat is is nog onduidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |