een vriend van me die veel op het forum van musicalworld post vertelde me datquote:Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Want ik geloof dat ze pas vanaf 18 oktober in Nederland zijn...
ieuw, wat een nare ontdekking moet dat voor je geweest zijnquote:Op maandag 11 september 2006 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, thuis
Als je in lunchtijd voorbij een tankstation aan de snelweg rijdt en er staan vrachtauto's, dan weet ik nu dat de st van rusten voor mannen in die broepsgroep vaak, met behulp van tepeltijdschriften n poezenblaadjes, wordt vervangen door een dubbele k.Naja, je moet wat he, lonely on the road....
Maar jij gaat erbij schuimen en soppen, zoals je gisteren vertelde?quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ieuw, wat een nare ontdekking moet dat voor je geweest zijn
Gek, want de playlist die in dat topic wordt genoemd is (deels) anders dan de playlist op de site die ik noemde. Maar ik zal het thuis verder uitzoeken. Als het echt bagger is, moet ik misschien maar moeite doen de kaarten te ruilen voor iets anders...quote:Op maandag 11 september 2006 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.musicalworld.nl/forum/viewtopic.php?t=7451&highlight=rent+new+york+theatre+work+shop
en dan het 12de bericht
voor foto's http://www.arena-theater.de/musical/rent/frame_images.htm
En na het verder doorlezen van het topic lijkt het er op dat het misschien ook nog meevalt. Maar goed, thuis maar eens heel goed alles nalezen...quote:Op maandag 11 september 2006 15:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gek, want de playlist die in dat topic wordt genoemd is (deels) anders dan de playlist op de site die ik noemde. Maar ik zal het thuis verder uitzoeken. Als het echt bagger is, moet ik misschien maar moeite doen de kaarten te ruilen voor iets anders...
Nou van Poezen krijg ik alleen het schuim op de mond staan als ze bij me op schoot springen en zich dan met hun nagels aan mijn broek vastklemmen er er zit dan nog een stukje vel tussenquote:Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar jij gaat erbij schuimen en soppen, zoals je gisteren vertelde?
volgens mij ben jij al grillig genoeg van naturequote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook een grill.
De eerste!quote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]?
[afbeelding]?
[afbeelding]?
dat wil jij helemaal niet!quote:
en ben je er nu uit met SPSS ?quote:
Ik heb nu een casepartner, nu maa rhopen dat zij er iets van snaptquote:Op maandag 11 september 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je er nu uit met SPSS ?
ik krijg nog acuut de rillingen op me rug van dat pakket, the horror![]()
'Binnen, had productbrieven liggen van werkquote:Op maandag 11 september 2006 15:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Besteld of binnen?
Neequote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn msn doet het niet
CDP: heb jij Camp gezien?
De mijne ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn msn doet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |